Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef doo. het volgende:
Volgens mij is bter.com inderdaad weg. geeft een 404 error.
Nou doei 0,5 BTC
Is dit ook aan te raden voor maar 179 dollar (3,66 LTC) naar NMC te gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.
Jij moet ook gewoon blijven zitten als je een steady flow naar boven wilt aanhouden. Geloof me morgenochtend is het al weer naar 60$quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Je adviseerde mij vanochtend nog om in LTC te blijven zitten. Maar ik blijf nog wel even zitten.
Davidquote:Op donderdag 28 november 2013 14:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik merk dat ik een ongezonde fixatie voor Scorpie heb
Het kan gewoon niet anders zijn door mijn held der Hasselhoff
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
In before The Hoff - hooked on a feeling
Eindelijk weer wat sensatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Kijk NMC gaan! Woei!
6.2 namecoins, hop hop.
Ik zie dat je het studiepotje van je kind ingezet hebtquote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Kijk NMC gaan! Woei!
6.2 namecoins, hop hop.
Die is nog lang geen 18. Straks is hij miljonair!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zie dat je het studiepotje van je kind ingezet hebt
Waarom wil je wat kopen zodra het ergens doorheen breekt. Je moet eerder zijn. Je geld moet werken. Investeert nu 1!! N:(quote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef JDx het volgende:
Zit gvd een uur te wachten of NMC door de 12 heen breekt, zo ja wilde ik kopen, ga ik schijten, kom ik terug 13,5 wat???
Je kan de gok nemen om uit LTC te gaan en instappen op NMC… Maar goed, dat is de gok die je neemt…quote:
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laatquote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan de gok nemen om uit LTC te gaan en instappen op NMC… Maar goed, dat is de gok die je neemt…
Ik deed het een half uurtje terug ofzo…
Denk zelf van niet nu, maar ben er niet goed inquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laat
Ik volgde scorpie gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |