Ik zou zeggen ontwikkel het en wordt rijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom heeft nog niemand zoiets gemaakt :S .. zou ideaal zijn ..
En een bot is natuurlijk het handigst, maar niet zo leuk als zelf klooien
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Martinoss het volgende:
[..]
die is er volgens mij wel, maar een BTC/LTC is ook genoeg?
Op btc-e bedoelen jullie neem ik aan? Als ik daar op LTC/BTC klik, dan krijg ik een grafiek die ik slecht vind. Er is maar 1 lijn, rode en groene kolommen daarp, niet per secondes, niet realtime en die klok loopt daar 3 uur vooruit. Of bedoelen jullie een grafiek op een andere site? Ik wil namelijk proberen met 5 ltc om wat in te verkopen op pieken en in te kopen op dalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je de BTC/LTC koers bekijkt is het meteen duidelijk welke het hardst stijgt
Zou er op BTCe een bitcoin rally aan zitten te komen? ze blijven een beetje achter bij china/gox. BTC-e koers: 930$, China/GOX: over de 1100$. normaal was het verschill +/- 100$ nu tegen de 200.
Ik heb 0 verstand van programmeren, en zelf geen smartphonequote:Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ontwikkel het en wordt rijk.
Zonde…quote:Op donderdag 28 november 2013 13:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb 0 verstand van programmeren, en zelf geen smartphoneLijkt me vrij lastig, dus ik ga me er helaas niet in verdiepen
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcbtcquote:Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Op btc-e bedoelen jullie neem ik aan? Als ik daar op LTC/BTC klik, dan krijg ik een grafiek die ik slecht vind. Er is maar 1 lijn, rode en groene kolommen daarp, niet per secondes, niet realtime en die klok loopt daar 3 uur vooruit. Of bedoelen jullie een grafiek op een andere site? Ik wil namelijk proberen met 5 ltc om wat in te verkopen op pieken en in te kopen op dalen.
quote:''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
[/quote]quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef doo. het volgende:
Ah.. heb even een google translate door de foutmelding bij bter.com gehaald:
[quote=bter.com]''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
[quote=bter.com]''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
Zou zeggen verkoop de helft en pak die winst. Ga door met de restquote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik nog moet nadenken of ik wil uitstappen of niet.
BTC pleite dus.quote:
Terug naar BTC?quote:
Slecht moment om te verkopen lijkt me, net als hij de 49 gaat aantikken en straks waarschijnlijk de 50.quote:
Ik zit op werk.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Zit je de hele dag thuis of doe je dit vanuit je werk?
Via BIquote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waar heb je dit overzicht vandaan?
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Slecht moment om te verkopen lijkt me, net als hij de 49 gaat aantikken en straks waarschijnlijk de 50.
Bitcoin lijkt vandaag op BTC-E nog wel de 960 te halen
Je adviseerde mij vanochtend nog om in LTC te blijven zittenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.
Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef doo. het volgende:
Volgens mij is bter.com inderdaad weg. geeft een 404 error.
Nou doei 0,5 BTC
Is dit ook aan te raden voor maar 179 dollar (3,66 LTC) naar NMC te gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.
Jij moet ook gewoon blijven zitten als je een steady flow naar boven wilt aanhouden. Geloof me morgenochtend is het al weer naar 60$quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Je adviseerde mij vanochtend nog om in LTC te blijven zitten. Maar ik blijf nog wel even zitten.
Davidquote:Op donderdag 28 november 2013 14:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik merk dat ik een ongezonde fixatie voor Scorpie heb
Het kan gewoon niet anders zijn door mijn held der Hasselhoff
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
In before The Hoff - hooked on a feeling
Eindelijk weer wat sensatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Kijk NMC gaan! Woei!
6.2 namecoins, hop hop.
Ik zie dat je het studiepotje van je kind ingezet hebtquote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Kijk NMC gaan! Woei!
6.2 namecoins, hop hop.
Die is nog lang geen 18. Straks is hij miljonair!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zie dat je het studiepotje van je kind ingezet hebt
Waarom wil je wat kopen zodra het ergens doorheen breekt. Je moet eerder zijn. Je geld moet werken. Investeert nu 1!! N:(quote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef JDx het volgende:
Zit gvd een uur te wachten of NMC door de 12 heen breekt, zo ja wilde ik kopen, ga ik schijten, kom ik terug 13,5 wat???
Je kan de gok nemen om uit LTC te gaan en instappen op NMC… Maar goed, dat is de gok die je neemt…quote:
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laatquote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan de gok nemen om uit LTC te gaan en instappen op NMC… Maar goed, dat is de gok die je neemt…
Ik deed het een half uurtje terug ofzo…
Denk zelf van niet nu, maar ben er niet goed inquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laat
Ik volgde scorpie gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laat
Hijs nu op 14!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef JDx het volgende:
Ok ik het gewoon doen, die euro boeit toch niet, ik ga nu uit LTC en in NMC
Waarom nu al uitgestapt? stijgt nog steeds ..quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Uit nmc gestapt met 40% winst in een ong uur en nu voor wat langere termijn in ltc
Ja denk het ook, maar toch blij dat ik er uit ben gestapt voor NMCquote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef probeer het volgende:
LTC herstelt wel, daar maak ik me echt niet druk over
Ik denk dat LTC veiliger zijn dan NMC…quote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef probeer het volgende:
LTC herstelt wel, daar maak ik me echt niet druk over
Here comes the boom.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Daarom mijn 20 NMC goed in de gaten houden. Hopen dat ie flink gepumped wordt en LTC in diezelfde tijd een paar eurotjes daalt. Kan ik straks met winst weer terug naar LTC.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat LTC veiliger zijn dan NMC…
Bij bitonic moet je gewoon heel snel zijn met kopen, dus continu in de gaten houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik wil LTC kopen, heb begrepen dat ik het best eerst BTC kan kopen en die dan vervolgens om kan wisselen naar LTC, bitonic.nl heeft echter geen BTC te koop op dit moment, waar kan ik het best/makkelijkst BTC kopen via ideal?
3 confirmations, dus iets van 20-40 minuten meestal.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef Maxter8 het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer voordat je bitcoins (1,5) available zijn op BTC-E nadat je ze verzonden hebt vanuit je wallet?
LTC is al 24 uur non stop aan het stijgen, NMC heeft sinds een paar uur geleden een spurt ingezet.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat is er gebeurdwie praat me ff snel bij?
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC is al 24 uur non stop aan het stijgen, NMC heeft sinds een paar uur geleden een spurt ingezet.
20 hier..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |