Ik moet eerst naar huis.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan ben je rond half 8 hier als je met de trein gaat.
Rond 10 uur.quote:
No problem, kan gebeuren bbyquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik probeerde twee woorden in één te typen, wut.
Ja ik dus ook niet, lijkt me echt tof.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben nog nooit naar SR geweest, zou wel leuk zijn om het een keer te doen.
Ik ga mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet, lijkt me echt tof.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
No problem, kan gebeuren bby
Been there, done that. Boring!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben nog nooit naar SR geweest, zou wel leuk zijn om het een keer te doen.
Hoezo?quote:
Er staat alleen een huis, nou, whoopdiedoe.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat alleen een huis, nou, whoopdiedoe.
Dan kan ik ook wel de Soms gaan spelen, is er tenminste nog naakt te zien.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel de Sims gaan spelen, is er tenminste nog naakt te zien.
Sims?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel de Soms gaan spelen, is er tenminste nog naakt te zien.
[..]
Hahaquote:
Volgend jaar dan.quote:
[..]
Dan wil ik sowieso wel ja, maar dat zei ik ook van dit jaar.quote:
Neem gewoon dagje vrijquote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan wil ik sowieso wel ja, maar dat zei ik ook van dit jaar.
Dan is het wel weer gigantisch ver wegHelemaal in Haarlem
Heb ik al gedaan, morgen.quote:
Voel de liefde!quote:
..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DrNick het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)116226?layout=switch
Hoe laag kan je zinken
y u so inpowrtant?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, morgen.
Die dagen ben ik echt nodig, is een speciaal mailtje voor uitgegaan naar mij, en een collega.
Is normaal toch? Wie weet hebben die dieven niet eens een krant om hun reet mee af te vegenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DrNick het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)116226?layout=switch
Hoe laag kan je zinken
SR is een gevoelig onderwerp voor mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voel de liefde!Het is weer die tijd van het jaar.
Weet ik nietquote:
Serieus?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet ik nietBegin er nu ook wel een hekel aan te hebben
Ik denk dat ik maar ontslag ga nemen.
Neequote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeDan vraag ik nog eerder promotie, of dreig ik met ontslag
Als ik daar het lef voor heb in ieder geval.
#Yolo tochquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeDan vraag ik nog eerder promotie, of dreig ik met ontslag
Als ik daar het lef voor heb in ieder geval.
oh heb het altijd wel gezellig op stagequote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Bijna weekend hè, daar kijk ik altijd weer naar uit.
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut, ik moet nog een surprise maken.
Ik heb 't ook wel gezellig op m'n werk hoor, maar dat neemt niet weg dat ik altijd wel uitkijk naar het weekendquote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb het altijd wel gezellig op stage
moest vandaag naar de media markt tho
Maak een minionquote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, totaal inspirtatieloos.
maak een getinte pietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, totaal inspiratieloos.
Ik denk dat als ik dat zou maken, mensen hele rare dingen gaan denken van mijn creatie, behalve dat het een minion is.quote:
"PROTEST TANDARTSEN TEGEN PLANNEN REZANIA"quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
Beter slopen ze eigenlijk gewoon alle genen voor het gebit eruit, en geven ze kinderen vanaf 4 jaar een kunstgebit. Gelijk geen gedoe met gaatjes en bederf meer.
De meeste mensen vinden tandartsen ronduit kut, dus ik denk niet dat ze veel support zullen krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
"PROTEST TANDARTSEN TEGEN PLANNEN REZANIA"
een kunstgebit hoef je niet te onderhouden natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
Beter slopen ze eigenlijk gewoon alle genen voor het gebit eruit, en geven ze kinderen vanaf 4 jaar een kunstgebit. Gelijk geen gedoe met gaatjes en bederf meer.
Omdat hij er niet mee om kan gaan (serieus).quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef DrNick het volgende:
Waarom maakt mijn laptop een bliep-geluid als ik meer dan vijf toetsen indruk?
Gewoon iedere vijf jaar vervangen, beetje nieuwe lijm en zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een kunstgebit hoef je niet te onderhouden natuurlijk[ afbeelding ]
was het leven maar zo makkelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon iedere vijf jaar vervangen, beetje nieuwe lijm en zo.
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was het leven maar zo makkelijk
n00biequote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dat zou maken, mensen hele rare dingen gaan denken van mijn creatie, behalve dat het een minion is.
nee maar weet van mijn grootouders dat het nog best een gedoe is.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?
Trouwens zijn tanden gewoon oprecht kut, het is het enige onderdeel van je lichaam dat zichzelf niet kan repareren.Dikke faal dat.
Zoals?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar weet van mijn grootouders dat het nog best een gedoe is.
en er zijn wel meer dingen die zichzelf niet kunnen repareren.
M'n pa wel, en 't is echt geen pretje.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een kunstgebit dat je zo praat?
Trouwens zijn tanden gewoon oprecht kut, het is het enige onderdeel van je lichaam dat zichzelf niet kan repareren.Dikke faal dat.
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?quote:
Als jij iedere dag 10 biertjes at kan hij zichzelf niet repareren nee.quote:
Ja, altijd heel gezellig enzo, één en al liefde voor elkander in deze SC.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?
waarom zou je bier atten. is zondequote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij iedere dag 10 biertjes at kan hij zichzelf niet repareren nee.
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaardquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is het leuk hier, ben hier eigenlijk nog nooit geweest?
Speciaalbier atten is zonde ja, pils boeit niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je bier atten. is zonde
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaard
drink sowieso geen bier eigenlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaalbier atten is zonde ja, pils boeit niet.
En pils atten moet tijdens een cantus, hoort erbij. Dat, of je moet het biertje naar iemand gooien.
Ik welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet echt heel creatief.
En ik ben de paus.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drink sowieso geen bier eigenlijk
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar kijk uit voor rezania. hij is anders geaard
quote:
Jullie raden nooit mijn voornaamquote:
is het joost?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie raden nooit mijn voornaam
Hoi Joost.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
Henk?
[..]
Zou kunnenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan jij niet even een mooie surprise maken?Moet vrijdag af zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |