quote:
Hoi LittleBrownie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is mijn hartje in een spoiler dan?!quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoi LittleBrownie.Vanwaar "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar is mijn hartje in een spoiler dan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
Ik wist niet dat jijquote:Op woensdag 27 november 2013 17:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar is mijn hartje in een spoiler dan?!
Omdatquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Mijn HDD raakt vol van al die screeniesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Waarom ik alleen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jijwas
[..]
Omdat
Vervelend.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn HDD raakt vol van al die screenies
quote:
Ik kom niet in aanmerking voor Oranjegeel met een 2e tagquote:
Rozequote:Op woensdag 27 november 2013 17:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kom niet in aanmerking voor Oranjegeel met een 2e tag
Je wil het gewoon horen.quote:
Ook dat zou welkom zijn.quote:
Nou, ik vind dat jij ook een hartje verdiend.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je wil het gewoon horen.En maar doorvragen, "AWW DRNICK WRM BEN IK ZO LIEF WRM IK WAT IS ER ZO LUEK AAN MIJ HOUD OP IK BEN STOM NEE ECHT HIHIHI OKE IK BEN LEUK"
Al aan Yvonne gevraagd?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook dat zou welkom zijn.
Ik wil iig Gym Leader er hebben staan.
Dat gaat mijn goal worden.
ah waaromquote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jij ook een hartje verdiend.
En Lt.Surge ook.
Omdat ik je een toffe user vind.quote:
Ah nee hou op.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik je een toffe user vind.
Ik geef de mijne aan de hartstichtingquote:Op woensdag 27 november 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jij ook een hartje verdiend.
En Lt.Surge ook.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah nee hou op.Ik ben niet tof.
![]()
![]()
vind je me niet tof?
Nou, ik ben er sinds vandaag achter hoe je er überhaupt aan komt, dus ik kom nog niet in aanmerking/vragen ft. overgeslagen e.dquote:
Juh 1k alweer.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Dalando het volgende:
Iedere keer als ik even spiek is BTC weer +10eur waard
Mijn BTC's zijn 165 eu waardquote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Dalando het volgende:
Iedere keer als ik even spiek is BTC weer +10eur waard
Vertel?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, ik ben er sinds vandaag achter hoe je er überhaupt aan komt, dus ik kom nog niet in aanmerking/vragen ft. overgeslagen e.d
Hoe je eraan komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |