Gewoon vragen of ze niet even naar jou kunnen komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Kak. Ik moet nog naar de woningbouw.
Ik wist dat ik iets vergeten was.
Ha bijna geluktquote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Oooooooooooooooooooooooh snap.
Helaas ben ik dit morgen weer vergeten, dus post dit elke dag even lieve mensen.
Neem er maar 1.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Roburtt het volgende:
Technisch ontwerp is klaar. Nu heb ik trek in pils.
Vind stage niet goedquote:
Gewoon doen. Als ze klagen, gewoon dreigen het ontwerp te vernietigen.quote:
Boeit hun niks, is voor m'n project voor schoolquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als ze klagen, gewoon dreigen het ontwerp te vernietigen.
Opgelost.
Ik speel helemaal geen spelletjes joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Roburtt het volgende:
Altijd als ik m'n John Mayer shirt aan heb hoor ik paper doll op de radio. Als ik hem niet aan heb nooit.
God speelt spelletjes met me.
Zulke verhalen doen me denken aan mn schoonopa.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Almelo - Dinsdag 26 november werd in een woning aan de Goossenmaatsweg in Almelo een hennepkwekerij aangetroffen.
In de kwekerij lagen 125 geoogste hennepplanten te drogen. De stroom werd illegaal afgetapt. In opdracht van de officier van Justitie is de kwekerij ontruimd. De 75-jarige bewoner is aangehouden, na verhoor werd hij in vrijheid gesteld. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.
![]()
niet eens complimenten op de TTquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes joh.
Had ik al gezegd dat je je vuile mond met zeep moet gaan spoelen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef BBQSausage het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een kutTT is?
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je je vuile mond met zeep moet gaan spoelen?
Pardon?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal zorgen dat het volgende keer niet zo lang duurt
Ja, viezerik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |