Ik meen hetquote:
Ja die mofo gaat snel in een volle server zitten.quote:
Instant blockenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja die mofo gaat snel in een volle server zitten.
Morgen wil ik welquote:
Ja goed en ja nog steeds.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kut-PI dan.
Hoe is het met jou? Heb je nog met die meid?
quote:
Wiet verstrekken aan personen onder de 18 is verboden he.quote:
Thank youuuu.quote:
d4v1d mag niet een wiet hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wiet verstrekken aan personen onder de 18 is verboden he.
+s.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
d4v1d mag niet een wiet hebben.
Yupquote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
+s.
En hoezo?! Nog een minderjarige?! ;_;
En hij leek nog zo volwassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En hij leek nog zo volwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je denken dan ik 17 ben, zonder ondertitel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
oepsquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wiet verstrekken aan personen onder de 18 is verboden he.
Ik dacht zelf 12, maar ik geloof je ondertitel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je denken dan ik 17 ben, zonder ondertitel?
nee eerder 12 xd xdquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je denken dan ik 17 ben, zonder ondertitel?
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En hij leek nog zo volwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |