oh heb het altijd wel gezellig op stagequote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Bijna weekend hè, daar kijk ik altijd weer naar uit.
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut, ik moet nog een surprise maken.
Ik heb 't ook wel gezellig op m'n werk hoor, maar dat neemt niet weg dat ik altijd wel uitkijk naar het weekendquote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb het altijd wel gezellig op stage
moest vandaag naar de media markt tho
Maak een minionquote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, totaal inspirtatieloos.
maak een getinte pietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, totaal inspiratieloos.
Ik denk dat als ik dat zou maken, mensen hele rare dingen gaan denken van mijn creatie, behalve dat het een minion is.quote:
"PROTEST TANDARTSEN TEGEN PLANNEN REZANIA"quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
Beter slopen ze eigenlijk gewoon alle genen voor het gebit eruit, en geven ze kinderen vanaf 4 jaar een kunstgebit. Gelijk geen gedoe met gaatjes en bederf meer.
De meeste mensen vinden tandartsen ronduit kut, dus ik denk niet dat ze veel support zullen krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
"PROTEST TANDARTSEN TEGEN PLANNEN REZANIA"
een kunstgebit hoef je niet te onderhouden natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
Beter slopen ze eigenlijk gewoon alle genen voor het gebit eruit, en geven ze kinderen vanaf 4 jaar een kunstgebit. Gelijk geen gedoe met gaatjes en bederf meer.
Omdat hij er niet mee om kan gaan (serieus).quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef DrNick het volgende:
Waarom maakt mijn laptop een bliep-geluid als ik meer dan vijf toetsen indruk?
Gewoon iedere vijf jaar vervangen, beetje nieuwe lijm en zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een kunstgebit hoef je niet te onderhouden natuurlijk[ afbeelding ]
was het leven maar zo makkelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon iedere vijf jaar vervangen, beetje nieuwe lijm en zo.
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was het leven maar zo makkelijk
n00biequote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dat zou maken, mensen hele rare dingen gaan denken van mijn creatie, behalve dat het een minion is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |