Die heb ik via FOK! gekochtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Animal Crossing is ook een leuk spel![]()
![]()
Oh.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bedoelde op L4D2 hé
Ja ik twijfel, na zoveel jaar semi-pro CS 1.6, en toen als een kluizenaar achter de pc te hebben gezeten, weet ik niet of ik het wel moet doen
En ik moet ook nog BF4 voor de xbox halen.
ARGH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Coolquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik via FOK! gekocht
Dit was mijn mededeling.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh.
Gewoon kopen joh.Juh, ik slaap er wel een nachtje over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik weet het van mezelf, als ik CS:GO ga halen, wil ik ook al die boxen & keys
En dan gaat het balletje rollen. In eigen doel.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ben je hipster?quote:
Briljant bedacht, ik kan me voorstellen dat je 't snel zat kan zijn, maar ik heb twee playtrough's gezien, echt geniaalquote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja is die tof? Leek mij wel, maar idk.
Oh, daar geef ik weinig om. Zitten toch alleen maar camo's en andere enkel visuele dingen in?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh, ik slaap er wel een nachtje over.
Want ik weet het van mezelf, als ik CS:GO ga halen, wil ik ook al die boxen & keys
En dan gaat het balletje rollen. In eigen doel.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Briljant bedacht, ik kan me voorstellen dat je 't snel zat kan zijn, maar ik heb twee playtrough's gezien, echt geniaal
Klopt maar een dikke AWP lightning oid is wel tof. En dikke knives. Die je voor $200 kwijt kan op de zwarte markt en zoquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, daar geef ik weinig om. Zitten toch alleen maar camo's en andere enkel visuele dingen in?
Oh ja, ik had iets van ¤0,50 verdiend aan CS:GO.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt maar een dikke AWP lightning oid is wel tof. En dikke knives. Die je voor $200 kwijt kan op de zwarte markt en zo
Alleen al het gegeven dat je weet dat er zo bizar veel mogelijkheden zijn, en het in feite een oneindig 'spel' is, maakt het dat je het eigenlijk gewoon zelf wilt proberen.quote:
Is ook tof.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh en Prison Architect lijkt me ook tof.
Bye bye money. I loved
Straks allemaal honden en alu-hoedjes achter je aan lopenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Gave ring![]()
http://www.etsy.com/listi(...)th-dinosaur-bone-and
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Straks allemaal honden en alu-hoedjes achter je aan lopen
Ja, en dat oneindige voor zo weinig knaken spreekt mij wel aan als gierige Hollander.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen al het gegeven dat je weet dat er zo bizar veel mogelijkheden zijn, en het in feite een oneindig 'spel' is, maakt het dat je het eigenlijk gewoon zelf wilt proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |