Zou dat helpen?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal ik je mond-op-oogbeademing geven?
Wat.quote:Als u veel met de computer werkt kan een computerbril een uitkomst bieden. Deze kant-en-klare computerbrillen kunt u gemakkelijk online kopen in de webshop van Hans Anders doordat u eenvoudig kiest voor de sterkte van uw leesbril.
Bij een computer- of leesbril worden de glazen zo in de bril gezet dat u het beste kunt zien op de afstand tot uw boek, krant of computer. Dit is ook het verschil tussen een leesbril en een bril voor de computer.
U kunt kiezen uit drie modieuze monturen. Bestel snel online, mocht uw bril toch niet bevallen dan kunt u een onbeschadigde bril gratis retourneren. Tip: wilt u zelf een montuur uitkiezen voor uw computerbril op maat kom dan langs in de winkel.
Als het niet uit maakt hoe je eruit ziet, waarom vind je het dan zo erg?quote:
Ze zitten kutquote:Op donderdag 28 november 2013 19:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het niet uit maakt hoe je eruit ziet, waarom vind je het dan zo erg?
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe zie wel voor me dat Henk en Mieke dan tegen elkaar vanaf de bank zitten mopperen dat hun neef/nicht doet alsof die hen niet kent
Moet je hem altijd op?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb acht jaar lang een bril gehad, dat wende niet.
Daar zit toch amper verschil inquote:Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heeft m'n pa ook, die werkt in de ICT.
haha oke!!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twee keer een R2 van 1.
Trots op je hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twee keer een R2 van 1.
Dit is wel waarheidquote:
quote:
Dat betekent dat we perfect hebben gepipetteerd ja.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat we perfect hebben gepipetteerd ja.
quote:
Ik steun je in deze moeilijke tijdenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Alleen tijdens sporten zou ik wel lenzen mogen dragen.
Maar 1 keer dus niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat we perfect hebben gepipetteerd ja.
Nauwkeurig werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |