Wellens.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Verdulleme. Geen CS:GO meer in de aanbieding. Te lang wachten
Hehe zie wel voor me dat Henk en Mieke dan tegen elkaar vanaf de bank zitten mopperen dat hun neef/nicht doet alsof die hen niet kentquote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook gewoon blijven denken dat ze de goede persoon voor zich hebben.
Waarom mag je geen lenzen meer dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind een bril schijtvervelend.Heb er 8 jaar lang een gehad, was 't helemaal zat.
Heb een ontstoken oog gehad, en die is nu nog steeds niet helemaal genezen, en wanneer ik dan lenzen zou blijven dragen zou m'n oog niet genoeg kunnen 'ademen', waardoor het weer zou kunnen ontsteken.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom mag je geen lenzen meer dan?
Het lijkt mij ook helemaal niks.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind een bril schijtvervelend.Heb er 8 jaar lang een gehad, was 't helemaal zat.
Zal ik je mond-op-oogbeademing geven?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb een ontstoken oog gehad, en die is nu nog steeds niet helemaal genezen, en wanneer ik dan lenzen zou blijven dragen zou m'n oog niet genoeg kunnen 'ademen', waardoor het weer zou kunnen ontsteken.
quote:
Hoe 't er uit ziet maakt me nog het minst uit eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niks.
Ik heb ook geen gezicht voor een bril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |