Daar zijn ze geloof ik niet zo van....heb er ook niet om gevraagd. Volgende afspraak 2 dec, hoop hem niet nodig te hebben! Vanmiddag wel wat gerommel gehad, maar niet echt doorgezet....pffff...geduld enzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef Soempie het volgende:
Geen strippoging Purple? Of is die vraag te persoonlijk?![]()
Skips, mooi dat je een ander aanbod hebt. Hopelijk wordt dat hem dan wel.
Je staat nu zelfs bovenaan in de lijst (goed, volgende topic echt).quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Daar zijn ze geloof ik niet zo van....heb er ook niet om gevraagd. Volgende afspraak 2 dec, hoop hem niet nodig te hebben! Vanmiddag wel wat gerommel gehad, maar niet echt doorgezet....pffff...geduld enzo
Heb de OP aangepast, dus alle ogen zijn gericht op Purple nuquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je staat nu zelfs bovenaan in de lijst (goed, volgende topic echt).Die laatste loodjes lijken langer te duren he?
Oie, da's minder Linda. Hopelijk hebben ze dinsdag allebei een regelmatige hartslag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:13 schreef Linda2205 het volgende:
Mabawa, van harte met je jongetje! Hoop dat jullie snel lekker thuis zijn en kunnen genieten!
Soohr, welkom! Van wanneer is jullie eerste? Ik geloof dat ik al eerder met je gepost heb...
En ik heb het geloof ik gister een beetje gejinxed door te zeggen dat alles ok was. Had vandaag uitgebreide echo in het ziekenhuis en nu heeft de bovenste baby een onregelmatige hartslag. Was op de echo ook duidelijk te zien. Was niet continue, maar mweh. Dus na de echo nog aan de CTG gehangen maar daar hadden ze alletwee geen zin in. Langer als 2min achter elkaar konden ze niet schrijven. Nu donderdag nog een keer naar mn eigen gyn voor twee uur CTG en dan dinsdag weer terug naar het ziekenhuis voor weer een uitgebreide echo. Ondanks dat ze zeiden dat ik me niet meteen zorgen hoefde te maken, vind ik het niks niet leuk...
quote:
Bedankt voor jullie reactie, dames.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:01 schreef ProjSkippy het volgende:
--
Alixia, 'groei perfect' klinkt mooi!
--
Die heb ik er overigens bij gezet in de OP, is dat ok?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef Alixia het volgende:
Hai coco, weet je nog wat je 8 weken geleden voorspelde als geslachten voor mijn kinders ? Je hebt gelijk gekregen. Het zijn inderdaad twee meiden.![]()
![]()
Ben benieuwd of jouw of mijn meiden eerder komen. Februari ga ik iig niet meer redden hebben ze me vandaag al gezegd..quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ontzettend frustrerend en ik kon me er ook echt over opvreten.
Zo ook bij al het ongevraagde advies (al tijdens de zwangerschap). Ik ben blij dat dat bij de tweede niet zo meer het geval is en ik nu heel goed m'n glimlach-en-ene-oor-in-andere-uit onder de knie heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |