Sloompiequote:Op donderdag 28 november 2013 11:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Topic ging wel heeeeeel snel dicht
Succes, mijn broeder.quote:
Ik moest denken aan Sjors Peterquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Sjors Peter
Wie niet dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:16 schreef d4v1d het volgende:
LB zit helemaal verliefd achter dr laptop/pc door die zwoele stem van Sjors.
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef Roburtt het volgende:
bbq waar ben je ik heb c++ help nodig
Geef maar.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef Rezania het volgende:
Wie wil er water van ¤50,- per liter hebben?
godver ook alquote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
hebben is gratiesquote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef Rezania het volgende:
Wie wil er water van ¤50,- per liter hebben?
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:16 schreef d4v1d het volgende:
LB zit helemaal verliefd achter dr laptop/pc door die zwoele stem van Sjors.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Bam, een 9 voor een diagnostische toets
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Een laptop.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet zo maar 'ns naar de winkelstraat, alleen nog steeds geen idee wat voor surprise ik nou moet maken.
Koop een iPad van chocolade.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet zo maar 'ns naar de winkelstraat, alleen nog steeds geen idee wat voor surprise ik nou moet maken.
Gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 28 november 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Bedanktquote:
November 2011 was datquote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had ooit een abo gewonnen ja, wanneer weet ik niet meer.
Ik zou niet weten hoe.quote:
Kartonquote:Op donderdag 28 november 2013 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe.Ik moet 'm ook nog in de bus meenemen, dus dat gaat al helemaal wat worden.
Lastig lastig, ik ga wel gewoon even die kant op, misschien kom ik nog iets tegen waarvan ik zeker weet dat het goedkomt, ik ben zo slecht in dit soort gedoe.quote:
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lastig lastig, ik ga wel gewoon even die kant op, misschien kom ik nog iets tegen waarvan ik zeker weet dat het goedkomt, ik ben zo slecht in dit soort gedoe.
semi heyquote:
ik zip die soep g je weetquote:
Ok. Ik eet niks.quote:
Herkenbaar. Gelukkig heb ik nu een tussenuur en uit verveling maar ben gaan studerenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:59 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk moet ik leren. Maar ik heb zoooooooooooooooooooooooo geen zin..
ik zou je doenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:59 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk moet ik leren. Maar ik heb zoooooooooooooooooooooooo geen zin..
Ja maar ik heb woensdag dus examenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok. Ik eet niks.
[..]
Herkenbaar. Gelukkig heb ik nu een tussenuur en uit verveling maar ben gaan studeren
Mn studie?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb woensdag dus examenEn dit weekend geen tijd omdat ik een weekendje weg ga.
Dusssssssss eigenlijk moet ik wel...
[..]
Mn studie?
Woensdag 4 december om 14:00 uur heb ik examen. Dussuh hop hop opschieten met leren en haal een goed cijfer voor me!quote:
ja dag hoor dan heb ik stress omdat ik benieuwd ben wat ik van sinterklaas krijgquote:Op donderdag 28 november 2013 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Woensdag 4 december om 14:00 uur heb ik examen. Dussuh hop hop opschieten met leren en haal een goed cijfer voor me!
Mijn dochter van 2 ook. Dus?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja dag hoor dan heb ik stress omdat ik benieuwd ben wat ik van sinterklaas krijg
dan kan ik egt geen eksame makequote:
Het is geen examen Nederlands hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dan kan ik egt geen eksame make
quote:
Toevallig heb ik komende dinsdag een examen Nederlandsquote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is geen examen Nederlands hoor
Oquote:Op donderdag 28 november 2013 15:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Toevallig heb ik komende dinsdag een examen Nederlands
ja ick mr w8equote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja had nog geen antwoord dus dan maar zo :S:S:S::S
Reden genoeg om naar huis te gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Alarm ging af op school, bleek het nep te zijn
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd je ID bij je? Is ook verplicht maar #yolo
Gewoon iets lelijks makenquote:
Ik wil het niet, maar dat wordt 't wel ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon iets lelijks maken
Het is alleen niet zo gezond voor je.quote:
Freek.quote:
Wellens.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Verdulleme. Geen CS:GO meer in de aanbieding. Te lang wachten
Hehe zie wel voor me dat Henk en Mieke dan tegen elkaar vanaf de bank zitten mopperen dat hun neef/nicht doet alsof die hen niet kentquote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook gewoon blijven denken dat ze de goede persoon voor zich hebben.
Waarom mag je geen lenzen meer dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind een bril schijtvervelend.Heb er 8 jaar lang een gehad, was 't helemaal zat.
Heb een ontstoken oog gehad, en die is nu nog steeds niet helemaal genezen, en wanneer ik dan lenzen zou blijven dragen zou m'n oog niet genoeg kunnen 'ademen', waardoor het weer zou kunnen ontsteken.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom mag je geen lenzen meer dan?
Het lijkt mij ook helemaal niks.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind een bril schijtvervelend.Heb er 8 jaar lang een gehad, was 't helemaal zat.
Zal ik je mond-op-oogbeademing geven?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb een ontstoken oog gehad, en die is nu nog steeds niet helemaal genezen, en wanneer ik dan lenzen zou blijven dragen zou m'n oog niet genoeg kunnen 'ademen', waardoor het weer zou kunnen ontsteken.
quote:
Hoe 't er uit ziet maakt me nog het minst uit eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niks.
Ik heb ook geen gezicht voor een bril
Zou dat helpen?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal ik je mond-op-oogbeademing geven?
Wat.quote:Als u veel met de computer werkt kan een computerbril een uitkomst bieden. Deze kant-en-klare computerbrillen kunt u gemakkelijk online kopen in de webshop van Hans Anders doordat u eenvoudig kiest voor de sterkte van uw leesbril.
Bij een computer- of leesbril worden de glazen zo in de bril gezet dat u het beste kunt zien op de afstand tot uw boek, krant of computer. Dit is ook het verschil tussen een leesbril en een bril voor de computer.
U kunt kiezen uit drie modieuze monturen. Bestel snel online, mocht uw bril toch niet bevallen dan kunt u een onbeschadigde bril gratis retourneren. Tip: wilt u zelf een montuur uitkiezen voor uw computerbril op maat kom dan langs in de winkel.
Als het niet uit maakt hoe je eruit ziet, waarom vind je het dan zo erg?quote:
Ze zitten kutquote:Op donderdag 28 november 2013 19:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het niet uit maakt hoe je eruit ziet, waarom vind je het dan zo erg?
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe zie wel voor me dat Henk en Mieke dan tegen elkaar vanaf de bank zitten mopperen dat hun neef/nicht doet alsof die hen niet kent
Moet je hem altijd op?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb acht jaar lang een bril gehad, dat wende niet.
Daar zit toch amper verschil inquote:Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heeft m'n pa ook, die werkt in de ICT.
haha oke!!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twee keer een R2 van 1.
Trots op je hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twee keer een R2 van 1.
Dit is wel waarheidquote:
quote:
Dat betekent dat we perfect hebben gepipetteerd ja.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat we perfect hebben gepipetteerd ja.
quote:
Ik steun je in deze moeilijke tijdenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Alleen tijdens sporten zou ik wel lenzen mogen dragen.
Maar 1 keer dus niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat we perfect hebben gepipetteerd ja.
Nauwkeurig werkenquote:
Ik kan er dus ook totaal niet mee omgaan, en idd, brilloosheidquote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid
Sommige hoofden blijven gewoon aantrekkelijk (of zijn wellicht juist aantrekkelijker) met een bril, mits goed en passend montuur.
Sommige hoofden kunnen het ook totaal níét hebbenEn ik zou er ook totaal niet mee kunnen omgaan
Mono is mijn eerste vriend met een bril, en soms is het wel vervelend dat er ineens een scherpe hoek van een bril in m'n oog steekt als ik 'm wil knuffelen
Ik zie er een beetje uit als zo'n dominatrix/meesteres/strenge schooljuf, als ik een bril op heb![]()
Gelukkig zijn m'n ogen goedbrilloosheid
Dankjequote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik steun je in deze moeilijke tijden
Ja, eitje toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, 2 tot 20 microliter, ga fietsen.
Kusje op je oog.quote:
Ja bij veel mensen went zo'n bril wel en die vinden het dan wel best, maar als je echt last blijft houden van zo'n obstakel op je hoofd (wat ik me prima kan voorstellen) kun je later idd wel naar de mogelijkheden kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan er dus ook totaal niet mee omgaan, en idd, brilloosheid
Ik ga hopen dat wanneer m'n oog volledig genezen is, ik gewoon zo'n laserbehandeling kan laten doen
Nee ik ga zo lopend naar de voogdquote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, 2 tot 20 microliter, ga fietsen.
De Voogd.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee ik ga zo lopend naar de voogd
De nieuwe shaffeys?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Voogd.Ga naar die tent ernaast joh.
Fair enough maar geen gezellig sfeer. En ik ken veel voogd personeel dus kortingquote:Op donderdag 28 november 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan de Shaf in ieder geval.
Justin Bierquote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Er komt een Justin Bier video uit op m'n verjaardag.
Life is complete.
Oh fuckquote:
Niet toegevoegd.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
En ik weet het Lemon, ik heb zelfs al gepraat
justin wijnquote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Life is complete.
Justin chocomelkquote:
quote:
gebruik de vertaler maarquote:Op donderdag 28 november 2013 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is een nederlands forum?
zou je niet in het brabants willen posten?
ohja iSketchquote:Op donderdag 28 november 2013 19:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Arme moemoe, ze verheugde zich laatst zo op dat tekenspel maar we kwamen te laat opdagen.
Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja iSketchmoeten we ook echt weer doen met z'n alle
maar zit nu vooral wiskunde te doen hehehe
Nerd. :Squote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beste WP,quote:Op donderdag 28 november 2013 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
IK MOET GOFFERDOMME HELEMAAL NIKS
boeit me nietquote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beste WP,
Ik wil u graag mededelen dat het gebruik van capslock niet gewenst is.
Met vriendelijke groet,
een bezorgde FOK!er
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
Studie is leuk, ben er wel druk mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoeist met studie, zuipen en gamen?
oke leuk manquote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Studie is leuk, ben er wel druk mee.
Zuipen en gamen gebeurt nog genoeg gelukkig.
Kut-PI dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee vindt het oprecht tof voor je man, happert.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Life is complete.
quote:
quote:
Ik zou zweren dat die rode vloeistof net bewoogquote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef Rezania het volgende:
Morgen is het weer zover hoor.
[ afbeelding ]
Dude, jpeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat die rode vloeistof net bewoog
quote:
Wauwquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
Nu is het trouwens pas een echte JPEG.
[ afbeelding ]
Jouw moederquote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef d4v1d het volgende:
Je kan gewoon een gif met een .jpg extensie sturen over het internet.
Zelfs met de extensie .jemoeder
Niksquote:
Wejooooo fittiequote:
Ik ben vol.quote:
Klap hemquote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kzal 'm eens joinen in de server.
Ja dat zeg je misschien wel, maar als je eenmaal een koekje in je hand zou hebben eet je hem gewoon op hoorquote:
Vandaag nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat zeg je misschien wel, maar als je eenmaal een koekje in je hand zou hebben eet je hem gewoon op hoor
Ik meen hetquote:
Ja die mofo gaat snel in een volle server zitten.quote:
Instant blockenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja die mofo gaat snel in een volle server zitten.
Morgen wil ik welquote:
Ja goed en ja nog steeds.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kut-PI dan.
Hoe is het met jou? Heb je nog met die meid?
quote:
Wiet verstrekken aan personen onder de 18 is verboden he.quote:
Thank youuuu.quote:
d4v1d mag niet een wiet hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wiet verstrekken aan personen onder de 18 is verboden he.
+s.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
d4v1d mag niet een wiet hebben.
Yupquote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
+s.
En hoezo?! Nog een minderjarige?! ;_;
En hij leek nog zo volwassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En hij leek nog zo volwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je denken dan ik 17 ben, zonder ondertitel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
oepsquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wiet verstrekken aan personen onder de 18 is verboden he.
Ik dacht zelf 12, maar ik geloof je ondertitel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je denken dan ik 17 ben, zonder ondertitel?
nee eerder 12 xd xdquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je denken dan ik 17 ben, zonder ondertitel?
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En hij leek nog zo volwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 seconden dus was eerder gmta dan schaamteloos jattenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
verzin je eigen tekst IKSDEEEEE
Ik zei tegen LB in de DM dat ik je +- 45 schatte, en zij gaf aan dat het juist wasquote:
True, deze gun ik je.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2 seconden dus was eerder gmta dan schaamteloos jatten
DM lekkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zei tegen LB in de DM dat ik je +- 45 schatte, en zij gaf aan dat het juist was
über troll.
Private Message lekkenquote:
En mocht die onderweg overleden zijn, dan bedoelde ik de wietparkiet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij bedoelde postduif sorry
Heb ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij bedoelde postduif sorry
12-09-1995quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En mocht die onderweg overleden zijn, dan bedoelde ik de wietparkiet.
Zonder wiet. Want je bent nog geen 18.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zei tegen LB in de DM dat ik je +- 45 schatte, en zij gaf aan dat het juist was
über troll.
1995quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik voel me niet serieus genomen in deze sc
quote:
R2D2quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Dacht ik even een L4D2 buddy te hebben, doet die stom op steam![]()
Weg tijd. Gewoon...weg.
quote:
quote:
Een hele aparte droidquote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Weet je wat je krijgt als je hun namen mixed?
Sowieso Star wars > Star trekquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een hele aparte droid?
[..]
Sowieso Star wars > Star trek
D0P3quote:
W33Dquote:
Ja?quote:
Ja poftedomme, ik heb belangrijke dingen te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Dacht ik even een L4D2 buddy te hebben, doet die stom op steam![]()
Weg tijd. Gewoon...weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo doe je gemeen bby?quote:
Maar je doet gemeenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik gemeen ben.
Ik weet het ook niet, vroeg me af of jullie het wisten.quote:
Zat ik ook al eraan te denkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon zn voortandjes eruit tikken LB. en ze dan op laten eten
Wat is dezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, vroeg me af of jullie het wisten.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja poftedomme, ik heb belangrijke dingen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt hij terwijl hij GTA aan het spelen is, en Surge laat verstoffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Goede zin bby.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat ik ook al eraan te denken
Oei oeiquote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl hij GTA aan het spelen is, en Surge laat verstoffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |