quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor. Ik kan elk moment mijn UTP verwijderen
Ja, nog bijna 20 uurquote:
Ik wil bijna deze post verwijderen, en dan mijn bericht een edit geven met ''fipo''quote:
quote:
Van mij mag je hoor. Jij verdient hem.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wil bijna deze post verwijderen, en dan mijn bericht een edit geven met ''fipo''
Dat klopt, maar deze gun ik uquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Jij verdient hem.
quote:
Ik heb 'm niet gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef HeaN82 het volgende:
Mijn banner is een beetje uitgerekt.
BBQ pas het ff aan
Galaxy Notequote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB, wat was die note nou dan?
Je bent mijn superheld... de rockster, jij bent mijn beste vriend. Je bent mijn maatje, mijn alles die mijn steun verdient.quote:
Jij bent de bak waar ik het voer voor de varkens in stort.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je bent mijn superheld... de rockster, jij bent mijn beste vriend. Je bent mijn maatje, mijn alles die mijn steun verdient.
Si. Maar Flippié, waar was je?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Flippiee het volgende:
Sassenheim. Komt rezania soms hier?
Het was een tab iddquote:
Blauwe lading op je neus jonguhquote:
Je bent zelf dikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je ook romantischquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Je bent zelf dikHallo. Ik ben Surge. En ik ben een vet verslaafde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moeten jullie zeggen;
Hallo Surge.
Doen ze ook altijd in films.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ello!quote:
LH moet weer anders zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, LB, LH, Hien, jij en ik.
Ik werk fulltime.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Si. Maar Flippié, waar was je?
Hallo Surge.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat ben je ook romantisch
[..]
Hallo. Ik ben Surge. En ik ben een vet verslaafde.
Nu moeten jullie zeggen;
Hallo Surge.
Jezelf een blauwtje noemen als fp modje.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, LB, LH, Hien, jij en ik.
Koop aboquote:
LH weer hè.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
LH moet weer anders zijn.
En jij, jij bent gewoon..speciaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ik ben een donkerblauwtjequote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jezelf een blauwtje noemen als fp modje.
Jij bent nergens blauw.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jezelf een blauwtje noemen als fp modje.
Hooohoooooooooork. Foppie doet weer stom!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Fopje het volgende:
Hallo Surge.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
FPJe moet je konkohoofd houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een schande.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk fulltime.Staar ganze dag naar 2 schermen en dan wil ik 's avonds niet nog eens naar een scherm staren
Ik heb geen shirt aanquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet je konkohoofd houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Jij met je blauwe shirtquote:
Ok. Echter mogen we hier niet laden en lossen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal eens een lading op je kontje lossen, je bent direct hommo. (nohommo)
Wat voor werk doe je dan? Of is dat geheim?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk fulltime.Staar ganze dag naar 2 schermen en dan wil ik 's avonds niet nog eens naar een scherm staren
Mooi! Ik heb trouwens nooit meer vna je vernomen wat je van het daft punk album vindt? Die vraag heb ik zo'n 4 keer gevraagd ofzo door het half jaar heenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Met mij gaat het ook goed, Paul en FL
Ze kijkt of er langzaam maar zeker een verandering plaats vindt op 1 van de 2 schermen. Duh.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of is dat geheim?
Ik zit in mijn onderbroek.quote:
Goede redding.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ze kijkt of er langzaam maar zeker een verandering plaats vindt op 1 van de 2 schermen. Duh.
Niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb trouwens nooit meer vna je vernomen wat je van het daft punk album vindt? Die vraag heb ik zo'n 4 keer gevraagd ofzo door het half jaar heen
Ah. Kon ik maar bij je kruipenquote:
Ik ben het album pas veel later gaan waarderen. Het had tijd nodig en lose yourself to dance vind ik verreweg ook de bestequote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet?
HEEL TOF ALBUM![]()
Lose yourself to dance is echt m'n favoriet.
Bij mij gaan de alarmbellen rinkelen bij ninja-edits, en dan springt er zo'n rood zwaailicht aan en zo.quote:
Ja, in het begin vond ik het ook niet zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben het album pas veel later gaan waarderen. Het had tijd nodig en lose yourself to dance vind ik verreweg ook de beste
Doen we niet, BBQ is voor mij een soort... broer.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Jongen, stop nou met vechten
Nexus 5, bbyquote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Doen we niet, BBQ is voor mij een soort... broer.
Ok, dat hoor ik graag.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Doen we niet, BBQ is voor mij een soort... broer.
Assistent manager bij een internationaal organisatie. Wel lachrn. Zat laatst een paar weken in Engeland.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of is dat geheim?
Ja ik heb een dak boven mijn hoofd, zit ganze dag op mijn reet en ontvang centjes. Dat dit kan in Nederlandquote:
Gewoon naar de juiste post scrollen en Q indrukken, hoezo moeilijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Trusten Hork.
Quoten is veel werk.
Bijna, op 902837492 km afstand.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wachten totdat onze NFC-chips elkaar bijna aanraken?
Spatie gebruik.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, dat hoor ik graag.![]()
Maar wat was er precies fout?
Mobiel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon naar de juiste post scrollen en Q indrukken, hoezo moeilijk.
Is dit troll?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god al gesolliciteerd voor spellchecker bij fok?
Dit is een grapjen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
plaatsvindt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Srsly?
Waar precies? Ik zie echt niks
Post het dan eerderquote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kssst, bedenk je eigen tekst
ff roken
Ja.quote:
Ik ga gokken bij welke internationale organisatie. Gewoon omdat ik niks te doen heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Assistent manager bij een internationaal organisatie. Wel lachrn. Zat laatst een paar weken in Engeland.
[..]
Ja ik heb een dak boven mijn hoofd, zit ganze dag op mijn reet en ontvang centjes. Dat dit kan in Nederland
FOK!*quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Surgequote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa
Tevens (#schaam schaam) wie ben jij?Klopt het dat je niet altijd in ONZ heb gepost?
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Zag hem hiervoor ook niet zo vaak, maar man man man. Wat één baas
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
Zo, ff de avondbagger banner gereanimeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga gokken bij welke internationale organisatie. Gewoon omdat ik niks te doen heb.
Oke, waar zal ik beginnen...
Uhhhh
Arla!
O wacht ik wist niet dat je het echt bent. (Ik zit tegenwoordig alleen maar via mijn telefoon op FOK! en die tagjes zie je dan niet)quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
FOK!*
Ik ben een spellchecker. Zeg alsjeblieft dat je trollt.
Ik geef het opquote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.Zo meteen begint de naam van de organisatie waar ik werk met de letter Q. Dan ben je voorlopig echt van je verveling af
Zeker als je bedenkt dat internationaal al handel drijven tussen Nederland en België kan zijn
[..]
O wacht ik wist niet dat je het echt bent. (Ik zit tegenwoordig alleen maar via mijn telefoon op FOK! en die tagjes zie je dan niet)
Omggg bietsjjjjquote:
Als jij dat al vindt dan hoef ik niet nader kennis met hem te maken. Ik vertrouw op je oordeel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Post van de week.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Ik zou deze als achtergrond gebruikenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Post van de week.
Ook hier maar ik een screenie van.
Dit gaat dan in de lieve FOK! posts folder.
Op dit moment heb ik er al 5
Goed punt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou deze als achtergrond gebruiken
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Gaat toch aardig?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.
Gaat lekker hoor, altijd gezellig druk hiero!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.
Eerlijk? Altijd dezelfde vijf users. En dan heb ik zeker drie weken niet eens gekeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor, altijd gezellig druk hiero!
De SC is pas 7 dagen geleden aangemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerlijk? Altijd dezelfde vijf users. En dan heb ik zeker drie weken niet eens gekeken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
De SC is pas 7 dagen geleden aangemaakt.
Ik heb het over de avond/nachtbagger. Ongeacht of je het toevallig nu ONZ sc noemt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
De SC is pas 7 dagen geleden aangemaakt.
Huh?quote:
Zei ik het niet? Hij maakt het nog gelijk waar ook.quote:
quote:
Je bent gewoon traag. Geef maar toequote:
de laatste nachtbagger is ergens een keer een morgen gesloten. Vandaag is ie niet eens geopend.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huh?
(Niet om een rel te veroorzaken maar mijn aanwezigheid op FOK! is niet zodanig geweest dat ik ect het een en ander gemist hebt. En ik snap dat dit topic hier niet direct voor bedoeld is)
Zijn toch wel 2 aparte dingen hequote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het over de avond/nachtbagger. Ongeacht of je het toevallig nu ONZ sc noemt.
Vooruit dan ik kijk het nog even aan voordat ik mijn definitieve oordeel vel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn toch wel 2 aparte dingen he![]()
Dit gaat prima zoDit loopt nog maar 1 week.
quote:
Ok okquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon traag. Geef maar toe
En als Dev man, hoe zorg ik ervoor dat LB deze post niet ziet?
B.v.d
quote:
Slechte paintquote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok ok
Enne, zo;
[ afbeelding ]
We hadden altijd een avond/nachtbagger zoals je weet. Alleen deze liep vrij matig. Nu deze ONZ-SC er is ( 24/7 open ) loopt de nachtbagger helemaal niet meer. Maar opzich niet erg, want nu kunnen we hier terechtquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huh?
(Niet om een rel te veroorzaken maar mijn aanwezigheid op FOK! is niet zodanig geweest dat ik ect het een en ander gemist hebt. En ik snap dat dit topic hier niet direct voor bedoeld is)
Waarom ik?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon traag. Geef maar toe
En als Dev man, hoe zorg ik ervoor dat LB deze post niet ziet?
B.v.d
Ok, dan heb ik interesse.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen paint is.
fap fap fapquote:
Ik bied deze service helaas niet aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik interesse.
Wat vraagt u voor deze service?
En dan doel je op de nb in b&h? Ansich wel terecht dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
de laatste nachtbagger is ergens een keer een morgen gesloten. Vandaag is ie niet eens geopend.
Allemachtig wat tof. Dat wil ik ook maar dan met Ronaldoquote:
Jij bent zeg maar de guardian angel van BBQquote:
Nee, de NB hier in ONZ. De tietloze NB zeg maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan doel je op de nb in b&h? Ansich wel terecht dan.
En als je doelt op onz dan tsja.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
We hadden altijd een avond/nachtbagger zoals je weet. Alleen deze liep vrij matig. Nu deze ONZ-SC er is ( 24/7 open ) loopt de nachtbagger helemaal niet meer. Maar opzich niet erg, want nu kunnen we hier terecht
Wat wil je?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan doel je op de nb in b&h? Ansich wel terecht dan.
En als je doelt op onz dan tsja.
[..]
Allemachtig wat tof. Dat wil ik ook maar dan met Ronaldo
Ok. U bent een slechte verkoper en ik rapporteer u nu bij Marktplaats.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bied deze service helaas niet aan.
Wel slim! Aannemend dat hier ook af en toe ruimte is voor bagger. Of zie ik dit verkeerd?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
We hadden altijd een avond/nachtbagger zoals je weet. Alleen deze liep vrij matig. Nu deze ONZ-SC er is ( 24/7 open ) loopt de nachtbagger helemaal niet meer. Maar opzich niet erg, want nu kunnen we hier terecht
Zoals jij die One Direction boys hebt verwerkt in je achtergrond, dat vind ik tof. Alleen zou ik dan C. Ronaldo willen i.p.v. One Direction.quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel slim! Aannemend dat hier ook af en toe ruimte is voor bagger. Of zie ik dit verkeerd?
En die quote van fopje?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals jij die One Direction boys hebt verwerkt in je achtergrond, dat vind ik tof. Alleen zou ik dan C. Ronaldo willen i.p.v. One Direction
Hey Beachquote:
Wie wilt dat nou niet?quote:
Liever een andere postquote:
Die wil je achter ronaldo hebben?quote:
Welke dan?quote:
quote:
Deze is leukquote:
Sorry ik snap hem nu pas. Maar vooruit dat kan uiteraard ook wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die wil je achter ronaldo hebben?
Truste en succes met wat je gaat doenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar lieve mensen, en BBQ, ik gaat jullie verlaten.
Het moment van de snowglobe is aangebroken![]()
Hoop ik.
Doeiiiiiiii en tot een andere keer.
xoxo
Gym Boii
BBQ is ook lief?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoop ik.
xoxo
Gym Boii
Ja he. Alleen zo jammer dat je dan steeds je slipje moet verwisselen.quote:
Ik ben geen mens?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoop ik.
xoxo
Gym Boii
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik snap hem nu pas. Maar vooruit dat kan uiteraard ook wel.
Stiekem gaat Surge deze als achtergrond nemenquote:
Jammer dat je zo denktquote:Op woensdag 27 november 2013 23:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja he. Alleen zo jammer dat je dan steeds je slipje moet verwisselen.
Op beiden tegelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YayHeel tof
Nu kan ik doen alsof ik sop op Ronaldo ipv Fopje
Is die gay?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Stiekem gaat Surge deze als achtergrond nemen
Doei Beachquote:
Ging het te fur?quote:
Jaquote:
Er stond lieve mensen.quote:
Nee, ik blijf trouw aan parel 1.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Stiekem gaat Surge deze als achtergrond nemen
Mogguhquote:
verklaar je nader voor de zwartenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Only blauwtjes will know
Mijn account is besmet.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Only blauwtjes will know
Mijn account is besmet.
Hiquote:
Oh huhquote:
FC.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Only blauwtjes will know
Mijn account is besmet.
Wel oké en daar?quote:
quote:
Neuh, dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Weer al iemand aan het internet stalken?
Hoezo deed je dat bij mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik niet meer.
Het pakte alleen maar goed uit voor je.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo deed je dat bij mij.
Niet elke dag je profile pic veranderenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niet weten wat je plaatje is.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het pakte alleen maar goed uit voor je.
Mijn huidige plaatje heeft me een eeuwigheid gekost om te photoshoppen en het is alleen maar een letter.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet elke dag je profile pic veranderen
Doe ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Ga ff adden dan.
Ik ga ondertussen naar school.
Gewoon, omdat het moet.
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Yo add mij ook vriend ik own in l4d jwz ik ben alleen lastig te vinden maar ik zit in de steam FOK groep jwzquote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb Surge opgezocht op Steam, want ik heb zonet L4D2 gekocht.
dat klinkt niet heul positiefquote:
Ik ben ook heel moequote:
Zo naar schoolquote:
quote:
Mij ookquote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 10:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar wij houden van elkaar of niet LB
Ja, erg hè?quote:
Ik had ooit een abo gewonnen ja, wanneer weet ik niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had jij nu een abo gewonnen in 2011?
supquote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef Roburtt het volgende:
bbq waar ben je ik heb c++ help nodig
Bedoel je kwart over 7 deze ochtend of waar doel je op?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Only blauwtjes will know
Mijn account is besmet.
Ja, dat ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bedoel je kwart over 7 deze ochtend of waar doel je op?
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bedoel je kwart over 7 deze ochtend of waar doel je op?
Oh ja. Ja klopt!quote:
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
d4v1d, pas ff de banner aan.
gr gr
quote:
Bedankt broederquote:
quote:
Tellen is moeilijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:56 schreef Roburtt het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |