quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor. Ik kan elk moment mijn UTP verwijderen
Ja, nog bijna 20 uurquote:
Ik wil bijna deze post verwijderen, en dan mijn bericht een edit geven met ''fipo''quote:
quote:
Van mij mag je hoor. Jij verdient hem.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wil bijna deze post verwijderen, en dan mijn bericht een edit geven met ''fipo''
Dat klopt, maar deze gun ik uquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Jij verdient hem.
quote:
Ik heb 'm niet gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef HeaN82 het volgende:
Mijn banner is een beetje uitgerekt.
BBQ pas het ff aan
Galaxy Notequote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB, wat was die note nou dan?
Je bent mijn superheld... de rockster, jij bent mijn beste vriend. Je bent mijn maatje, mijn alles die mijn steun verdient.quote:
Jij bent de bak waar ik het voer voor de varkens in stort.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je bent mijn superheld... de rockster, jij bent mijn beste vriend. Je bent mijn maatje, mijn alles die mijn steun verdient.
Si. Maar Flippié, waar was je?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Flippiee het volgende:
Sassenheim. Komt rezania soms hier?
Het was een tab iddquote:
Blauwe lading op je neus jonguhquote:
Je bent zelf dikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |