nee maar weet van mijn grootouders dat het nog best een gedoe is.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?
Trouwens zijn tanden gewoon oprecht kut, het is het enige onderdeel van je lichaam dat zichzelf niet kan repareren.Dikke faal dat.
Zoals?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar weet van mijn grootouders dat het nog best een gedoe is.
en er zijn wel meer dingen die zichzelf niet kunnen repareren.
M'n pa wel, en 't is echt geen pretje.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?
Trouwens zijn tanden gewoon oprecht kut, het is het enige onderdeel van je lichaam dat zichzelf niet kan repareren.Dikke faal dat.
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?quote:
Als jij iedere dag 10 biertjes at kan hij zichzelf niet repareren nee.quote:
Ja, altijd heel gezellig enzo, één en al liefde voor elkander in deze SC.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?
waarom zou je bier atten. is zondequote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij iedere dag 10 biertjes at kan hij zichzelf niet repareren nee.
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaardquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?
Speciaalbier atten is zonde ja, pils boeit niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je bier atten. is zonde
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaard
drink sowieso geen bier eigenlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaalbier atten is zonde ja, pils boeit niet.
En pils atten moet tijdens een cantus, hoort erbij. Dat, of je moet het biertje naar iemand gooien.
Ik welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet echt heel creatief.
En ik ben de paus.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drink sowieso geen bier eigenlijk
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaard
quote:
Jullie raden nooit mijn voornaamquote:
is het joost?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie raden nooit mijn voornaam
Hoi Joost.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
Henk?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|