quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor. Ik kan elk moment mijn UTP verwijderen
Ja, nog bijna 20 uurquote:
Ik wil bijna deze post verwijderen, en dan mijn bericht een edit geven met ''fipo''quote:
quote:
Van mij mag je hoor. Jij verdient hem.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wil bijna deze post verwijderen, en dan mijn bericht een edit geven met ''fipo''
Dat klopt, maar deze gun ik uquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Jij verdient hem.
quote:
Ik heb 'm niet gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef HeaN82 het volgende:
Mijn banner is een beetje uitgerekt.
BBQ pas het ff aan
Galaxy Notequote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB, wat was die note nou dan?
Je bent mijn superheld... de rockster, jij bent mijn beste vriend. Je bent mijn maatje, mijn alles die mijn steun verdient.quote:
Jij bent de bak waar ik het voer voor de varkens in stort.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je bent mijn superheld... de rockster, jij bent mijn beste vriend. Je bent mijn maatje, mijn alles die mijn steun verdient.
Si. Maar Flippié, waar was je?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Flippiee het volgende:
Sassenheim. Komt rezania soms hier?
Het was een tab iddquote:
Blauwe lading op je neus jonguhquote:
Je bent zelf dikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je ook romantischquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Je bent zelf dikHallo. Ik ben Surge. En ik ben een vet verslaafde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moeten jullie zeggen;
Hallo Surge.
Doen ze ook altijd in films.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ello!quote:
LH moet weer anders zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, LB, LH, Hien, jij en ik.
Ik werk fulltime.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Si. Maar Flippié, waar was je?
Hallo Surge.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat ben je ook romantisch
[..]
Hallo. Ik ben Surge. En ik ben een vet verslaafde.
Nu moeten jullie zeggen;
Hallo Surge.
Jezelf een blauwtje noemen als fp modje.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, LB, LH, Hien, jij en ik.
Koop aboquote:
LH weer hè.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
LH moet weer anders zijn.
En jij, jij bent gewoon..speciaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ik ben een donkerblauwtjequote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jezelf een blauwtje noemen als fp modje.
Jij bent nergens blauw.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jezelf een blauwtje noemen als fp modje.
Hooohoooooooooork. Foppie doet weer stom!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Fopje het volgende:
Hallo Surge.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
FPJe moet je konkohoofd houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een schande.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk fulltime.Staar ganze dag naar 2 schermen en dan wil ik 's avonds niet nog eens naar een scherm staren
Ik heb geen shirt aanquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet je konkohoofd houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Jij met je blauwe shirtquote:
Ok. Echter mogen we hier niet laden en lossen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal eens een lading op je kontje lossen, je bent direct hommo. (nohommo)
Wat voor werk doe je dan? Of is dat geheim?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk fulltime.Staar ganze dag naar 2 schermen en dan wil ik 's avonds niet nog eens naar een scherm staren
Mooi! Ik heb trouwens nooit meer vna je vernomen wat je van het daft punk album vindt? Die vraag heb ik zo'n 4 keer gevraagd ofzo door het half jaar heenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Met mij gaat het ook goed, Paul en FL
Ze kijkt of er langzaam maar zeker een verandering plaats vindt op 1 van de 2 schermen. Duh.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of is dat geheim?
Ik zit in mijn onderbroek.quote:
Goede redding.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ze kijkt of er langzaam maar zeker een verandering plaats vindt op 1 van de 2 schermen. Duh.
Niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb trouwens nooit meer vna je vernomen wat je van het daft punk album vindt? Die vraag heb ik zo'n 4 keer gevraagd ofzo door het half jaar heen
Ah. Kon ik maar bij je kruipenquote:
Ik ben het album pas veel later gaan waarderen. Het had tijd nodig en lose yourself to dance vind ik verreweg ook de bestequote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet?
HEEL TOF ALBUM![]()
Lose yourself to dance is echt m'n favoriet.
Bij mij gaan de alarmbellen rinkelen bij ninja-edits, en dan springt er zo'n rood zwaailicht aan en zo.quote:
Ja, in het begin vond ik het ook niet zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben het album pas veel later gaan waarderen. Het had tijd nodig en lose yourself to dance vind ik verreweg ook de beste
Doen we niet, BBQ is voor mij een soort... broer.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Jongen, stop nou met vechten
Nexus 5, bbyquote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Doen we niet, BBQ is voor mij een soort... broer.
Ok, dat hoor ik graag.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Doen we niet, BBQ is voor mij een soort... broer.
Assistent manager bij een internationaal organisatie. Wel lachrn. Zat laatst een paar weken in Engeland.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of is dat geheim?
Ja ik heb een dak boven mijn hoofd, zit ganze dag op mijn reet en ontvang centjes. Dat dit kan in Nederlandquote:
Gewoon naar de juiste post scrollen en Q indrukken, hoezo moeilijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Trusten Hork.
Quoten is veel werk.
Bijna, op 902837492 km afstand.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wachten totdat onze NFC-chips elkaar bijna aanraken?
Spatie gebruik.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, dat hoor ik graag.![]()
Maar wat was er precies fout?
Mobiel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon naar de juiste post scrollen en Q indrukken, hoezo moeilijk.
Is dit troll?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god al gesolliciteerd voor spellchecker bij fok?
Dit is een grapjen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god al gesolliciteerd voor spellchecker bij fok?
plaatsvindt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Srsly?
Waar precies? Ik zie echt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |