Nee, de NB hier in ONZ. De tietloze NB zeg maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan doel je op de nb in b&h? Ansich wel terecht dan.
En als je doelt op onz dan tsja.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
We hadden altijd een avond/nachtbagger zoals je weet. Alleen deze liep vrij matig. Nu deze ONZ-SC er is ( 24/7 open ) loopt de nachtbagger helemaal niet meer. Maar opzich niet erg, want nu kunnen we hier terecht
Wat wil je?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan doel je op de nb in b&h? Ansich wel terecht dan.
En als je doelt op onz dan tsja.
[..]
Allemachtig wat tof. Dat wil ik ook maar dan met Ronaldo
Ok. U bent een slechte verkoper en ik rapporteer u nu bij Marktplaats.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bied deze service helaas niet aan.
Wel slim! Aannemend dat hier ook af en toe ruimte is voor bagger. Of zie ik dit verkeerd?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
We hadden altijd een avond/nachtbagger zoals je weet. Alleen deze liep vrij matig. Nu deze ONZ-SC er is ( 24/7 open ) loopt de nachtbagger helemaal niet meer. Maar opzich niet erg, want nu kunnen we hier terecht
Zoals jij die One Direction boys hebt verwerkt in je achtergrond, dat vind ik tof. Alleen zou ik dan C. Ronaldo willen i.p.v. One Direction.quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel slim! Aannemend dat hier ook af en toe ruimte is voor bagger. Of zie ik dit verkeerd?
En die quote van fopje?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals jij die One Direction boys hebt verwerkt in je achtergrond, dat vind ik tof. Alleen zou ik dan C. Ronaldo willen i.p.v. One Direction
Hey Beachquote:
Wie wilt dat nou niet?quote:
Liever een andere postquote:
Die wil je achter ronaldo hebben?quote:
Welke dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |