En een stuk beter uit het zicht voor de standaard pauperfiguren.quote:
Ja als mij tegenwoordig gevraagd wordt zeg ik dat gewoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet ieder baantje tegenwoordig.
doos, vierkant gat erin, buitenkant met wit papier bedekken, kado's erin, ballon opblazen en ervoor doen. beetje computermonitor knopjes erop tekenen. daarna nog een doos als echte computer voor onder de monitor, ook beetje gaatjes en knopjes op tekenen. en dan moet ie het scherm kapot prikken om bij de kado's te komenquote:
open een FB topic om het aan te kaartenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef Rezania het volgende:
Bedankt LB, probeer ik je support te tonen in je FOK!hood, tyf je hem op slot. Ondankbaar kind.
Dan studeer ik voortaan wat met wetenschap, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja als mij tegenwoordig gevraagd wordt zeg ik dat gewoon.Mensen uitleggen wat voor baan je hebt, terwijl ze er geen kut van snappen is gewoon naar.
ik had net een heel ontopic verhaal getyptquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nah, ik was nog wel zo ontopic bezig.
Zo van 'Dat dit kan in Zeeland (quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
open een FB topic om het aan te kaarten
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo van 'Dat dit kan in Zeeland () !'
Preciesquote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan studeer ik voortaan wat met wetenschap, lekker makkelijk.
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik had net een heel ontopic verhaal getypt
Ze mogen ook helemaal niet weten dat ik de nieuwe Dr. Doofensmitz ben.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo van 'Dat dit kan in Zeeland () !'
ik heb het hier gepost, paar posts naar bovenquote:
Ik moest googlen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze mogen ook helemaal niet weten dat ik de nieuwe Dr. Doofensmitz ben.
quote:
Bam, originaliteit 10/10.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
doos, vierkant gat erin, buitenkant met wit papier bedekken, kado's erin, ballon opblazen en ervoor doen. beetje computermonitor knopjes erop tekenen. daarna nog een doos als echte computer voor onder de monitor, ook beetje gaatjes en knopjes op tekenen. en dan moet ie het scherm kapot prikken om bij de kado's te komen(
_______ )
FOK!knokploeg richting Zeeland graag. Ik herhaal; FOK!knokploeg richting Zeeland graag.quote:
Ditquote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
Ik haal as-we-speek herinneringen op met wp, te prachtig
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!knokploeg richting Zeeland graag. Ik herhaal; FOK!knokploeg richting Zeeland graag.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bam, originaliteit 10/10.
Klinkt alleen wel als een gigantisch pokkewerk om in elkaar te zetten
Oké, FOK!knokploeg richting Noord-Holland dan.quote:
Da's 2 uur te langquote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef adnapekkid het volgende:
[..]valt wel mee, denk 2 uurtjes, als je een beetje handig bent
quote:
oke, 1 uur als je een beetje doorwerktquote:
Gevindquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
Coke is voor de zwakke pep is voor de strakke
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet ook nog meet-schade inhalen, maar dat gaat dit jaar al niet meer worden.
klinkt als een mooie meet. waar was ie? en met onz sc?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
Coke is voor de zwakke pep is voor de strakke
Ik ga er wel naar 1quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet ook nog meet-schade inhalen, maar dat gaat dit jaar al niet meer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |