Nu nog wat verf erin, lekker pittig. :Squote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een beetje aan het groeien op het moment maar ja. lkkr kort lkkr krachtig
voor wie?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi, ik moet een surprise maken, suggesties?![]()
Een knijpbare fleshlight met een reservoir van ketchup, kan je net doen alsof die ongesteld is. :Squote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi, ik moet een surprise maken, suggesties?![]()
houdt ie van kanon?quote:
heb geen alerts aanstaan. poging misluktquote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu nog wat verf erin, lekker pittig. :S
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een knijpbare fleshlight met een reservoir van ketchup, kan je net doen alsof die ongesteld is. :S
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een knijpbare fleshlight met een reservoir van ketchup, kan je net doen alsof die ongesteld is. :S
wat voor werk doet ie?quote:
Ik kan ook wel verf voor je maken die er echt nooit meer uit gaat? Zo van, haha, rooie pener.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Puick plan, en dan 't cadeautje helemaal naar binnen duwen zeker?
Oh, je verwacht dat ie 'm nog gaat gebruiken ook?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan ook wel verf voor je maken die er echt nooit meer uit gaat? Zo van, haha, rooie pener.
Kan je lachen toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, je verwacht dat ie 'm nog gaat gebruiken ook?
Dat is gelukkig niet ieder baantje tegenwoordig.quote:
Zou een mooie zijn, maar hij heeft een vriendin, dus ik weet niet wat voor spelletjes ze dan 's avonds moeten gaan doen, maar de kans is klein ben ik bang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |