Gewoon vragen of ze niet even naar jou kunnen komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Kak. Ik moet nog naar de woningbouw.
Ik wist dat ik iets vergeten was.
Ha bijna geluktquote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Oooooooooooooooooooooooh snap.
Helaas ben ik dit morgen weer vergeten, dus post dit elke dag even lieve mensen.
Neem er maar 1.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Roburtt het volgende:
Technisch ontwerp is klaar. Nu heb ik trek in pils.
Vind stage niet goedquote:
Gewoon doen. Als ze klagen, gewoon dreigen het ontwerp te vernietigen.quote:
Boeit hun niks, is voor m'n project voor schoolquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als ze klagen, gewoon dreigen het ontwerp te vernietigen.
Opgelost.
Ik speel helemaal geen spelletjes joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Roburtt het volgende:
Altijd als ik m'n John Mayer shirt aan heb hoor ik paper doll op de radio. Als ik hem niet aan heb nooit.
God speelt spelletjes met me.
Zulke verhalen doen me denken aan mn schoonopa.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Almelo - Dinsdag 26 november werd in een woning aan de Goossenmaatsweg in Almelo een hennepkwekerij aangetroffen.
In de kwekerij lagen 125 geoogste hennepplanten te drogen. De stroom werd illegaal afgetapt. In opdracht van de officier van Justitie is de kwekerij ontruimd. De 75-jarige bewoner is aangehouden, na verhoor werd hij in vrijheid gesteld. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.
![]()
niet eens complimenten op de TTquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes joh.
Had ik al gezegd dat je je vuile mond met zeep moet gaan spoelen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef BBQSausage het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een kutTT is?
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je je vuile mond met zeep moet gaan spoelen?
Pardon?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal zorgen dat het volgende keer niet zo lang duurt
Ja, viezerik.quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh en LB, ik heb geen cadeautjes gekocht!
Lievvvquote:Op woensdag 27 november 2013 17:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, 1 dan. Maar die is gewoon voor nu.
Zo rol ik uiteraard. Voor wat, hoort wat en zoquote:
Wat heb je gekocht dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik uiteraard. Voor wat, hoort wat en zo
Zo'n snowglobe die je op kan winden, en dan gaat het sneeuwen, en muziekjes afspelen dat soort BS.quote:
Awhhquote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef BBQSausage het volgende:
Bah. Maar 4 vrije dagen tijdens kerst/oud en nieuw.
Wat schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo'n snowglobe die je op kan winden, en dan gaat het sneeuwen, en muziekjes afspelen dat soort BS.
Maar, ze vind het geweldig, nou dan ben ik uiteraard de beroerdste niet.
1e & 2e kerstdag en nieuwjaarsdag als verplichte vrije dagen, en de dag na kerst als 'extra' vrije dag.quote:
Wat is dezenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1e & 2e kerstdag en nieuwjaarsdag als verplichte vrije dagen, en de dag na kerst als 'extra' vrije dag.. Nare streken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nsmbl.nl/blijf(...)d-verlovingsfotos/#_![]()
Kerst waarschijnlijk iets met familie, En O&N misschien met vrienden wat doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
Wat gaan jullie doen met kerst en o&n??????
1e kerstdag met ouders. We gaan voor elkaar een cadeautje kopenquote:
Hi Davidquote:
Jij had toch al een boy?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1e kerstdag met ouders. We gaan voor elkaar een cadeautje kopen. 2e misschien met een boy.
En o&n met vrienden weg
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit jaar wel man![]()
![]()
Maar deze boy is de leukste van allemaal.
Iedereen die ik niet gemeet hebquote:
Verstandig wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen die ik niet gemeet heb
Nog even volhouden, Maringo. Donnie kan hier elk moment zijn.quote:
Hoi Brownie (L). Heb je me verwijderd op fb?quote:
Ik zal Twitter extra in de gaten houdenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verstandig wel.Je ziet het vanzelf wel op twitter babe. Of in DM als het iets officieler is.
Heb je nou Facebook verwijderd omdat ik je verwijderde?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog even volhouden, Maringo. Donnie kan hier elk moment zijn.
[..]
Hoi Brownie (L). Heb je me verwijderd op fb?
Nou ja, aangezien jij mijn enige FB-vriend was, had het weinig nut om mijn account te behouden hè.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nou Facebook verwijderd omdat ik je verwijderde?
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien jij mijn enige FB-vriend was, had het weinig nut om mijn account te behouden hè.
quote:
Hoi LittleBrownie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is mijn hartje in een spoiler dan?!quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoi LittleBrownie.Vanwaar "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar is mijn hartje in een spoiler dan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
Ik wist niet dat jijquote:Op woensdag 27 november 2013 17:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar is mijn hartje in een spoiler dan?!
Omdatquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Mijn HDD raakt vol van al die screeniesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Waarom ik alleen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jijwas
[..]
Omdat
Vervelend.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn HDD raakt vol van al die screenies
quote:
Ik kom niet in aanmerking voor Oranjegeel met een 2e tagquote:
Rozequote:Op woensdag 27 november 2013 17:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kom niet in aanmerking voor Oranjegeel met een 2e tag
Je wil het gewoon horen.quote:
Ook dat zou welkom zijn.quote:
Nou, ik vind dat jij ook een hartje verdiend.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je wil het gewoon horen.En maar doorvragen, "AWW DRNICK WRM BEN IK ZO LIEF WRM IK WAT IS ER ZO LUEK AAN MIJ HOUD OP IK BEN STOM NEE ECHT HIHIHI OKE IK BEN LEUK"
Al aan Yvonne gevraagd?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook dat zou welkom zijn.
Ik wil iig Gym Leader er hebben staan.
Dat gaat mijn goal worden.
ah waaromquote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jij ook een hartje verdiend.
En Lt.Surge ook.
Omdat ik je een toffe user vind.quote:
Ah nee hou op.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik je een toffe user vind.
Ik geef de mijne aan de hartstichtingquote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jij ook een hartje verdiend.
En Lt.Surge ook.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah nee hou op.Ik ben niet tof.
![]()
![]()
vind je me niet tof?
Nou, ik ben er sinds vandaag achter hoe je er überhaupt aan komt, dus ik kom nog niet in aanmerking/vragen ft. overgeslagen e.dquote:
Juh 1k alweer.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Dalando het volgende:
Iedere keer als ik even spiek is BTC weer +10eur waard
Mijn BTC's zijn 165 eu waardquote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Dalando het volgende:
Iedere keer als ik even spiek is BTC weer +10eur waard
Vertel?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, ik ben er sinds vandaag achter hoe je er überhaupt aan komt, dus ik kom nog niet in aanmerking/vragen ft. overgeslagen e.d
Hoe je eraan komtquote:
Oh.quote:
Ik zou ook niet sturenquote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Kijk, wij zijn supah Mods.
Ik kom minder langsquote:Op woensdag 27 november 2013 18:10 schreef LittleBrownie het volgende:
ONZ is wel rustig laatste tijd
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
( Ik weet nog steeds niet waarom, DrNick. )
Post meer dan.quote:
HAHA TUURLIJK NIETquote:
Wat.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
HAHA TUURLIJK NIET
Ik geef de schaamlipcorrectie reclames de schuld.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
ONZ / Yvonne ken je deze Fok!-reclame-banner ?
Newbie.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
ONZ / Yvonne ken je deze Fok!-reclame-banner ?
Newbie.
quote:
Ik weetquote:Op woensdag 27 november 2013 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Je huid voelt zo raar als je net geschoren heb.
Ik heb langer een account.quote:
Wie weet zat ik wel voor 6 november met een ander accountquote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb langer een account.
Wie weet had ik ook een kloontje.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie weet zat ik wel voor 6 november met een ander account
Wie weet was ik alsnog eerder met een kloontje voor dat andere kloontje en had jij nog een kloontje maar ik had dan natuurlijk ook weer een kloontje die dus weer voor jouw kloontje was.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie weet had ik ook een kloontje.
Kan ik ze niet aan doen, ze hebben me nodig.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is dezen
Meld je gewoon ziek
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan ik ze niet aan doen, ze hebben me nodig.
naar*quote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Volgend jaar beter.
Nu kan ik alleen waarschijnlijk niet neer SR.
Ik vorig jaar in Enschede. Midden in de nacht ivm drukte. Maar ik was wel op tvquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben nog nooit naar SR geweest, zou wel leuk zijn om het een keer te doen.
Coole boy.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vorig jaar in Enschede. Midden in de nacht ivm drukte. Maar ik was wel op tv
quote:
Ik ga niet, maar andere vrienden wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef DrNick het volgende:
Kerstgalakaartjegemacht. Helemaal loesoe
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
En ik heb zelfs nog gedanst, of wat anderen als ''een poging tot beweging'' zouden noemen.
GO ME!
Hoezo nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet, maar andere vrienden wel.
Ik ben om 1700 klaar met school en dan helemaal naar daar reizen + opmaken etc.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo, ik ga jullie tortelduifjes even verlaten voor GTST
Dan ben je rond half 8 hier als je met de trein gaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben om 1700 klaar met school en dan helemaal naar daar reizen + opmaken etc.
Nah
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo, ik ga jullie tortelduifjes even verlaten voor GTST
Ohja, baasquote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had vorig jaar die kaartjes gewonnen.
Ik moet eerst naar huis.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan ben je rond half 8 hier als je met de trein gaat.
Rond 10 uur.quote:
No problem, kan gebeuren bbyquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik probeerde twee woorden in één te typen, wut.
Ja ik dus ook niet, lijkt me echt tof.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet, lijkt me echt tof.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
No problem, kan gebeuren bby
Been there, done that. Boring!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo?quote:
Er staat alleen een huis, nou, whoopdiedoe.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat alleen een huis, nou, whoopdiedoe.
Dan kan ik ook wel de Soms gaan spelen, is er tenminste nog naakt te zien.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel de Sims gaan spelen, is er tenminste nog naakt te zien.
Sims?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel de Soms gaan spelen, is er tenminste nog naakt te zien.
[..]
Hahaquote:
Volgend jaar dan.quote:
[..]
Dan wil ik sowieso wel ja, maar dat zei ik ook van dit jaar.quote:
Neem gewoon dagje vrijquote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan wil ik sowieso wel ja, maar dat zei ik ook van dit jaar.
Dan is het wel weer gigantisch ver wegHelemaal in Haarlem
Heb ik al gedaan, morgen.quote:
Voel de liefde!quote:
..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DrNick het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)116226?layout=switch
Hoe laag kan je zinken
y u so inpowrtant?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, morgen.
Die dagen ben ik echt nodig, is een speciaal mailtje voor uitgegaan naar mij, en een collega.
Is normaal toch? Wie weet hebben die dieven niet eens een krant om hun reet mee af te vegenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DrNick het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)116226?layout=switch
Hoe laag kan je zinken
SR is een gevoelig onderwerp voor mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voel de liefde!Het is weer die tijd van het jaar.
Weet ik nietquote:
Serieus?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet ik nietBegin er nu ook wel een hekel aan te hebben
Ik denk dat ik maar ontslag ga nemen.
Neequote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeDan vraag ik nog eerder promotie, of dreig ik met ontslag
Als ik daar het lef voor heb in ieder geval.
#Yolo tochquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeDan vraag ik nog eerder promotie, of dreig ik met ontslag
Als ik daar het lef voor heb in ieder geval.
oh heb het altijd wel gezellig op stagequote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Bijna weekend hè, daar kijk ik altijd weer naar uit.
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut, ik moet nog een surprise maken.
Ik heb 't ook wel gezellig op m'n werk hoor, maar dat neemt niet weg dat ik altijd wel uitkijk naar het weekendquote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb het altijd wel gezellig op stage
moest vandaag naar de media markt tho
Maak een minionquote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, totaal inspirtatieloos.
maak een getinte pietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, totaal inspiratieloos.
Ik denk dat als ik dat zou maken, mensen hele rare dingen gaan denken van mijn creatie, behalve dat het een minion is.quote:
"PROTEST TANDARTSEN TEGEN PLANNEN REZANIA"quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
Beter slopen ze eigenlijk gewoon alle genen voor het gebit eruit, en geven ze kinderen vanaf 4 jaar een kunstgebit. Gelijk geen gedoe met gaatjes en bederf meer.
De meeste mensen vinden tandartsen ronduit kut, dus ik denk niet dat ze veel support zullen krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
"PROTEST TANDARTSEN TEGEN PLANNEN REZANIA"
een kunstgebit hoef je niet te onderhouden natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
Beter slopen ze eigenlijk gewoon alle genen voor het gebit eruit, en geven ze kinderen vanaf 4 jaar een kunstgebit. Gelijk geen gedoe met gaatjes en bederf meer.
Omdat hij er niet mee om kan gaan (serieus).quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef DrNick het volgende:
Waarom maakt mijn laptop een bliep-geluid als ik meer dan vijf toetsen indruk?
Gewoon iedere vijf jaar vervangen, beetje nieuwe lijm en zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een kunstgebit hoef je niet te onderhouden natuurlijk[ afbeelding ]
was het leven maar zo makkelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon iedere vijf jaar vervangen, beetje nieuwe lijm en zo.
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was het leven maar zo makkelijk
n00biequote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dat zou maken, mensen hele rare dingen gaan denken van mijn creatie, behalve dat het een minion is.
nee maar weet van mijn grootouders dat het nog best een gedoe is.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?
Trouwens zijn tanden gewoon oprecht kut, het is het enige onderdeel van je lichaam dat zichzelf niet kan repareren.Dikke faal dat.
Zoals?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar weet van mijn grootouders dat het nog best een gedoe is.
en er zijn wel meer dingen die zichzelf niet kunnen repareren.
M'n pa wel, en 't is echt geen pretje.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?
Trouwens zijn tanden gewoon oprecht kut, het is het enige onderdeel van je lichaam dat zichzelf niet kan repareren.Dikke faal dat.
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?quote:
Als jij iedere dag 10 biertjes at kan hij zichzelf niet repareren nee.quote:
Ja, altijd heel gezellig enzo, één en al liefde voor elkander in deze SC.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?
waarom zou je bier atten. is zondequote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij iedere dag 10 biertjes at kan hij zichzelf niet repareren nee.
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaardquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?
Speciaalbier atten is zonde ja, pils boeit niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je bier atten. is zonde
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaard
drink sowieso geen bier eigenlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaalbier atten is zonde ja, pils boeit niet.
En pils atten moet tijdens een cantus, hoort erbij. Dat, of je moet het biertje naar iemand gooien.
Ik welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet echt heel creatief.
En ik ben de paus.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drink sowieso geen bier eigenlijk
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaard
quote:
Jullie raden nooit mijn voornaamquote:
is het joost?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie raden nooit mijn voornaam
Hoi Joost.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
Henk?
[..]
Zou kunnenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan jij niet even een mooie surprise maken?Moet vrijdag af zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |