quote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook weer net eentje waar ik niet heen kan.
Jup. Werkt nog wel, heb er nu (pas) een screenprotector overheen gedaan zodat die niet uit elkaar valt hopelijk..quote:
"Nee jongens nee dit kan echt niet even serieus"quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gevind![]()
![]()
tranen rollen langs mijn appelwangetjes broeder.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"Nee jongens nee dit kan echt niet even serieus"
Ik ga helemaal kapot
Goeie herinneringenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat dus en dan met dat hoofd erbij vol poedersuiker, dear lord
Maar niet in de middle of nowhere danquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT!tijd voor een herhaling wel.
Gaarnequote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar niet in de middle of nowhere dan
misschien is dat wel verstandiger als ik het zo hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar niet in de middle of nowhere dan
moet maar keertje topic oid gemaakt voor worden danquote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaarnegewoon een knappe woning in een stad/bereikbaar enzuks.
Soberso, morgen ofzo, even kijken hoe of wat.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet maar keertje topic oid gemaakt voor worden dan
zal het dan beetje in de gaten houden, zit niet zo barveel op FOK! laatste tijdquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso, morgen ofzo, even kijken hoe of wat.
Ken er nog één, hoewel ik in de avonduren wel aanwezig ben altijd, ik geef je wel een gil jwz.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal het dan beetje in de gaten houden, zit niet zo barveel op FOK! laatste tijd
Is goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken er nog één, hoewel ik in de avonduren wel aanwezig ben altijd, ik geef je wel een gil jwz.
Terecht wel, leer je ook veel van (vooral als het veel tijd kost, naar mijn ervaringquote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is goed.
stage eist gewoon veel tijden dat gaat voor
waarquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Y0000000000 dan.
2 Big American pizza's gekocht voor 2 euro
Hoiquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Y0000000000 dan.
2 Big American pizza's gekocht voor 2 euro
Mijn stage is ook geweldigquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht wel, leer je ook veel van (vooral als het veel tijd kost, naar mijn ervaring). Ik ben met werk veel tijd kwijt, veel overuren, maar dat stopt binnenkort als het goed is
mijn baan is awesome.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn stage is ook geweldig
goeie & aardige collega's
leuke klussen af en toe en goeie sfeer. en prima locatie
Ik weet niet of ik je moet vergeven. DrNick is en blijft engquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Lt.Surge het volgende:
En LB, hierbij mijn excuses voor het tortelduif fiasco
Dat ben ik met je eens. Ik probeerde hem echter op die manier minder eng te laten lijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je moet vergeven. DrNick is en blijft eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |