abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133633909
Oei, dat heb ik vorige week ook gehad 's nachts, gelukkig waren ze de dag erna weg. Met Julian nooit harde buiken gehad dus vond het wel een beetje eng, was al bang voor weeen. Het is een teken dat je misschien wat rustiger aan moet doen burdie!
pi_133633925
En hoe is het met mawaba, hopelijk aan het genieten van de kleine nu. ;)
pi_133634020
He zand niet lekker!

Hier had Sjaak een nachtmerrie ook niet leuk. Arme knuf helemaal overstuur
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133634296
Goedemorgen en meld!

Nog geen babynieuws van Mabawa?? -O- hopelijk is alles achter de rug en ligt ze al lekker te knuffelen..

Harde buiken lijken me idd niet fijn en al helemaal niet als ze regelmatig komen }:|
pi_133634820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 04:56 schreef Burdie het volgende:
Nog geen mabawababynieuws? Hopelijk ligt ze al te knuffelen O+ (of lekker te slapen).

(Andere nachtbrakers waar zijn jullie? Zijn er nog roddels? :P)
Nee, een keer geen nachtbraken! *O* 1 keer om 3 uur wakker geweest maar gelijk weer in slaap gevallen :z .

Met als gevolg dat ik en de kinderen pas 7.30u wakker werden en als een vliegende reporter naar school moesten. Maar wel echt even uitgerust van vannacht. ^O^

Dus geen roddels hier, Zand euh Burdie :P .

Mabawa zich al laten zien? :) Is vast heerlijk aan het babyknuffelen.

Wij zijn gisteren naar zo'n info avond van het zkh geweest. Ik werd gewoon wat emo bij een filmpje over de geboorte. :') :'(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133635371
Au! Jaap doet gemeen! :'(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:11:30 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133635436
Pvoes he jeetje, bloed braken? ;( Das niet goed!

Skips leuk dat de opnames goed gingen! :D
Wat jammer van de fotoshoot! :( Kan je het nog ergens anders laten doen?

TWink fijn dat je collega iig goed reageerd! Moeilijk he om het verborgen te houden :* succes!

Linda klinkt idd zwaar, zo zwanger van een tweeling en dan nog 2 kids om voor te zorgen.. Heb je ook wat hulp van je omgeving?

Kursor :*

RFR jeetje wat lastig... Je kunt het ook niet met ze op een normale manier bespreken, zo van; we vinden het enorm lief van jullie dat jullie zo betrokken zijn, maar anderen willen ook wat dingen kopen? Overleg erover etc?

Stefanie fijn!

Burdie wat een vervelende nacht zeg, bah -O-
Fijn dat ze wel weggingen met een douche want dit is idd wel een beetje vroeg!

Ah Flowerbox wel een goeie nacht gehad O+

Hier gaat het gelukkig al wat beter. Heb me weer beter gemeld op mn werk en ga vanmiddag weer naar een cursus. Nog maar 2x gelukkig, ben die drukke weken wel zat.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133636539
Mijn uk is erg druk in m'n buik trouwens, af en toe snelle herhaalde bewegingen of ie aan het boksen is ofzo. :')
Denk niet dat het de hik is, daar is het te snel en onregelmatig voor. En te hard.
pi_133636909
Jouwes ook al NZ! Die van mij is niet zozeer druk, alswel al mijn ingewanden aan het naar buiten trappen ofzo. Ik vond het zo een schatje, zo lief en rustig. Maar vandaag..... >:)

O+ O+ O+ O+ O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133637161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:11 schreef Enfermera het volgende:

RFR jeetje wat lastig... Je kunt het ook niet met ze op een normale manier bespreken, zo van; we vinden het enorm lief van jullie dat jullie zo betrokken zijn, maar anderen willen ook wat dingen kopen? Overleg erover etc?

Zoiets zou ik ook proberen. :Y

Heb hier hetzelfde 'probleem' gehad, maar bespreken werkte helaas niet. Ik had aangegeven dat ze in elk geval bij grote cadeaus beter even konden overleggen voor er iets gekocht zou worden, zodat er niet dubbel werd gekocht (ging toen vooral over een verjaardagscadeau). De volgende dag kreeg ik een berichtje dat ze een driewieler hadden gekocht. Kon ik mijn bestelling ook annuleren. :')

M'n lesje 'loslaten' en laten gebeuren (zoals Purple aangeeft) heb ik wel geleerd de afgelopen 2 jaar. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:33:08 #86
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133637438
Aan-de-late-kant-meld!

Net terug van de VK, weer helemaal goedgekeurd. Nog even de belinstructies doorgenomen etcetera, het komt nou toch wel echt dichtbij. O+

Ik duik nog weer even mijn bed in. Geen denderende nacht gehad. Sorry Burdie dat ik er ondanks dat toch niet was voor de roddelclub. Overigens heb ik vannacht wel cavia's aan de borst gehad, dus ik ben wel een beetje geïnspireerd geweest door je. :')

Reageer straks verder! :z
pi_133637921
Heerlijk gedoucht, toch nog even wat aan de Bush gedaan....kan het danwel niet zien maar een oerwoud wordt niemand blij van. Ga zo beetje huishouden (lees machines aanzwengelen) en broodbakken.

Aan het einde van de middag weer een rondje Vk. Zal wel niks spannends uitkomen. Morgen mijn UD en van mij mag die kleine komen, heb het wel een beetje gehad met de fysieke beperkingen en het lange wachten. Veel te nieuwsgierig naar m'n kleine man!
pi_133638136
Hi,hi, heb ook zo'n moeite met m'n bush. Ben echt bang dat ik me dan snij en bloed enzo....
Doe het dus wel maar echt supernetjes lukt het me niet.

En er zat daarna nog scheerschuim in m'n lies (aangekoekt), had ik ook niet gezien.

Kan me wel voorstellen hoe dikke mannen met zo'n afdak zich voelen. :D
pi_133638279
Ik doe mee met de late meld, geen puf om te reageren.
Ga even rusten en hopelijk vanmiddag een lagere bloeddruk bij de controle.
pi_133639025
Mababy?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133639262
T is ernstig stil he :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133639295
Ik denk idd dat ze haar baby aan het knuffelen is. Ik hoop het!
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:54:52 #93
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133641400
Wat is het hier rustig, dames, dat is niks voor jullie. Stilte voor de storm?
pi_133641447
Ik denk dat iedereen gewoon wacht op nieuws van mabawa :)
Ik wel in ieder geval.. van zulke stilte word ik erg ongerust :@
pi_133641481
Het maakt mij ook een beetje stil :X
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:01:41 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133641564
Ik denk dat ze eerst een hoop anderen aan het inlichten is voordat ze het ergens online knalt. :)

Of dat ze echt compleet uitgeput ligt te wezen, want ik heb wel begrepen dat het langzaam ging. Dat was rond 23 uur.

:*
pi_133642369
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik denk dat ze eerst een hoop anderen aan het inlichten is voordat ze het ergens online knalt. :)

Of dat ze echt compleet uitgeput ligt te wezen, want ik heb wel begrepen dat het langzaam ging. Dat was rond 23 uur.

:*
O+

Beide een beetje. En verder lig ik vooral heeeeel verliefd te wezen. Vannacht om iets voor 2 is ons mannetje geboren. Hij is prachtig O+ O+ O+
Toch nog ruim 7 pond dus harstikke netjes!!!
Partus was errug pittig :X verhaal komt nog. Voor nu ben ik gewoon heeel moe maar ook aan t genieten van dit prachtkind O+
Ik twijfel nog even of ik verdere specs en foto neerzet.
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:32:05 #98
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133642407
Van harte gefelicteerd Mabawa! Een goed herstel gewenst van je bevalling en heel veel geluk samen! Geniet van je kraamperiode O+
pi_133642411
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_133642412
Yeeeeey!!!

Gefeliciteerd!! O+ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')