Ik zou zeggen ontwikkel het en wordt rijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom heeft nog niemand zoiets gemaakt :S .. zou ideaal zijn ..
En een bot is natuurlijk het handigst, maar niet zo leuk als zelf klooien
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Martinoss het volgende:
[..]
die is er volgens mij wel, maar een BTC/LTC is ook genoeg?
Op btc-e bedoelen jullie neem ik aan? Als ik daar op LTC/BTC klik, dan krijg ik een grafiek die ik slecht vind. Er is maar 1 lijn, rode en groene kolommen daarp, niet per secondes, niet realtime en die klok loopt daar 3 uur vooruit. Of bedoelen jullie een grafiek op een andere site? Ik wil namelijk proberen met 5 ltc om wat in te verkopen op pieken en in te kopen op dalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je de BTC/LTC koers bekijkt is het meteen duidelijk welke het hardst stijgt
Zou er op BTCe een bitcoin rally aan zitten te komen? ze blijven een beetje achter bij china/gox. BTC-e koers: 930$, China/GOX: over de 1100$. normaal was het verschill +/- 100$ nu tegen de 200.
Ik heb 0 verstand van programmeren, en zelf geen smartphonequote:Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ontwikkel het en wordt rijk.
Zonde…quote:Op donderdag 28 november 2013 13:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb 0 verstand van programmeren, en zelf geen smartphoneLijkt me vrij lastig, dus ik ga me er helaas niet in verdiepen
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcbtcquote:Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Op btc-e bedoelen jullie neem ik aan? Als ik daar op LTC/BTC klik, dan krijg ik een grafiek die ik slecht vind. Er is maar 1 lijn, rode en groene kolommen daarp, niet per secondes, niet realtime en die klok loopt daar 3 uur vooruit. Of bedoelen jullie een grafiek op een andere site? Ik wil namelijk proberen met 5 ltc om wat in te verkopen op pieken en in te kopen op dalen.
quote:''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
[/quote]quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef doo. het volgende:
Ah.. heb even een google translate door de foutmelding bij bter.com gehaald:
[quote=bter.com]''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
[quote=bter.com]''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
Zou zeggen verkoop de helft en pak die winst. Ga door met de restquote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik nog moet nadenken of ik wil uitstappen of niet.
BTC pleite dus.quote:
Terug naar BTC?quote:
Slecht moment om te verkopen lijkt me, net als hij de 49 gaat aantikken en straks waarschijnlijk de 50.quote:
Ik zit op werk.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Zit je de hele dag thuis of doe je dit vanuit je werk?
Via BIquote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waar heb je dit overzicht vandaan?
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Slecht moment om te verkopen lijkt me, net als hij de 49 gaat aantikken en straks waarschijnlijk de 50.
Bitcoin lijkt vandaag op BTC-E nog wel de 960 te halen
Je adviseerde mij vanochtend nog om in LTC te blijven zittenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |