Gewoon vragen of ze niet even naar jou kunnen komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Kak. Ik moet nog naar de woningbouw.
Ik wist dat ik iets vergeten was.
Ha bijna geluktquote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Oooooooooooooooooooooooh snap.
Helaas ben ik dit morgen weer vergeten, dus post dit elke dag even lieve mensen.
Neem er maar 1.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Roburtt het volgende:
Technisch ontwerp is klaar. Nu heb ik trek in pils.
Vind stage niet goedquote:
Gewoon doen. Als ze klagen, gewoon dreigen het ontwerp te vernietigen.quote:
Boeit hun niks, is voor m'n project voor schoolquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als ze klagen, gewoon dreigen het ontwerp te vernietigen.
Opgelost.
Ik speel helemaal geen spelletjes joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Roburtt het volgende:
Altijd als ik m'n John Mayer shirt aan heb hoor ik paper doll op de radio. Als ik hem niet aan heb nooit.
God speelt spelletjes met me.
Zulke verhalen doen me denken aan mn schoonopa.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Almelo - Dinsdag 26 november werd in een woning aan de Goossenmaatsweg in Almelo een hennepkwekerij aangetroffen.
In de kwekerij lagen 125 geoogste hennepplanten te drogen. De stroom werd illegaal afgetapt. In opdracht van de officier van Justitie is de kwekerij ontruimd. De 75-jarige bewoner is aangehouden, na verhoor werd hij in vrijheid gesteld. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.
![]()
niet eens complimenten op de TTquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes joh.
Had ik al gezegd dat je je vuile mond met zeep moet gaan spoelen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef BBQSausage het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een kutTT is?
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je je vuile mond met zeep moet gaan spoelen?
Pardon?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal zorgen dat het volgende keer niet zo lang duurt
Ja, viezerik.quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh en LB, ik heb geen cadeautjes gekocht!
Lievvvquote:Op woensdag 27 november 2013 17:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, 1 dan. Maar die is gewoon voor nu.
Zo rol ik uiteraard. Voor wat, hoort wat en zoquote:
Wat heb je gekocht dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik uiteraard. Voor wat, hoort wat en zo
Zo'n snowglobe die je op kan winden, en dan gaat het sneeuwen, en muziekjes afspelen dat soort BS.quote:
Awhhquote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef BBQSausage het volgende:
Bah. Maar 4 vrije dagen tijdens kerst/oud en nieuw.
Wat schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo'n snowglobe die je op kan winden, en dan gaat het sneeuwen, en muziekjes afspelen dat soort BS.
Maar, ze vind het geweldig, nou dan ben ik uiteraard de beroerdste niet.
1e & 2e kerstdag en nieuwjaarsdag als verplichte vrije dagen, en de dag na kerst als 'extra' vrije dag.quote:
Wat is dezenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1e & 2e kerstdag en nieuwjaarsdag als verplichte vrije dagen, en de dag na kerst als 'extra' vrije dag.. Nare streken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nsmbl.nl/blijf(...)d-verlovingsfotos/#_![]()
Kerst waarschijnlijk iets met familie, En O&N misschien met vrienden wat doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:30 schreef Snowbells het volgende:
Wat gaan jullie doen met kerst en o&n??????
1e kerstdag met ouders. We gaan voor elkaar een cadeautje kopenquote:
Hi Davidquote:
Jij had toch al een boy?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1e kerstdag met ouders. We gaan voor elkaar een cadeautje kopen. 2e misschien met een boy.
En o&n met vrienden weg
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit jaar wel man![]()
![]()
Maar deze boy is de leukste van allemaal.
Iedereen die ik niet gemeet hebquote:
Verstandig wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen die ik niet gemeet heb
Nog even volhouden, Maringo. Donnie kan hier elk moment zijn.quote:
Hoi Brownie (L). Heb je me verwijderd op fb?quote:
Ik zal Twitter extra in de gaten houdenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verstandig wel.Je ziet het vanzelf wel op twitter babe. Of in DM als het iets officieler is.
Heb je nou Facebook verwijderd omdat ik je verwijderde?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog even volhouden, Maringo. Donnie kan hier elk moment zijn.
[..]
Hoi Brownie (L). Heb je me verwijderd op fb?
Nou ja, aangezien jij mijn enige FB-vriend was, had het weinig nut om mijn account te behouden hè.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nou Facebook verwijderd omdat ik je verwijderde?
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien jij mijn enige FB-vriend was, had het weinig nut om mijn account te behouden hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |