jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef adnapekkid het volgende:
NAAMTOPIC![]()
![]()
Ha, heaumeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet ik 'm alleen nog komen ophalen
Dat gaat niet lukken.
moet je doen, is een aanraderquote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik drink sowieso bijna nooit bier rez
Dat was jij toch?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik drink sowieso bijna nooit bier rez
Was?quote:
JOOST ???!!!??quote:
Shaniquequote:
Moet je eens proberen dan, schijnt best wel lekker te zijn.quote:
Combi, wat voor labproef is het?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Morgen moet ik samenwerken met iemand op het lab, zal ik voor een slimme labpartner gaan of voor een gezellige?
drink liever wat anders.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je eens proberen dan, schijnt best wel lekker te zijn.
Als iemand m'n profiel klikt, weet iedereen het.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik hem raad speel ik dan vals?
Hoiquote:
quote:
Combi kan niet, het is slim of gezellig.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Combi, wat voor labproef is het?
Hallo, ben jij de jongste mod?quote:
quote:
nee wel een aerox scooter die 110 looptquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]Heb je ook een bontkraagje ja?
[..]
Combi kan niet, het is slim of gezellig.
Morgen en overmorgen introductie labvaardigheden, dus nauwkeurig pipetteren, buffers maken, etc. En dan vanaf volgende week E. coli muteren met plasmiden.
ja wodka redbull. veel te zoet manquote:
Zou wel kunnenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Hallo, ben jij de jongste mod?
moet je zelf mixenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ja wodka redbull. veel te zoet man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |