Ik vind ook dat zoiets te lang duurtquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Bevestiging vanuit Bitonic duurt véél te lang. Ik pis grandioos naast de pot
Dacht ik vorige week ook, denken andere mensen volgende week weer.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef MissionPhailed het volgende:
F5-enquote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Plots het volgende:
waar kopen en verkopen jullie zo snel? gewoon bij btc-e.com.. is dat snel genoeg..
Kan iemand uitleggen hoe jullie zo snel traden?
Het gaat nog steeds omlaag dus waar maak je je druk omquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Edit: nou, ze zijn er. Mosterd na de maaltijd
Post de screen die je op app stuurde ff hier, kijk ik voor jequote:Op donderdag 28 november 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Lol wordt hier lekker behulpzaam op vragen gereageerd
Google is sneller jaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Lol wordt hier lekker behulpzaam op vragen gereageerd
Zit op iPad laat maar, ik wacht wel af.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post de screen die je op app stuurde ff hier, kijk ik voor je
Wat staat er precies dan, je kocht op 28. zoveel euro, dan kan je nog cancelen zolang hij NIET Filled isquote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit op iPad laat maar, ik wacht wel af.
Ja ik cancel alleen als hij weer droptquote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat staat er precies dan, je kocht op 28. zoveel euro, dan kan je nog cancelen zolang hij NIET Filled is
Vraag beantwoord?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik cancel alleen als hij weer dropt
Ja ik laat ze wel staan, dikke afzetters als ze hem niet accepterenquote:
Werkte gisteravond prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:09 schreef .PRISM het volgende:
"Wij krijgen meldingen dat Rabobank momenteel weer betalingen voor #bitcoin blokkeert. "
Iemand met Rabo al iets van gemerkt? Wil binnenkort weer 100e btc bij bitonic kopen.
Hoezo niet accepteren? Zodra ie 28 euro is koopt ie ze automatisch.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik laat ze wel staan, dikke afzetters als ze hem niet accepteren
Vanmorgen nog niet.quote:
Dat snap ik niet. Ik heb toch gewoon al een order geplaatst? Waarom koopt hij ze pas als lc weer op 28 euro staat.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo niet accepteren? Zodra ie 28 euro is koopt ie ze automatisch.
Als mensen op 28 euro LTC verkopen, wordt jouw order voltooid. Jij koopt dan van de mensen die op 28 euro verkopen. DAN pas krijg jij je LTC dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Ik heb toch gewoon al een order geplaatst? Waarom koopt hij ze pas als lc weer op 28 euro staat.
Omdat er eerst iemand moet zijn die voor 28 aan je wil verkopenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Ik heb toch gewoon al een order geplaatst? Waarom koopt hij ze pas als lc weer op 28 euro staat.
Precies dit dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat er eerst iemand moet zijn die voor 28 aan je wil verkopen
Zou wel makkelijk zijn. Ik koop m'n LTC nu gewoon voor 1 euro per stuk en verkoop ze voor 450 een stuk. Dat zou echt fantastisch zijnquote:
Iddquote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn. Ik koop m'n LTC nu gewoon voor 1 euro per stuk en verkoop ze voor 450 een stuk. Dat zou echt fantastisch zijn
https://www.google.nl/#q=chinese+exchanges+bitcoinquote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef probeer het volgende:
Waar check je de chinese exchange prijzen?
Ja, zo werkt vraag & aanbod nu eenmaal en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
Wat een aids zegdan kan ik hem beter cancelen dus?
Doe is een gokje.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
Wat een aids zegdan kan ik hem beter cancelen dus?
OKCoinquote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef probeer het volgende:
Waar check je de chinese exchange prijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |