FOK!*quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god al gesolliciteerd voor spellchecker bij fok?
Surgequote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa
Tevens (#schaam schaam) wie ben jij?Klopt het dat je niet altijd in ONZ heb gepost?
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Zag hem hiervoor ook niet zo vaak, maar man man man. Wat één baas
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
Zo, ff de avondbagger banner gereanimeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga gokken bij welke internationale organisatie. Gewoon omdat ik niks te doen heb.
Oke, waar zal ik beginnen...
Uhhhh
Arla!
O wacht ik wist niet dat je het echt bent. (Ik zit tegenwoordig alleen maar via mijn telefoon op FOK! en die tagjes zie je dan niet)quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
FOK!*
Ik ben een spellchecker. Zeg alsjeblieft dat je trollt.
Ik geef het opquote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.Zo meteen begint de naam van de organisatie waar ik werk met de letter Q. Dan ben je voorlopig echt van je verveling af
Zeker als je bedenkt dat internationaal al handel drijven tussen Nederland en België kan zijn
[..]
O wacht ik wist niet dat je het echt bent. (Ik zit tegenwoordig alleen maar via mijn telefoon op FOK! en die tagjes zie je dan niet)
Omggg bietsjjjjquote:
Als jij dat al vindt dan hoef ik niet nader kennis met hem te maken. Ik vertrouw op je oordeel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Post van de week.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Surge![]()
Ik zou deze als achtergrond gebruikenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Post van de week.
Ook hier maar ik een screenie van.
Dit gaat dan in de lieve FOK! posts folder.
Op dit moment heb ik er al 5
Goed punt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou deze als achtergrond gebruiken
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Gaat toch aardig?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.
Gaat lekker hoor, altijd gezellig druk hiero!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef het op joh. Dat wordt toch niets.
Eerlijk? Altijd dezelfde vijf users. En dan heb ik zeker drie weken niet eens gekeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor, altijd gezellig druk hiero!
De SC is pas 7 dagen geleden aangemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerlijk? Altijd dezelfde vijf users. En dan heb ik zeker drie weken niet eens gekeken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
De SC is pas 7 dagen geleden aangemaakt.
Ik heb het over de avond/nachtbagger. Ongeacht of je het toevallig nu ONZ sc noemt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
De SC is pas 7 dagen geleden aangemaakt.
Huh?quote:
Zei ik het niet? Hij maakt het nog gelijk waar ook.quote:
quote:
Je bent gewoon traag. Geef maar toequote:
de laatste nachtbagger is ergens een keer een morgen gesloten. Vandaag is ie niet eens geopend.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huh?
(Niet om een rel te veroorzaken maar mijn aanwezigheid op FOK! is niet zodanig geweest dat ik ect het een en ander gemist hebt. En ik snap dat dit topic hier niet direct voor bedoeld is)
Zijn toch wel 2 aparte dingen hequote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het over de avond/nachtbagger. Ongeacht of je het toevallig nu ONZ sc noemt.
Vooruit dan ik kijk het nog even aan voordat ik mijn definitieve oordeel vel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn toch wel 2 aparte dingen he![]()
Dit gaat prima zoDit loopt nog maar 1 week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |