D0P3quote:
W33Dquote:
Ja?quote:
Ja poftedomme, ik heb belangrijke dingen te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Dacht ik even een L4D2 buddy te hebben, doet die stom op steam![]()
Weg tijd. Gewoon...weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hoezo doe je gemeen bby?quote:
Maar je doet gemeenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik gemeen ben.
Ik weet het ook niet, vroeg me af of jullie het wisten.quote:
Zat ik ook al eraan te denkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon zn voortandjes eruit tikken LB. en ze dan op laten eten
Wat is dezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, vroeg me af of jullie het wisten.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja poftedomme, ik heb belangrijke dingen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt hij terwijl hij GTA aan het spelen is, en Surge laat verstoffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Goede zin bby.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zat ik ook al eraan te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |