Zou je mij misschien in de lijst willen zetten?quote:
Nog van harte en ohhhhh nu alweer juli 2014quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Zou je mij misschien in de lijst willen zetten?
Misschien wat voorbarig, maar wel gezellig![]()
Voorlopige leverdatum op 29 juli 2014
Ja, ik zag Sugarsnap al voorbij komen met een datum in augustus. Bizar ideequote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nog van harte en ohhhhh nu alweer juli 2014! Juli kindjes zijn te gek!
Go Mabawa! Ik ben zo benieuwd!
Martine, gefeliciteerd met J!
Het is voorbij voor je het weetquote:Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja, ik zag Sugarsnap al voorbij komen met een datum in augustus. Bizar ideeEn het lijkt nog jaaaaren ver weg nu
Ook een zomerkindquote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is voorbij voor je het weet(mijn dochter is van 31 juli 2012)
Ik heb dat bij mijn eerste echt heel anders ervaren, die 9 maanden leken wel eeuwen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is voorbij voor je het weet(mijn dochter is van 31 juli 2012)
Hahaha ik heb een kind gekregen midden in een hittegolf in meiquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ook een zomerkind
Och, zolang ik niet hoef te baren op de heetste dag van het jaar om 14:00 's middags ben ik blij, denk ik
Die mazzel had ik in ieder geval welquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ook een zomerkind
Och, zolang ik niet hoef te baren op de heetste dag van het jaar om 14:00 's middags ben ik blij, denk ik
Ze is eind augustus geborenquote:
Doe eens een uitgebreide update over jezelf en je dames?quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, volgens mij moeten alle wijzigingen zo kloppen. Had Sugersnap al een concrete datum?
Ah jammer, maar misschien post je straks wel meer als je bijvoorbeeld verlof hebt of als het echt dichtbij komt. Was/ is bij mij bijvoorbeeld wel het geval. In elk geval fijn dat het goed gaat!quote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Lelie81 het volgende:
Ik mag wel uit de lijst. No worries, alles gaat nog steeds goed hierIk lees ook nog altijd mee maar ben niet echt actief qua posten. En ik zou het vervelend vinden om uiteindelijk de 1e plek in te pikken van iemand die wel heel actief is
Er moet wel iets heel gruwelijks gebeuren wil je een zwangerschapsshoot afzeggenquote:Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef ProjSkippy het volgende:
Augustus!
Ik heb de opnames overleefd, was super leuk om te doen. Ben benieuwd wat ze er van maken.
Ik zou vanavond ook nog een fotoshoot hebben maar die gaat (weer) niet door.. Ik denk niet dat het er nog van komt.![]()
Nou ja, dan ga ik zelf met Kix wel hobbyen.
Dat klinkt me toch niet helemaal gezondquote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Grmbl ik wil toch even iets delen..
Ik geef net allemaal bloed over waren meer bloedproppen maar lekker was het niet.
Ik ben het spugen zo enorm zat
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef WupWup het volgende:
[..]
Doe eens een uitgebreide update over jezelf en je dames?
Een vriendin zou het doen. Ze heeft migraine en is moe van een drukke week. Vorige keer en de keer daarvoor weet ik niet meer wat er was. Vind het echt jammer want had er zin in.quote:Op maandag 25 november 2013 19:24 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel gruwelijks gebeuren wil je een zwangerschapsshoot afzeggen
Spannend Mabawa!!!
Nou ja, je bént natuurlijk ook gewoon hoogzwanger. Je voert intern een dubbel huishouden, je buik is anderhalf keer zo groot en daarmee ook een beste belasting voor je lijf. Ik denk dat je het zo heel netjes doet en een beetje klagen mag iedereen toch? En we moeten niet nog drie maanden, maar twee en een beetjequote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
29+3 nu een de dames doen het goed. Ze groeien mooi volgens schema, de onderste ligt netjes met dr hoofdje naar beneden en de andere er overdwars bovenop. Morgen weer een uitgebreide echo in het ziekenhuis en ook meteen het intakerondje daar op de verlosafdeling.
Met mijzelf gaat het mwah. Opzich mag ik niet klagen, op een protesterend bekken en maagzuur na heb ik geen kwaaltjes, maar ik voel me gewoon mega-hoogzwanger. Iedereen kijkt me ook heel vreemd aan als ik zeg dat ik nog 3 maanden moet. Een tripje naar de opvang en weer terug is eigenlijk al genoeg qua dagbesteding. Helaas blijft het daar niet bij en heb ik ook gewoon een peuter en een kleuter om voor te zorgen.
Ik ben gister enorm verrast door vriendinnen met een babyshower, het kamertje is op de ophang-dingen na klaar, de drogerwasjes zijn gedaan en de eerste lading kleertjes draait as we speak. Nu alleen nog een hoop papiergeregel, maar dat schuif ik kop-in-het-zand al heel lang voor me uit...![]()
Dusse. Zoiets. Alles prima hier
Bij tweelingzwangerschapppen wordt ook vaak geadviseerd om met uiterlijk 28 weken met verlof te gaan (ziektewet dus, maar bijvoorbeeld de NVOM maakt zich hard voor verlof vanaf 28 weken). Dat geeft wel aan dat je nu echt wel hoogzwanger bent. En met nog 2 kinderen om voor te zorgen extra heftig. Fijn dat je kindjes het goed doenquote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
29+3 nu een de dames doen het goed. Ze groeien mooi volgens schema, de onderste ligt netjes met dr hoofdje naar beneden en de andere er overdwars bovenop. Morgen weer een uitgebreide echo in het ziekenhuis en ook meteen het intakerondje daar op de verlosafdeling.
Met mijzelf gaat het mwah. Opzich mag ik niet klagen, op een protesterend bekken en maagzuur na heb ik geen kwaaltjes, maar ik voel me gewoon mega-hoogzwanger. Iedereen kijkt me ook heel vreemd aan als ik zeg dat ik nog 3 maanden moet. Een tripje naar de opvang en weer terug is eigenlijk al genoeg qua dagbesteding. Helaas blijft het daar niet bij en heb ik ook gewoon een peuter en een kleuter om voor te zorgen.
Ik ben gister enorm verrast door vriendinnen met een babyshower, het kamertje is op de ophang-dingen na klaar, de drogerwasjes zijn gedaan en de eerste lading kleertjes draait as we speak. Nu alleen nog een hoop papiergeregel, maar dat schuif ik kop-in-het-zand al heel lang voor me uit...![]()
Dusse. Zoiets. Alles prima hier
Dat was ik ook van plan, maar mijn ouders wonen aan de andere kant van het land, dus gewoon 'zomaar' even gezellig shoppen is misschien wat raar. Nouja, ik verzin er wel wat opquote:Op maandag 25 november 2013 21:14 schreef Purple010 het volgende:
Verder zag ik een bericht over een beloofde MC en dat daar maar geen duidelijkheid over kwam. Lastig als je iets kado krijgt! Misschien een idee om samen naar een winkel te gaan? Met als smoes: gezellig / hij moet wel in de auto of op de kinderwagen passen....?
Heb je ook een leuk clubje?quote:Op maandag 25 november 2013 21:36 schreef Butterflower het volgende:
Net de eerste les zwangerschapsyoga achter de rug. Was in het begin een beetje wennen (stijve hark alert!), maar uiteindelijk best ontspannen.
Denk het wel. Was voor mij pas de eerste keer he. En ik heb het idee dat de groep niet elke keer hetzelfde is. Waren nu bijvoorbeeld nog 3 anderen, 2 hadden afgebeld. En ze zijn allemaal wat verder in de zwangerschap.quote:
De onzekerheid blijft hier ook hoor, ik denk dat het normaal is..quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Kursor het volgende:
Van harte Martine met Jesse!
Hopelijk ook snel jompelen voor Mabawa, succes!
Klinkt niet goed Pvoesss. Sterkte.
Lees wel geregeld mee, maar nog niet in de mood om mee te schrijven. Ook al is week 15 ondertussen begonnen, onzekerheid is nog flink aanwezig helaas. Zelfs nu er iets vorm begint te komen bij m'n buik, maar voel me eigenlijk eerder een dikke pad. Bweh. Zou toch juist positief zijn dat er iets zichtbaar wordt, maar het lukt me nog niet zo goed. Verder nog steeds heel erg moe.
+1quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:29 schreef GotC het volgende:
Mabawa, ik ga er vanuit dat jullie je zoon aan het bewonderen zijn nuHoop dat alles goed gaat met jullie!
Nee, een keer geen nachtbraken!quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:56 schreef Burdie het volgende:
Nog geen mabawababynieuws? Hopelijk ligt ze al te knuffelen(of lekker te slapen).
(Andere nachtbrakers waar zijn jullie? Zijn er nog roddels?)
Zoiets zou ik ook proberen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:11 schreef Enfermera het volgende:
RFR jeetje wat lastig... Je kunt het ook niet met ze op een normale manier bespreken, zo van; we vinden het enorm lief van jullie dat jullie zo betrokken zijn, maar anderen willen ook wat dingen kopen? Overleg erover etc?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik denk dat ze eerst een hoop anderen aan het inlichten is voordat ze het ergens online knalt.![]()
Of dat ze echt compleet uitgeput ligt te wezen, want ik heb wel begrepen dat het langzaam ging. Dat was rond 23 uur.
Proficiat!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Beide een beetje. En verder lig ik vooral heeeeel verliefd te wezen. Vannacht om iets voor 2 is ons mannetje geboren. Hij is prachtig![]()
![]()
![]()
Toch nog ruim 7 pond dus harstikke netjes!!!
Partus was errug pittigverhaal komt nog. Voor nu ben ik gewoon heeel moe maar ook aan t genieten van dit prachtkind
![]()
Ik twijfel nog even of ik verdere specs en foto neerzet.
Kijk, daar heb je het al. Dan zit je inderdaad in een lastige positie. Al mag je natuurlijk niet ontslagen worden omdat je zwanger bent, maar je krijgt wel heel moeilijk een nieuw contract.. Wanneer loopt je contract af dan?quote:
Ooh echt ik kan nu al stress hebben over de aankomende verjaardagen, Sinterklazen en Kerstvieringen.. Van tevoren moet ik een paar hele vervelende gesprekken hebben met de schoonfamilie, wil ik voorkomen dat we straks niet omkomen in speelgoed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef Soempie het volgende:
Heb hier hetzelfde 'probleem' gehad, maar bespreken werkte helaas niet. Ik had aangegeven dat ze in elk geval bij grote cadeaus beter even konden overleggen voor er iets gekocht zou worden, zodat er niet dubbel werd gekocht (ging toen vooral over een verjaardagscadeau). De volgende dag kreeg ik een berichtje dat ze een driewieler hadden gekocht. Kon ik mijn bestelling ook annuleren.![]()
M'n lesje 'loslaten' en laten gebeuren (zoals Purple aangeeft) heb ik wel geleerd de afgelopen 2 jaar.
Vanavond heb ik cursus, maar ik duik er zo nog weer even in. Ben best een beetje geschrokken (ook omdat de vk zei dat ik de volgende keer meteen moet bellen, kennelijk vinden zij ritmische harde buiken ook niet grappig).quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef RunForrestRun het volgende:
Burdie dat klinkt als een hele nare nacht. Gelukkig heb ik geen ervaring met harde buiken.. Vanavond zeker lekker op tijd naar bed?
Gefeliciteerd!!! 26 november jongetjes zijn zooo leuk!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Beide een beetje. En verder lig ik vooral heeeeel verliefd te wezen. Vannacht om iets voor 2 is ons mannetje geboren. Hij is prachtig![]()
![]()
![]()
Partus was errug pittigverhaal komt nog. Voor nu ben ik gewoon heeel moe maar ook aan t genieten van dit prachtkind
![]()
Dat vond ik ook ontzettend frustrerend en ik kon me er ook echt over opvreten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef RunForrestRun het volgende:
Ooh echt ik kan nu al stress hebben over de aankomende verjaardagen, Sinterklazen en Kerstvieringen.. Van tevoren moet ik een paar hele vervelende gesprekken hebben met de schoonfamilie, wil ik voorkomen dat we straks niet omkomen in speelgoed.
Plastic, roze glitterspeelgoed met geluid.
Wat raar. Mijn vk zei er verder niet veel van, als ze maar weer wegtrekken zei ze.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanavond heb ik cursus, maar ik duik er zo nog weer even in. Ben best een beetje geschrokken (ook omdat de vk zei dat ik de volgende keer meteen moet bellen, kennelijk vinden zij ritmische harde buiken ook niet grappig).
Dat snappen sommige mensen sowieso gewoon nooitquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef RunForrestRun het volgende:
Ooh echt ik kan nu al stress hebben over de aankomende verjaardagen, Sinterklazen en Kerstvieringen.. Van tevoren moet ik een paar hele vervelende gesprekken hebben met de schoonfamilie, wil ik voorkomen dat we straks niet omkomen in speelgoed.
Plastic, roze glitterspeelgoed met geluid.
Dat snap ik ook wel. Jij loopt een weekje op mij achter volgens mij? Ik moet me inderdaad ook melden als harde buiken om de zoveel minuten komen. (Niet om je bang te maken verderquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanavond heb ik cursus, maar ik duik er zo nog weer even in. Ben best een beetje geschrokken (ook omdat de vk zei dat ik de volgende keer meteen moet bellen, kennelijk vinden zij ritmische harde buiken ook niet grappig).
Die ga ik ook maar oefenen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ontzettend frustrerend en ik kon me er ook echt over opvreten.
Zo ook bij al het ongevraagde advies (al tijdens de zwangerschap). Ik ben blij dat dat bij de tweede niet zo meer het geval is en ik nu heel goed m'n glimlach-en-ene-oor-in-andere-uit onder de knie heb.
Ik probeer te onthouden dat het uit een goed hart komt, maar frustrerend is het wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef Pvoesss het volgende:
Dat snappen sommige mensen sowieso gewoon nooit
Dat sowieso, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik probeer te onthouden dat het uit een goed hart komt, maar frustrerend is het wel.
Mijn hele keel is gewoon stuk..quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:44 schreef Sethiwe het volgende:
Pvoesss hoe gaat het nu, is het bloedspugen weg (gebleven)?
Zeg Patrick, jij hebt officieel ook meldplicht hè?quote:Op maandag 18 november 2013 20:50 schreef P8 het volgende:
Bedankt voor de verwelkoming allen. Ben ik hier de enige (toekomstig) vader, trouwens?
Edit: even de OP wat aandachtiger lezen voortaan...
Ik heb nog een goede tip gekregen van iemand in mijn DM, dus die heb ik nog even aangeschreven voor een shoot. Ben benieuwd, want ik zou het toch wel erg leuk vinden als er mooie shootfoto's zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:11 schreef Enfermera het volgende:
Skips leuk dat de opnames goed gingen!
Wat jammer van de fotoshoot!Kan je het nog ergens anders laten doen?
Nee dit is nieuw.op deze manier.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef Sethiwe het volgende:
Oh pittig hoor, de hele zwangerschap. Doordat het continu is, heeft je keel ook niet echt de mogelijkheid om te herstellen. Hopelijk blijft het weg, al kan ik me voorstellen dat je er niet meer in gelooft na 32 weken.
Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Wel balen dat ze er zo weinig mee kunnen.
Had je dat bij de vorige zwangerschappen ook zo erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn ze geloof ik niet zo van....heb er ook niet om gevraagd. Volgende afspraak 2 dec, hoop hem niet nodig te hebben! Vanmiddag wel wat gerommel gehad, maar niet echt doorgezet....pffff...geduld enzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef Soempie het volgende:
Geen strippoging Purple? Of is die vraag te persoonlijk?![]()
Skips, mooi dat je een ander aanbod hebt. Hopelijk wordt dat hem dan wel.
Je staat nu zelfs bovenaan in de lijst (goed, volgende topic echt).quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Daar zijn ze geloof ik niet zo van....heb er ook niet om gevraagd. Volgende afspraak 2 dec, hoop hem niet nodig te hebben! Vanmiddag wel wat gerommel gehad, maar niet echt doorgezet....pffff...geduld enzo
Heb de OP aangepast, dus alle ogen zijn gericht op Purple nuquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je staat nu zelfs bovenaan in de lijst (goed, volgende topic echt).Die laatste loodjes lijken langer te duren he?
Oie, da's minder Linda. Hopelijk hebben ze dinsdag allebei een regelmatige hartslag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef Linda2205 het volgende:
Mabawa, van harte met je jongetje! Hoop dat jullie snel lekker thuis zijn en kunnen genieten!
Soohr, welkom! Van wanneer is jullie eerste? Ik geloof dat ik al eerder met je gepost heb...
En ik heb het geloof ik gister een beetje gejinxed door te zeggen dat alles ok was. Had vandaag uitgebreide echo in het ziekenhuis en nu heeft de bovenste baby een onregelmatige hartslag. Was op de echo ook duidelijk te zien. Was niet continue, maar mweh. Dus na de echo nog aan de CTG gehangen maar daar hadden ze alletwee geen zin in. Langer als 2min achter elkaar konden ze niet schrijven. Nu donderdag nog een keer naar mn eigen gyn voor twee uur CTG en dan dinsdag weer terug naar het ziekenhuis voor weer een uitgebreide echo. Ondanks dat ze zeiden dat ik me niet meteen zorgen hoefde te maken, vind ik het niks niet leuk...
quote:
Bedankt voor jullie reactie, dames.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:01 schreef ProjSkippy het volgende:
--
Alixia, 'groei perfect' klinkt mooi!
--
Die heb ik er overigens bij gezet in de OP, is dat ok?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef Alixia het volgende:
Hai coco, weet je nog wat je 8 weken geleden voorspelde als geslachten voor mijn kinders ? Je hebt gelijk gekregen. Het zijn inderdaad twee meiden.![]()
![]()
Ben benieuwd of jouw of mijn meiden eerder komen. Februari ga ik iig niet meer redden hebben ze me vandaag al gezegd..quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ontzettend frustrerend en ik kon me er ook echt over opvreten.
Zo ook bij al het ongevraagde advies (al tijdens de zwangerschap). Ik ben blij dat dat bij de tweede niet zo meer het geval is en ik nu heel goed m'n glimlach-en-ene-oor-in-andere-uit onder de knie heb.
Hier ook constant doodmoe..quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:15 schreef BlueEyes het volgende:
EnergieWat is dat??
(en ipv ochtendmisselijkheid heb ik nachtmisselijkheid. ..)
Linda wat spannend, kan me je bezorgdheid absoluut indenken!
Dat ze dat nu al kunnen zeggen, vind ik zo wonderbaarlijk. Komt het door de onregelmatige hartslag ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jouw of mijn meiden eerder komen. Februari ga ik iig niet meer redden hebben ze me vandaag al gezegd..
Nee, maar protocol in het ziekenhuis is dat ze tweelingen uiterlijk met 39weken inleidenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:36 schreef Alixia het volgende:
[..]
Dat ze dat nu al kunnen zeggen, vind ik zo wonderbaarlijk. Komt het door de onregelmatige hartslag ?Bij mij zag alles er prima uit, dus tot nu toe geen reden om aan te nemen dat ze eerder gaan komen. De tijd zal het leren. Ik hoop dat het bij jou snel weer zo goed gaat als het bij mij nu gaat.
Dank je Enfermera.
Ze zeiden dat het aan de termijn kon liggen, gecombineerd met stress door de echo. Geloof dat ze er pas een conclusie aan willen hangen nadat ze het een week bekeken hebben op verschillende momentenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef WupWup het volgende:
Mabawa gefeliciteerd![]()
Linda, heb je uitleg gekregen over wat het betekent, een onregelmatige hartslag? Of komt dat bij je eigen gyn?
Energieniveau daalt hier ook met de dag. Beginnerskwaaltjequote:
Ik hoop voor je dat het alleen in het begin isquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Tennisballetje het volgende:
Energieniveau daalt hier ook met de dag. Beginnerskwaaltje
Nou ja, ik lees dat het vooral in het begin heel significant kan zijn. Misschien scheelt het dat je er meer aan went als de maanden vorderen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het alleen in het begin is![]()
Begint het al een beetje echter te voelen?
Onze eerste is geboren in mei 2012.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef Linda2205 het volgende:
Mabawa, van harte met je jongetje! Hoop dat jullie snel lekker thuis zijn en kunnen genieten!
Soohr, welkom! Van wanneer is jullie eerste? Ik geloof dat ik al eerder met je gepost heb...
En ik heb het geloof ik gister een beetje gejinxed door te zeggen dat alles ok was. Had vandaag uitgebreide echo in het ziekenhuis en nu heeft de bovenste baby een onregelmatige hartslag. Was op de echo ook duidelijk te zien. Was niet continue, maar mweh. Dus na de echo nog aan de CTG gehangen maar daar hadden ze alletwee geen zin in. Langer als 2min achter elkaar konden ze niet schrijven. Nu donderdag nog een keer naar mn eigen gyn voor twee uur CTG en dan dinsdag weer terug naar het ziekenhuis voor weer een uitgebreide echo. Ondanks dat ze zeiden dat ik me niet meteen zorgen hoefde te maken, vind ik het niks niet leuk...
Is ook hoor! Maar eerlijk is eerlijk...39 weken vind ik prima voor een tweeling!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mabawa gefeliciteerd met jullie jongetje.En nu lekker je blauwe wolk op!
Linda, het lijkt me dat je inleiden of niet nog altijd zelf in de hand hebt. Als alles oké is met je meisjes en jij trekt het nog, dan kun je best tot 40 weken doorlopen toch?
Ik hoop dat de onregelmatige hartslag gewoon een momentopname was en er niets aan de hand is met je meisje.
Alixia twee meisjesIk ben de uitzondering met twee jongens.
Alle andere tweelingen die onderweg zijn zijn meisjes volgens mij. En wat fijn dat alles zo goed gaat!
Burdie, een warme kruik hielp bij mij heel goed tegen de harde buiken. Misschien iets om te proberen? En goed dat je vk zegt dat je moet bellen. Beter een keer te veel dan een keer te weinig bellen toch?!
Ik ben vandaag alweer 24 weken zwanger. Gelukkig heb ik nog steeds bijna nergens last van en ik hoop dat dat nog lang zo blijft. Zelfs mijn harde buiken zijn al een tijdje zo goed als weg. Niet meer een uur achter elkaar, maar 'gewoon' een keer of 5-10 per dag en daar kan ik prima mee leven. En nu de 24 weken mijlpaal gehaald. Nu op naar de 30 weken, maar dat duurt nog wel een tijdje.![]()
Op mijn werk krijg ik van collega's steeds vaker de vraag hoelang ik nog blijf werken. Ik weet echt niet wat ik daarop moet zeggen. Ik ga voor 36 weken, maar of ik dat haal is maar de vraag. Zolang alles goed gaat met mij en de babies blijf ik gewoon lekker werken en gaat het niet meer goed, dan zie ik wel of ik dan halve dagen ga doen of helemaal stop of wat dan ook. Voor nu moet ik er nog niet aan denken, want thuis zouden de muren op me afkomen.
Heb ik ook. Ik wil minstens 36+0, dan mogen ze meteen mee naar huis als het goed gaat met ze. Dat maakt het al weer een beetje overzichtelijker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja 39 is denk ik al heel wat... dan zijn we er denk allemaal wel een beetje klaar mee.Ik zet in op 37 weken halen en dan is elke extra dag mooi meegenomen.
Ja ik ben nog steeds fan van het behang.
Wanneer mag je naar de echo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:02 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees dat het vooral in het begin heel significant kan zijn. Misschien scheelt het dat je er meer aan went als de maanden vorderen?
Echt nog niet echt, maar de afspraak voor de eerste echo is gemaakt! Dat zal zeker verschil maken!
Ha, ik kom af en toe wel even kijken hoor. Maar deze reeks gaat sneller dan dat ik tijd heb om bij te houdenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zeg Patrick, jij hebt officieel ook meldplicht hè?Doe eens dagelijks binnenvallen.
Hé ho eens even... voor mijn zwangerschap was geen sex nodig hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 05:28 schreef ProjSkippy het volgende:
Echoooooo-ooooo-ooo-o!
De roddelpers voor vandaag na lange research enzo:
Maagdelijkheidspercentage in Z&G: 0 %.
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Hé ho eens even... voor mijn zwangerschap was geen sex nodig hoor.
Klopt, maar een rustige nacht. Toen ik eindelijk kon slapen!. Even met man ontbijten as usual en dan lekker terug!quote:
Scherp voor de vroege ochtend.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.
Daar kun je alleen uit afleiden dat haar man het wel eens heeft gedaanquote:Op woensdag 27 november 2013 07:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.
ook niet per definitiequote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Daar kun je alleen uit afleiden dat haar man het wel eens heeft gedaan
Van harte gefeliciteerd met je mannetje!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Scherp.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Je zwangerschapsverlof duurt langer (want overtijd), je bevallingsverlof schuift gewoon opquote:Op woensdag 27 november 2013 07:16 schreef Purple010 het volgende:
Vanaf morgen betekend iedere dag langer lopen een extra dag verlof in februari geloof ik. Enige voordeel aan overtijd gaan!
Je zwangerschapsverlof duurt langer (want overtijd), je bevallingsverlof schuift gewoon op en duurt helaas niet langerquote:Op woensdag 27 november 2013 07:16 schreef Purple010 het volgende:
Vanaf morgen betekend iedere dag langer lopen een extra dag verlof in februari geloof ik. Enige voordeel aan overtijd gaan!
Ik was ook al een paar uur wakkerquote:
-->quote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zo, gefixt. Vind ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer MET JOU durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.
Moooohquote:Op woensdag 27 november 2013 05:28 schreef ProjSkippy het volgende:
Echoooooo-ooooo-ooo-o!
De roddelpers voor vandaag na lange research enzo:
Maagdelijkheidspercentage in Z&G: 0 %.
Kersjes was een herkauwer.
Waarom draagt jouw man shirtjes met decolleté Chanty?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:
Hier had ik ook met vier weken gevoelige tieten en sindsdien zijn ze geexplodeerdMijn man is continu afgeleid en had gisteren een shirtje met wat diepere decoltee aan...
Jup! Ik ben klaar. Ook in mijn hoofd. Ik zie er niet tegenop en ben vooral benieuwd hoe mijn lijf het gaat doen. Ik ben nog niet klaar met de zwangerschap trouwens, geniet er nog steeds van.. wat dat betreft mag het ook nog wel even duren. Zeg ik nu.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Soempie het volgende:
Skip.Twee weken tot je UD.
Heb je alles al klaar voor de bevalling?
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Waarom draagt jouw man shirtjes met decolleté Chanty?![]()
--
Kwis! Meldplicht! Vertel, hoe ging het?
--
Jij alvast succes JJ!
Wat fijn dat alles goed was!!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef Kwisted het volgende:
12 weken echo was goed!!!
Hebben t ook in 3D gezien en ik heb fotos mee. Zal ze straks op de pc even uploaden.
Daarna met man en dochter gaan zwemmen, vandaar de late update.
Oh en mn placenta ligt achter (jeuj, vroeg voelen) en ik weet nu zeker dat ik hem al voel schoppen!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef Kwisted het volgende:
12 weken echo was goed!!!
Hebben t ook in 3D gezien en ik heb fotos mee. Zal ze straks op de pc even uploaden.
Daarna met man en dochter gaan zwemmen, vandaar de late update.
Oh en mn placenta ligt achter (jeuj, vroeg voelen) en ik weet nu zeker dat ik hem al voel schoppen!!
Nee Skip dit kan écht niet. F is net geboren man! Ik word er serieus een beetje zenuwachtig vanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup! Ik ben klaar. Ook in mijn hoofd. Ik zie er niet tegenop en ben vooral benieuwd hoe mijn lijf het gaat doen. Ik ben nog niet klaar met de zwangerschap trouwens, geniet er nog steeds van.. wat dat betreft mag het ook nog wel even duren. Zeg ik nu.
--
Burdie, ga ik m'n best nog voor doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit al sinds de echo vanmorgen op een roze wolk. Ik ben écht écht ECHT zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gaaf he! Dat vond ik dus ook. Wel nog een beetje waterhoofdachtig uit verhouding. Maar heel bijzonder om te zien!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Kyara het volgende:
Wat bijzonder zo'n 3D foto bij deze termijn Kwisted! Erg mooi!
Ik moet ook rustig aan doen maar werk wel gewoon. Er is een verschil tussen rustig en bedrust, gelukkig! Houd voor jezelf aan dat je doet wat goed voelt. Als het niet ok voelt om naar de bios te gaan, moet je vooral lekker thuis blijven. Voel je je goed en bloed je niet (meer), kan het denk ik weinig kwaad. Als je maar niet lang gaat staan, ver gaat lopen of dat soort gekkigheid.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef StefanieV het volgende:
Kim: balen! Natuurlijk wel goed dat je er wordt opgevolgd maar toch..
Hier een dilemma: ik moet rusten van de gyn maar ik ging vrijdag naar de cinema gaan. Nu twijfel ik of ik zou gaan of niet.. Ben dan 16 weken maar als het erna nog fout loopt, vergeef ik het mezelf nooit.
Vooral rustig aan doen! Ik heb al geleerd dat het vaak appels met peren vergelijken is. Mijn gyn roept niet dat ik niet mag werken, waar de 2e lijns kv vandaag riep, meld je maar ziek ( iig voor nu ). Ik voel me ook snel een tut, maar door dit feestje leer ik wel beter naar mezelf te luisteren. Das de belangrijkste tip die ik je mee kan geven. En kies: niet dingen en en en en willen, maar of of! Dat scheelt al een bak.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef StefanieV het volgende:
Kim ik mag niet werken dus ik vraag me dan steeds af of ik mij niet aanstel, als ik dan naar jouw situatie kijk. Ik ga vrijdag even afwachten en zien hoe ik me voel, ging vrijdag ook eindelijk voor winterschoenen kijken, moet even zien wat er lukt.
Top dat het er goed uit ziet!!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
12 weken echo was hier helemaal goed!
Wel een eikel van een gyn zeg.. Pfft
Mijn uitgerekende datum heeft ie trouwens verplaatst naar 10 juni..
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef Kwisted het volgende:
fotos:WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit al sinds de echo vanmorgen op een roze wolk. Ik ben écht écht ECHT zwanger![]()
![]()
![]()
lekker genieten meis!!
Kim, wat vervelend dat je nu opgenomen bent! Kunnen ze de lengte van je bmm niet via een echo meten? Doen ze bij mij wel. Dan heb je ook geen inwendig onderzoek nodig..quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Kimpossible het volgende:
Retesaai hier! Vriendlief is net naar huis, dus ik kan mooi even een fatsoenlijke bijleespost knutselen!
Kwis, wat een plaatje!geweldig!
Wisseldagen voor Klap, Nik, flower en Skip, met als kers op de taart D-day voor purple!![]()
Jammer dat je hebt moeten stoppen met werken klap, maar neem vooral je rust![]()
Nik, goed dat de harde buiken wat minder zijn
Gevoelige tetten voor tennishier ook erg gehad, zeker een week of 15. Ik vond het wel geruststellend haha.
Mo niet helemaal fit, jij ook rustig aan! Tis ook echt die meh-tijd van het jaar.
Burdie goed geslapen, das ook wel eens fijn!
Pvoesje wat zuur (letterlijk en figuurlijk). Dikke knuffel!![]()
2 dames voor Alixia
Linda, wat rot dat t niet helemaal perfect was. Hoop dat t vlug ingekaderd kan worden voor jullie.
Cadeauperikelen voor rfr, dat het met je lijstje maar wat evenwichtiger wordt!
En nog eenvoor kwaaltjes in zijn algemeenheid!
Reden van opname hier is overigens wederom bloed, maar het beleid is na 24 wk anders dan ervoor. Verder wat harde buiken, maar ctg en echo waren ok. Nog steeds niet inwendig gekeken ivm termijn, maar wie weet volgt dat morgen. Ik weet het niet. Ik hoop dat ik morgen naar huis mag (arme man en ons kitten is redelijk van z'n apropos nu), maar we zullen het wel even zien. Ik hoop dat ik wat kan slapen vannacht, want ik ben niet zon makkelijke slaper..
Ongetwijfeld wel, maar ze zijn er wat terughoudend in merk ik. Ik weet t ook moet zo goed? Zo lang ze t niet doen zal t wel oké zijn ofzo denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kim, wat vervelend dat je nu opgenomen bent! Kunnen ze de lengte van je bmm niet via een echo meten? Doen ze bij mij wel. Dan heb je ook geen inwendig onderzoek nodig..
In het ziekenhuis via de buik idd en bij de gyn-praktijk wel inwendig, maar die heeft ook niet zo'n goed echo-apparaatquote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij hebben ze de bmm ook gemeten maar wel met een inwendige echo. Doen ze dat bij jou gewoon extern Linda?
Dank je.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Alixia twee meisjesIk ben de uitzondering met twee jongens.
Alle andere tweelingen die onderweg zijn zijn meisjes volgens mij. En wat fijn dat alles zo goed gaat!
Ach Kim.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Kimpossible het volgende:
Hee ladies,
Mini update zonder bijlezen: ik word vannacht opgenomen.. Voorzorg ivm weer bloed.. Wat n kermis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |