ik zip die soep g je weetquote:
Ok. Ik eet niks.quote:
Herkenbaar. Gelukkig heb ik nu een tussenuur en uit verveling maar ben gaan studerenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:59 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk moet ik leren. Maar ik heb zoooooooooooooooooooooooo geen zin..
ik zou je doenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:59 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk moet ik leren. Maar ik heb zoooooooooooooooooooooooo geen zin..
Ja maar ik heb woensdag dus examenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok. Ik eet niks.
[..]
Herkenbaar. Gelukkig heb ik nu een tussenuur en uit verveling maar ben gaan studeren
Mn studie?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb woensdag dus examenEn dit weekend geen tijd omdat ik een weekendje weg ga.
Dusssssssss eigenlijk moet ik wel...
[..]
Mn studie?
Woensdag 4 december om 14:00 uur heb ik examen. Dussuh hop hop opschieten met leren en haal een goed cijfer voor me!quote:
ja dag hoor dan heb ik stress omdat ik benieuwd ben wat ik van sinterklaas krijgquote:Op donderdag 28 november 2013 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Woensdag 4 december om 14:00 uur heb ik examen. Dussuh hop hop opschieten met leren en haal een goed cijfer voor me!
Mijn dochter van 2 ook. Dus?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja dag hoor dan heb ik stress omdat ik benieuwd ben wat ik van sinterklaas krijg
dan kan ik egt geen eksame makequote:
Het is geen examen Nederlands hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dan kan ik egt geen eksame make
quote:
Toevallig heb ik komende dinsdag een examen Nederlandsquote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is geen examen Nederlands hoor
Oquote:Op donderdag 28 november 2013 15:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Toevallig heb ik komende dinsdag een examen Nederlands
ja ick mr w8equote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja had nog geen antwoord dus dan maar zo :S:S:S::S
Reden genoeg om naar huis te gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Alarm ging af op school, bleek het nep te zijn
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd je ID bij je? Is ook verplicht maar #yolo
Gewoon iets lelijks makenquote:
Ik wil het niet, maar dat wordt 't wel ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon iets lelijks maken
Het is alleen niet zo gezond voor je.quote:
Freek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |