abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133680113
Fijn kwisted!

Oh en met gevoelige borsten bedoel ik dat ik iets voel als ik er in knijp... het is niet zo dat ze constant pijn doen verder, maar normaal gesproken kan ik er heel hard in knijpen en dan voel ik nog niets :D
  woensdag 27 november 2013 @ 17:20:22 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133680360
Gewoon niet steeds in knijpen ;).
KuikenGuppy
  woensdag 27 november 2013 @ 17:20:43 #253
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133680368
Hee ladies,

Mini update zonder bijlezen: ik word vannacht opgenomen.. Voorzorg ivm weer bloed.. Wat n kermis..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133680559
He getver kim! Hopelijk kunnen ze je goed helpen!
Wel balen zeg, sterkte :*!
♥ J & S
  woensdag 27 november 2013 @ 17:31:01 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133680692
Sterkte Kim :* :* :*.
KuikenGuppy
pi_133680791
Kim, geen leuke mini-update. Sterkte! Bedenk maar dat je daar op de beste plek bent waar je kunt zijn op dit moment :* .

Voor de rest: *meld* *O* 34 week!
Uit mijn hoofd volgens mij ook de wisseldag van Proj en Purple.
En ik zag dat ik al 9e sta :o . Gaat zo hard.
Ben er een beetje down van. Er moet nog zó veel gebeuren -O- .

En nu ga ik een poging doen tot bijlezen c_/ . Jullie gaan zo hard!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133680793
Gets KP, wel fijn dat ze je extra in de gaten houden! :*
pi_133680797
Verder lees ik wel dames, maar echt gewoon geen fut om te reageren!

dus ik maak me er even makkelijk vanaf met algemene jompels en kussies voor de wat mindere dingen!

*O* voor alle aantal weken! En Skip, 38! Spannendddd En Purple de dag! Potsie het gaat vlug allemaal!

:* voor alle dingen die even stom zijn en anders lopen dan gehoopt. Ik hoop dat het snel bij jullie weer beter mag gaan!

Ikzelf vandaag 26 weken, inmiddels gestopt met werken. Ik blijf vermoeid maar ik hoop met de rust die ik nu kan pakken ik me wat fitter ga voelen en dus ook actief mee kan komen schrijven. Ik wil dat!
♥ J & S
pi_133681198
Kim, wat naar. Heel veel sterkte :*
pi_133681222
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Burdie het volgende:
Gewoon niet steeds in knijpen ;).
Doe ik ook niet hoor. Ze zien me al aankomen op kantoor. :')
pi_133681461
Kim wat balen zeg!! Veel sterkte. En je bent dan wel op de goede plaats..

fotos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit al sinds de echo vanmorgen op een roze wolk. Ik ben écht écht ECHT zwanger :D O+ :'( :D
pi_133681568
Wat een pràchtige echo Kwisted! O+!
pi_133681604
Wat bijzonder zo'n 3D foto bij deze termijn Kwisted! Erg mooi!
pi_133681735
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Kyara het volgende:
Wat bijzonder zo'n 3D foto bij deze termijn Kwisted! Erg mooi!
Ja gaaf he! Dat vond ik dus ook. Wel nog een beetje waterhoofdachtig uit verhouding. Maar heel bijzonder om te zien!
pi_133681777
*O* O+ Mabawa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Zomaar ineens met z'n drietjes O+
pi_133682464
Ooh, dat handje op de bovenste foto. O+ O+

Kim -O- Gelukkig ben je dan wel in goede handen. Heb je nog meer klachten behalve het bloedverlies?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133682622
Ik heb nooit een cursus voor de bevalling gevolgd, behalve dan de spoedcursus ademhalen van de verloskundige tijdens de vorige bevalling. En nu heb ik in een bijna 'last minute panic' een mindful bevallen boek geleend bij de bieb. :%
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133682939
Wauw kwisted wat een mooie echofoto's!!

Kim sterkte met het bloedverlies, hopelijk stopt het bloeden snel :*

Soempie, oh oh krijg je bevallingsstress.

*O* Voor de wisseldagen.

Productief dagje gehad vandaag en nu gesloopt, vanavond lekker bank hangen en geboortekaartje uitzoeken.
pi_133683434
He jasses Kim! -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133683610
Kim: balen! Natuurlijk wel goed dat je er wordt opgevolgd maar toch..

Hier een dilemma: ik moet rusten van de gyn maar ik ging vrijdag naar de cinema gaan. Nu twijfel ik of ik zou gaan of niet.. Ben dan 16 weken maar als het erna nog fout loopt, vergeef ik het mezelf nooit.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:17:11 #271
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133683902
Retesaai hier! Vriendlief is net naar huis, dus ik kan mooi even een fatsoenlijke bijleespost knutselen!

Kwis, wat een plaatje! O+ geweldig!

Wisseldagen voor Klap, Nik, flower en Skip, met als kers op de taart D-day voor purple! *O*
Jammer dat je hebt moeten stoppen met werken klap, maar neem vooral je rust :*

Nik, goed dat de harde buiken wat minder zijn

Gevoelige tetten voor tennis *O* hier ook erg gehad, zeker een week of 15. Ik vond het wel geruststellend haha.

Mo niet helemaal fit, jij ook rustig aan! Tis ook echt die meh-tijd van het jaar.

Burdie goed geslapen, das ook wel eens fijn!

Pvoesje wat zuur (letterlijk en figuurlijk). Dikke knuffel! :*

2 dames voor Alixia *O*

Linda, wat rot dat t niet helemaal perfect was. Hoop dat t vlug ingekaderd kan worden voor jullie.

Cadeauperikelen voor rfr, dat het met je lijstje maar wat evenwichtiger wordt!

En nog een :* voor kwaaltjes in zijn algemeenheid!

Reden van opname hier is overigens wederom bloed, maar het beleid is na 24 wk anders dan ervoor. Verder wat harde buiken, maar ctg en echo waren ok. Nog steeds niet inwendig gekeken ivm termijn, maar wie weet volgt dat morgen. Ik weet het niet. Ik hoop dat ik morgen naar huis mag (arme man en ons kitten is redelijk van z'n apropos nu), maar we zullen het wel even zien. Ik hoop dat ik wat kan slapen vannacht, want ik ben niet zon makkelijke slaper..
  woensdag 27 november 2013 @ 19:18:08 #272
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133683940
Kwisted wat een mooie foto's O+

En nog een *O* voor de wissels.

Morgen 12 weken en s ochtends 12 weken echo en nekplooimeting. Toch spannend ook al heb ik er een goed gevoel bij.

Bah kim wat naar dat je weer bloed verliest ;( Nog geen oorzaak gevonden dus?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 27 november 2013 @ 19:19:09 #273
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133683984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef StefanieV het volgende:
Kim: balen! Natuurlijk wel goed dat je er wordt opgevolgd maar toch..

Hier een dilemma: ik moet rusten van de gyn maar ik ging vrijdag naar de cinema gaan. Nu twijfel ik of ik zou gaan of niet.. Ben dan 16 weken maar als het erna nog fout loopt, vergeef ik het mezelf nooit.
Ik moet ook rustig aan doen maar werk wel gewoon. Er is een verschil tussen rustig en bedrust, gelukkig! Houd voor jezelf aan dat je doet wat goed voelt. Als het niet ok voelt om naar de bios te gaan, moet je vooral lekker thuis blijven. Voel je je goed en bloed je niet (meer), kan het denk ik weinig kwaad. Als je maar niet lang gaat staan, ver gaat lopen of dat soort gekkigheid. :*
pi_133684074
Kwisted volgens mij heeft ie een piemel. :D ownee dan kun je nu nog niet zien hè

KP dat is een stomme mini update. Wel goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen en je niet zomaar laten lopen. Gaan ze nu iets specifieks onderzoeken? :*

Klaproosss wat balen dat je je zo beroerd blijft voelen. -O-
pi_133684146
Kim ik mag niet werken dus ik vraag me dan steeds af of ik mij niet aanstel, als ik dan naar jouw situatie kijk. Ik ga vrijdag even afwachten en zien hoe ik me voel, ging vrijdag ook eindelijk voor winterschoenen kijken, moet even zien wat er lukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')