jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef adnapekkid het volgende:
NAAMTOPIC![]()
![]()
Ha, heaumeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet ik 'm alleen nog komen ophalen
Dat gaat niet lukken.
moet je doen, is een aanraderquote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik drink sowieso bijna nooit bier rez
Dat was jij toch?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik drink sowieso bijna nooit bier rez
Was?quote:
JOOST ???!!!??quote:
Shaniquequote:
Moet je eens proberen dan, schijnt best wel lekker te zijn.quote:
Combi, wat voor labproef is het?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Morgen moet ik samenwerken met iemand op het lab, zal ik voor een slimme labpartner gaan of voor een gezellige?
drink liever wat anders.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je eens proberen dan, schijnt best wel lekker te zijn.
Als iemand m'n profiel klikt, weet iedereen het.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik hem raad speel ik dan vals?
Hoiquote:
quote:
Combi kan niet, het is slim of gezellig.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Combi, wat voor labproef is het?
Hallo, ben jij de jongste mod?quote:
quote:
nee wel een aerox scooter die 110 looptquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]Heb je ook een bontkraagje ja?
[..]
Combi kan niet, het is slim of gezellig.
Morgen en overmorgen introductie labvaardigheden, dus nauwkeurig pipetteren, buffers maken, etc. En dan vanaf volgende week E. coli muteren met plasmiden.
ja wodka redbull. veel te zoet manquote:
Zou wel kunnenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Hallo, ben jij de jongste mod?
moet je zelf mixenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ja wodka redbull. veel te zoet man
Neppauper dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee wel een aerox scooter die 110 loopt
op je 17e al geen leven hebbenquote:
Ik vind je een Rubenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
Een paar mensen dachten dat ik een Jeroen was.
Maar dat ben ik niet.
quote:
oke danquote:
HOIquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:15 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
op je 17e al geen leven hebben
Ik denk robert-janquote:
Ik wil iets met een R zeggen, maar eigenlijk heb ik geen idee meer.quote:
doe geen wo studiequote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
Gewoon 96,4% ethanol met je limonade mixen op de uni, en dan in de lunchpauze atten. #yolo #haanactie
tja, je zit de hele dag autistjes terug te fluiten op internetquote:
Hintsssquote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt wel meer in de buurt, maar zit er nog wel ver vanaf.
was het ookquote:
Doen dan, krijg je gratis een Leidsch kapsel bij, dat is echt geweldig!quote:
Ik mod ONZ en KLB nietquote:Op woensdag 27 november 2013 21:17 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
tja, je zit de hele dag autistjes terug te fluiten op internet
lijntje pep drbij, en gaanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
Gewoon 96,4% ethanol met je limonade mixen op de uni, en dan in de lunchpauze atten. #yolo #haanactie
mijn haar is prima hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen dan, krijg je gratis een Leidsch kapsel bij, dat is echt geweldig!
2e jaar hbo eckte beta jweetquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent zeker wel de badboy in je 2vmbo klas?
Gewoon platen meth maken a la Breaking Bad, ja toch?quote:
dan heb ik niks gezegdquote:
5 letters verderop.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil iets met een R zeggen, maar eigenlijk heb ik geen idee meer.
wat een avondquote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pep is voor de strakken.____________! wp weet
Willemquote:
is het filmpje openbaar?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet serieus nog steeds lachen om dat filmpje
bestaat dat filmpje nogquote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idemquote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En een stuk beter uit het zicht voor de standaard pauperfiguren.quote:
Ja als mij tegenwoordig gevraagd wordt zeg ik dat gewoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet ieder baantje tegenwoordig.
doos, vierkant gat erin, buitenkant met wit papier bedekken, kado's erin, ballon opblazen en ervoor doen. beetje computermonitor knopjes erop tekenen. daarna nog een doos als echte computer voor onder de monitor, ook beetje gaatjes en knopjes op tekenen. en dan moet ie het scherm kapot prikken om bij de kado's te komenquote:
open een FB topic om het aan te kaartenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef Rezania het volgende:
Bedankt LB, probeer ik je support te tonen in je FOK!hood, tyf je hem op slot. Ondankbaar kind.
Dan studeer ik voortaan wat met wetenschap, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja als mij tegenwoordig gevraagd wordt zeg ik dat gewoon.Mensen uitleggen wat voor baan je hebt, terwijl ze er geen kut van snappen is gewoon naar.
ik had net een heel ontopic verhaal getyptquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nah, ik was nog wel zo ontopic bezig.
Zo van 'Dat dit kan in Zeeland (quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
open een FB topic om het aan te kaarten
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo van 'Dat dit kan in Zeeland () !'
Preciesquote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan studeer ik voortaan wat met wetenschap, lekker makkelijk.
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik had net een heel ontopic verhaal getypt
Ze mogen ook helemaal niet weten dat ik de nieuwe Dr. Doofensmitz ben.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo van 'Dat dit kan in Zeeland () !'
ik heb het hier gepost, paar posts naar bovenquote:
Ik moest googlen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze mogen ook helemaal niet weten dat ik de nieuwe Dr. Doofensmitz ben.
quote:
Bam, originaliteit 10/10.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
doos, vierkant gat erin, buitenkant met wit papier bedekken, kado's erin, ballon opblazen en ervoor doen. beetje computermonitor knopjes erop tekenen. daarna nog een doos als echte computer voor onder de monitor, ook beetje gaatjes en knopjes op tekenen. en dan moet ie het scherm kapot prikken om bij de kado's te komen(
_______ )
FOK!knokploeg richting Zeeland graag. Ik herhaal; FOK!knokploeg richting Zeeland graag.quote:
Ditquote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
Ik haal as-we-speek herinneringen op met wp, te prachtig
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!knokploeg richting Zeeland graag. Ik herhaal; FOK!knokploeg richting Zeeland graag.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bam, originaliteit 10/10.
Klinkt alleen wel als een gigantisch pokkewerk om in elkaar te zetten
Oké, FOK!knokploeg richting Noord-Holland dan.quote:
Da's 2 uur te langquote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef adnapekkid het volgende:
[..]valt wel mee, denk 2 uurtjes, als je een beetje handig bent
quote:
oke, 1 uur als je een beetje doorwerktquote:
Gevindquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
Coke is voor de zwakke pep is voor de strakke
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet ook nog meet-schade inhalen, maar dat gaat dit jaar al niet meer worden.
klinkt als een mooie meet. waar was ie? en met onz sc?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
Coke is voor de zwakke pep is voor de strakke
Ik ga er wel naar 1quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet ook nog meet-schade inhalen, maar dat gaat dit jaar al niet meer worden.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook weer net eentje waar ik niet heen kan.
Jup. Werkt nog wel, heb er nu (pas) een screenprotector overheen gedaan zodat die niet uit elkaar valt hopelijk..quote:
"Nee jongens nee dit kan echt niet even serieus"quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gevind![]()
![]()
tranen rollen langs mijn appelwangetjes broeder.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"Nee jongens nee dit kan echt niet even serieus"
Ik ga helemaal kapot
Goeie herinneringenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat dus en dan met dat hoofd erbij vol poedersuiker, dear lord
Maar niet in de middle of nowhere danquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT!tijd voor een herhaling wel.
Gaarnequote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar niet in de middle of nowhere dan
misschien is dat wel verstandiger als ik het zo hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar niet in de middle of nowhere dan
moet maar keertje topic oid gemaakt voor worden danquote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaarnegewoon een knappe woning in een stad/bereikbaar enzuks.
Soberso, morgen ofzo, even kijken hoe of wat.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet maar keertje topic oid gemaakt voor worden dan
zal het dan beetje in de gaten houden, zit niet zo barveel op FOK! laatste tijdquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso, morgen ofzo, even kijken hoe of wat.
Ken er nog één, hoewel ik in de avonduren wel aanwezig ben altijd, ik geef je wel een gil jwz.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal het dan beetje in de gaten houden, zit niet zo barveel op FOK! laatste tijd
Is goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken er nog één, hoewel ik in de avonduren wel aanwezig ben altijd, ik geef je wel een gil jwz.
Terecht wel, leer je ook veel van (vooral als het veel tijd kost, naar mijn ervaringquote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is goed.
stage eist gewoon veel tijden dat gaat voor
waarquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Y0000000000 dan.
2 Big American pizza's gekocht voor 2 euro
Hoiquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Y0000000000 dan.
2 Big American pizza's gekocht voor 2 euro
Mijn stage is ook geweldigquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht wel, leer je ook veel van (vooral als het veel tijd kost, naar mijn ervaring). Ik ben met werk veel tijd kwijt, veel overuren, maar dat stopt binnenkort als het goed is
mijn baan is awesome.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn stage is ook geweldig
goeie & aardige collega's
leuke klussen af en toe en goeie sfeer. en prima locatie
Ik weet niet of ik je moet vergeven. DrNick is en blijft engquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Lt.Surge het volgende:
En LB, hierbij mijn excuses voor het tortelduif fiasco
Dat ben ik met je eens. Ik probeerde hem echter op die manier minder eng te laten lijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je moet vergeven. DrNick is en blijft eng
Nee helaas niet. klein bedrijf en ze houden altijd een spot open voor stagiairsquote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]nice! Kans om daar te werken na je stage ofzo? Zou wel nice zijn!
Je maakt hem alleen maar blij.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik probeerde hem echter op die manier minder eng te laten lijken.
Jammer, maar misschien als ze een keer een opening hebben daar dan! Goede stagiairs blijven in het geheugen hangen kan ik je vertellenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee helaas niet. klein bedrijf en ze houden altijd een spot open voor stagiairs
dat is wel jammer maarja niks aan te doen
Trusten bro!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
maarja ik ga pitten
morgen weer nieuwe dag enzo
Een blij persoon is vaak minder eng.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je maakt hem alleen maar blij.
Sleep lekker.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
maarja ik ga pitten
Welterusten wpquote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
maarja ik ga pitten
Coïtus?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, en de sneeuwbal of hoe je zo'n ding moge noemen, is prima ontvangen
Veel plezier grquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, en als het een aanbod was, nee dank je.
Ik hoop dat de ontvangster dat gaat aanbieden
Hey idoolquote:
Mensen die niet alphaquote:Op woensdag 27 november 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij eens beta zijn,.
Oh, handigquote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tabje laat zien of er geluid vandaan komt.
http://nutech.nl/internet(...)idruchtige-tabs.htmlquote:
quote:
Handigquote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://nutech.nl/internet(...)idruchtige-tabs.html
[ afbeelding ]
Ook een icoontje voor wanneer je webcam in een tabje aanstaat.
Niet dat ik een webcam op m'n pc heb, maar goed.
Toffe filmsquote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet een keer LOTR gaan kijken zonder in slaap te vallen
Fap zequote:
Mijn portemonnee zit al in een hoekje te huilen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Steam Autumn Sale is slecht voor mijn moneh.
Stay away Surge!
Dit dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mijn portemonnee zit al in een hoekje te huilen.
The Hobbit is nogal meh, klopt geen kut van.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toffe filmsHeb ze toen op een vrije dag allemaal achter elkaar gezien. Heb The Hobbit alleen nog niet gezien.
Maar dit is gewoon gemaakt zonder flashZo bazig.
html5
javascript
css3
chrome
Eigenlijk wil ik L4D2 kopen, maar ik heb gisteren ook al EFLC gekocht.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb al 2 dingen gespot. Nog geen dikke moneh rippers, maar als 1 schaap over de dam is of iets in die strekking..
Oh dat klinkt echt heel gaaf!!quote:
Ohquote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
The Hobbit is nogal meh, klopt geen kut van.
Bedankt.quote:
Daar sta ik al op 700 uur oidquote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik L4D2 kopen, maar ik heb gisteren ook al EFLC gekocht.
quote:
Neuh.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Qua verhaal dan. Ik neem aan dat je het boek gelezen hebt?
Whehe, ik 10 uur al.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar sta ik al op 700 uur oid
Ik heb mijn oogjes op CS:GO, Bioshock pack, Stanley Parable. En dit is dag 1 verdomme.
quote:
Ik bedoelde op L4D2 héquote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Whehe, ik 10 uur al.
Ook rond de 700 op GTA 4 inmiddels.
Als je CS:GO koopt, moet je me even toevoegen.
Die heb ik via FOK! gekochtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Animal Crossing is ook een leuk spel![]()
![]()
Oh.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bedoelde op L4D2 hé
Ja ik twijfel, na zoveel jaar semi-pro CS 1.6, en toen als een kluizenaar achter de pc te hebben gezeten, weet ik niet of ik het wel moet doen
En ik moet ook nog BF4 voor de xbox halen.
ARGH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coolquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik via FOK! gekocht
Dit was mijn mededeling.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh.
Gewoon kopen joh.Juh, ik slaap er wel een nachtje over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik weet het van mezelf, als ik CS:GO ga halen, wil ik ook al die boxen & keys
En dan gaat het balletje rollen. In eigen doel.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ben je hipster?quote:
Briljant bedacht, ik kan me voorstellen dat je 't snel zat kan zijn, maar ik heb twee playtrough's gezien, echt geniaalquote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja is die tof? Leek mij wel, maar idk.
Oh, daar geef ik weinig om. Zitten toch alleen maar camo's en andere enkel visuele dingen in?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh, ik slaap er wel een nachtje over.
Want ik weet het van mezelf, als ik CS:GO ga halen, wil ik ook al die boxen & keys
En dan gaat het balletje rollen. In eigen doel.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Briljant bedacht, ik kan me voorstellen dat je 't snel zat kan zijn, maar ik heb twee playtrough's gezien, echt geniaal
Klopt maar een dikke AWP lightning oid is wel tof. En dikke knives. Die je voor $200 kwijt kan op de zwarte markt en zoquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, daar geef ik weinig om. Zitten toch alleen maar camo's en andere enkel visuele dingen in?
Oh ja, ik had iets van ¤0,50 verdiend aan CS:GO.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt maar een dikke AWP lightning oid is wel tof. En dikke knives. Die je voor $200 kwijt kan op de zwarte markt en zo
Alleen al het gegeven dat je weet dat er zo bizar veel mogelijkheden zijn, en het in feite een oneindig 'spel' is, maakt het dat je het eigenlijk gewoon zelf wilt proberen.quote:
Is ook tof.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh en Prison Architect lijkt me ook tof.
Bye bye money. I loved
Straks allemaal honden en alu-hoedjes achter je aan lopenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Gave ring![]()
http://www.etsy.com/listi(...)th-dinosaur-bone-and
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Straks allemaal honden en alu-hoedjes achter je aan lopen
Ja, en dat oneindige voor zo weinig knaken spreekt mij wel aan als gierige Hollander.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen al het gegeven dat je weet dat er zo bizar veel mogelijkheden zijn, en het in feite een oneindig 'spel' is, maakt het dat je het eigenlijk gewoon zelf wilt proberen.
FLquote:
V&A.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hallo surge ik ken je niet. waar ben jij mod van?
Klinkt logisch.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en dat oneindige voor zo weinig knaken spreekt mij wel aan als gierige Hollander.
Ok. Deze game lijkt me zo bizar, dat ik die ook wil.quote:Antichamber is a mind-bending psychological exploration game where nothing can be taken for granted. Discover an Escher-like world where hallways wrap around upon each other, spaces reconfigure themselves, and accomplishing the impossible may just be the only way forward.
Idoolquote:
Is goedquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, en mocht jij L4D2 kopen, moet je mij maar even adden
Waddup FL?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aha. en toen dacht je ik kom ff ONZ vervuilen?
Hoe lang duurt die sale nog dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, en mocht jij L4D2 kopen, moet je mij maar even adden
New deals in 19:55:15quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die sale nog dan?
Pas maar op, straks V&A SC, relleuh.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard.
V&A is serieus. Dus ik moet ergens mijn rotzooi kwijt jwz
En L4D2 nog steeds 5 euro?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
New deals in 19:55:15
Maar sale zelf tot 03-12
Ik ben er klaar voor. Ik kan elk moment mijn UTP verwijderenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pas maar op, straks V&A SC, relleuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |