Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Hé ho eens even... voor mijn zwangerschap was geen sex nodig hoor.
Klopt, maar een rustige nacht. Toen ik eindelijk kon slapen!. Even met man ontbijten as usual en dan lekker terug!quote:
Scherp voor de vroege ochtend.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.
Daar kun je alleen uit afleiden dat haar man het wel eens heeft gedaanquote:Op woensdag 27 november 2013 07:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.
ook niet per definitiequote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Daar kun je alleen uit afleiden dat haar man het wel eens heeft gedaan
Van harte gefeliciteerd met je mannetje!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Beide een beetje. En verder lig ik vooral heeeeel verliefd te wezen. Vannacht om iets voor 2 is ons mannetje geboren. Hij is prachtig![]()
![]()
![]()
Toch nog ruim 7 pond dus harstikke netjes!!!
Partus was errug pittigverhaal komt nog. Voor nu ben ik gewoon heeel moe maar ook aan t genieten van dit prachtkind
![]()
Ik twijfel nog even of ik verdere specs en foto neerzet.
Scherp.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Je zwangerschapsverlof duurt langer (want overtijd), je bevallingsverlof schuift gewoon opquote:Op woensdag 27 november 2013 07:16 schreef Purple010 het volgende:
Vanaf morgen betekend iedere dag langer lopen een extra dag verlof in februari geloof ik. Enige voordeel aan overtijd gaan!
Je zwangerschapsverlof duurt langer (want overtijd), je bevallingsverlof schuift gewoon op en duurt helaas niet langerquote:Op woensdag 27 november 2013 07:16 schreef Purple010 het volgende:
Vanaf morgen betekend iedere dag langer lopen een extra dag verlof in februari geloof ik. Enige voordeel aan overtijd gaan!
Ik was ook al een paar uur wakkerquote:
-->quote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zo, gefixt. Vind ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer MET JOU durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.
Moooohquote:Op woensdag 27 november 2013 05:28 schreef ProjSkippy het volgende:
Echoooooo-ooooo-ooo-o!
De roddelpers voor vandaag na lange research enzo:
Maagdelijkheidspercentage in Z&G: 0 %.
Kersjes was een herkauwer.
Waarom draagt jouw man shirtjes met decolleté Chanty?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:
Hier had ik ook met vier weken gevoelige tieten en sindsdien zijn ze geexplodeerdMijn man is continu afgeleid en had gisteren een shirtje met wat diepere decoltee aan...
Jup! Ik ben klaar. Ook in mijn hoofd. Ik zie er niet tegenop en ben vooral benieuwd hoe mijn lijf het gaat doen. Ik ben nog niet klaar met de zwangerschap trouwens, geniet er nog steeds van.. wat dat betreft mag het ook nog wel even duren. Zeg ik nu.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Soempie het volgende:
Skip.Twee weken tot je UD.
Heb je alles al klaar voor de bevalling?
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Waarom draagt jouw man shirtjes met decolleté Chanty?![]()
--
Kwis! Meldplicht! Vertel, hoe ging het?
--
Jij alvast succes JJ!
Wat fijn dat alles goed was!!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef Kwisted het volgende:
12 weken echo was goed!!!
Hebben t ook in 3D gezien en ik heb fotos mee. Zal ze straks op de pc even uploaden.
Daarna met man en dochter gaan zwemmen, vandaar de late update.
Oh en mn placenta ligt achter (jeuj, vroeg voelen) en ik weet nu zeker dat ik hem al voel schoppen!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef Kwisted het volgende:
12 weken echo was goed!!!
Hebben t ook in 3D gezien en ik heb fotos mee. Zal ze straks op de pc even uploaden.
Daarna met man en dochter gaan zwemmen, vandaar de late update.
Oh en mn placenta ligt achter (jeuj, vroeg voelen) en ik weet nu zeker dat ik hem al voel schoppen!!
Nee Skip dit kan écht niet. F is net geboren man! Ik word er serieus een beetje zenuwachtig vanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup! Ik ben klaar. Ook in mijn hoofd. Ik zie er niet tegenop en ben vooral benieuwd hoe mijn lijf het gaat doen. Ik ben nog niet klaar met de zwangerschap trouwens, geniet er nog steeds van.. wat dat betreft mag het ook nog wel even duren. Zeg ik nu.
--
Burdie, ga ik m'n best nog voor doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |