Ik kan er dus ook totaal niet mee omgaan, en idd, brilloosheidquote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid
Sommige hoofden blijven gewoon aantrekkelijk (of zijn wellicht juist aantrekkelijker) met een bril, mits goed en passend montuur.
Sommige hoofden kunnen het ook totaal níét hebbenEn ik zou er ook totaal niet mee kunnen omgaan
Mono is mijn eerste vriend met een bril, en soms is het wel vervelend dat er ineens een scherpe hoek van een bril in m'n oog steekt als ik 'm wil knuffelen
Ik zie er een beetje uit als zo'n dominatrix/meesteres/strenge schooljuf, als ik een bril op heb![]()
Gelukkig zijn m'n ogen goedbrilloosheid
Dankjequote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik steun je in deze moeilijke tijden
Ja, eitje toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, 2 tot 20 microliter, ga fietsen.
Kusje op je oog.quote:
Ja bij veel mensen went zo'n bril wel en die vinden het dan wel best, maar als je echt last blijft houden van zo'n obstakel op je hoofd (wat ik me prima kan voorstellen) kun je later idd wel naar de mogelijkheden kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan er dus ook totaal niet mee omgaan, en idd, brilloosheid
Ik ga hopen dat wanneer m'n oog volledig genezen is, ik gewoon zo'n laserbehandeling kan laten doen
Nee ik ga zo lopend naar de voogdquote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, 2 tot 20 microliter, ga fietsen.
De Voogd.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee ik ga zo lopend naar de voogd
De nieuwe shaffeys?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Voogd.Ga naar die tent ernaast joh.
Fair enough maar geen gezellig sfeer. En ik ken veel voogd personeel dus kortingquote:Op donderdag 28 november 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan de Shaf in ieder geval.
Justin Bierquote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Er komt een Justin Bier video uit op m'n verjaardag.
Life is complete.
Oh fuckquote:
Niet toegevoegd.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
En ik weet het Lemon, ik heb zelfs al gepraat
justin wijnquote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Er komt een Justin Bier video uit op m'n verjaardag.
Life is complete.
Justin chocomelkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |