Post het dan eerderquote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kssst, bedenk je eigen tekst
ff roken
Ja.quote:
Ik ga gokken bij welke internationale organisatie. Gewoon omdat ik niks te doen heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Assistent manager bij een internationaal organisatie. Wel lachrn. Zat laatst een paar weken in Engeland.
[..]
Ja ik heb een dak boven mijn hoofd, zit ganze dag op mijn reet en ontvang centjes. Dat dit kan in Nederland
FOK!*quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god al gesolliciteerd voor spellchecker bij fok?
Surgequote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa
Tevens (#schaam schaam) wie ben jij?Klopt het dat je niet altijd in ONZ heb gepost?
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Zag hem hiervoor ook niet zo vaak, maar man man man. Wat één baas
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
Zo, ff de avondbagger banner gereanimeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga gokken bij welke internationale organisatie. Gewoon omdat ik niks te doen heb.
Oke, waar zal ik beginnen...
Uhhhh
Arla!
O wacht ik wist niet dat je het echt bent. (Ik zit tegenwoordig alleen maar via mijn telefoon op FOK! en die tagjes zie je dan niet)quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
FOK!*
Ik ben een spellchecker. Zeg alsjeblieft dat je trollt.
Ik geef het opquote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.Zo meteen begint de naam van de organisatie waar ik werk met de letter Q. Dan ben je voorlopig echt van je verveling af
Zeker als je bedenkt dat internationaal al handel drijven tussen Nederland en België kan zijn
[..]
O wacht ik wist niet dat je het echt bent. (Ik zit tegenwoordig alleen maar via mijn telefoon op FOK! en die tagjes zie je dan niet)
Omggg bietsjjjjquote:
Als jij dat al vindt dan hoef ik niet nader kennis met hem te maken. Ik vertrouw op je oordeel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Post van de week.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Ik zou deze als achtergrond gebruikenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Post van de week.
Ook hier maar ik een screenie van.
Dit gaat dan in de lieve FOK! posts folder.
Op dit moment heb ik er al 5
Goed punt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou deze als achtergrond gebruiken
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Gaat toch aardig?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.
Gaat lekker hoor, altijd gezellig druk hiero!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |