Naja achteraf praten is makkelijk. Misschien was alles vandaag op 10 euro dan was jij de happy man :]quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gisteren al, heb 240 dollar op BTC-E staan maar LTC verkocht op 14![]()
![]()
voel me echt een dikke mongool
Litecoin, en een paar 100 van 2-5 nieuwe/lage altcoins. Heb ik gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:19 schreef Toto69 het volgende:
Waar moet ik in godsnaam nog instappen met 240 dollar
Serieus? LTC schiet niet op?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan kan ik er maar liefst nog 5 kopen... schiet niet op
Neequote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
48 dollar > 52 dollar
5x4 - fees, 18 dollar winst, snap je?
Met 15-20 coins heb je toch wat meer volume dan met 5.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Serieus? LTC schiet niet op?
Koop anders mLTC, daar kan je er 1000x zo veel van kopen!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met 15-20 coins heb je toch wat meer volume dan met 5.
Mijn 5 litecoins stijgen procentueel net zo hard als de 100 litecoins van een ander.quote:
Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 12:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Mijn 5 litecoins stijgen procentueel net zo hard als de 100 litecoins van een ander.
% winst op inleg is hetzelfde.
quote:
Toch wel?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
1) Created buy order 5.167 LTC by price 46.6 USD (total 240.7822 USD)
And now we wait.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik hier voor gek verklaard word om het niet te doen.
Goed zoquote:Op donderdag 28 november 2013 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik hier voor gek verklaard word om het niet te doen.
Als hij maar wel gehit wordt...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
1) Created buy order 5.167 LTC by price 46.6 USD (total 240.7822 USD)
Hij staat nu op $47.40 alquote:Op donderdag 28 november 2013 12:27 schreef Toto69 het volgende:
Heb nog niks hoor, buy order is nog niet fulfilled
Het gaat om het percentage.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
wat is beter
minder bitcoins kopen met vast bedrag maar als het stijgt stijgt het absolute waarde veel harder maar percentage is veel lager natuurlijk omdat het al zo hoog is
meer litecoins kopen met vast bedrag als het stijgt is de percentage wel hoger maar het bedrag wel lager
Ik bespeur een denkfoutquote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
wat is beter
minder bitcoins kopen met vast bedrag maar als het stijgt stijgt het absolute waarde veel harder maar percentage is veel lager natuurlijk omdat het al zo hoog is
meer litecoins kopen met vast bedrag als het stijgt is de percentage wel hoger maar het bedrag wel lager
Ik zie Litecoin eerder verdubbelen dan Bitcoin, als je dat bedoelt ..quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
wat is beter
Toch niet verkocht?quote:
Worldcoinquote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef probeer het volgende:
En wat wordt volgens jullie de nieuwe Litecoin? Namecoin heb ik op een of andere manier niet zoveel vertrouwen in. Feathercoin wel, maar ik heb geen flauw idee waar dat op gebaseerd is.
Gekocht op 0.033 in totaal 12 BTC volgens mij.quote:
quote:LTC/BTC buy 190 LTC 0.03338 BTC 6.3422 BTC
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Oke dat Bter is een teringscam, krijg mijn BTC's daar niet weg.
Kunnen we geen aandelen in jou(w) wallets kopenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gekocht op 0.033 in totaal 12 BTC volgens mij.
[..]
Heb je alles weer verkocht?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
huh ? what happendquote:Op donderdag 28 november 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Lijkt me geen goed plan ik schijt al bijna in mijn eigen broek, straks schijt ik ook in die van julliequote:Op donderdag 28 november 2013 12:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Kunnen we geen aandelen in jou(w) wallets kopen?
Ja bij break-even er weer uitgestapt, veel te weinig volume in die coin op dit moment plus die 1.01 BTC kan ik wel weer op BTC-E gebruiken. Maar als je wil withdrawen gaan ze gillen dat het te druk is qua volume enzovoorts. Teringsite.quote:
Iedereen weet dat deze groei een keer ophoudt. Alleen niemand weet waarom, en niemand wil te vroeg uitstappenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Lijkt wel goldrush hier, iedereen is zijn rationaliteit verloren. $1100 betalen voor een stukje algoritme. Dit houdt een keer op natuurlijk.
Niet gaan huilen als jullie straks allemaal een godsvermogen verliezen door jullie onvoorwaardelijke liefde aan deze crypto currencies.
Ik heb mijn oorspronkelijke inleg al lang en breed terug, en veilig gesteldquote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Lijkt wel goldrush hier, iedereen is zijn rationaliteit verloren. $1100 betalen voor een stukje algoritme. Dit houdt een keer op natuurlijk.
Niet gaan huilen als jullie straks allemaal een godsvermogen verliezen door jullie onvoorwaardelijke liefde aan deze crypto currencies.
Oke bedankt voor je mening.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
"een stukje algoritme", dat is hetzelfde als dat ik het "betalen voor pixels" noem als je je geld op internetbankieren hebt staan...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Nee want hij kan het printen dussssssss :pquote:Op donderdag 28 november 2013 12:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"een stukje algoritme", dat is hetzelfde als dat ik het "betalen voor pixels" noem als je je geld op internetbankieren hebt staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |