abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133611292
Zwangerschap & geboorte

27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
05 december: P8 (papa)
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
10 juni: JaleesaJoia
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi
29 juli: Tennisballetje

3 augustus: Sugarsnap

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Linda2205 op 27-11-2013 20:21:36 ]
Lotte!
Noah!
pi_133611303
Van harte Martine!

Mabawa zet m op!
Lotte!
Noah!
pi_133611359
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef Linda2205 het volgende:
Van harte Martine!

Mabawa zet m op!
Zou je mij misschien in de lijst willen zetten?
Misschien wat voorbarig, maar wel gezellig :)
Voorlopige leverdatum op 29 juli 2014 :)
  maandag 25 november 2013 @ 15:53:52 #4
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133611484
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Zou je mij misschien in de lijst willen zetten?
Misschien wat voorbarig, maar wel gezellig :)
Voorlopige leverdatum op 29 juli 2014 :)
Nog van harte en ohhhhh nu alweer juli 2014 :o! Juli kindjes zijn te gek!

Go Mabawa! Ik ben zo benieuwd!

Martine, gefeliciteerd met J!
pi_133611507
Ik mag wel uit de lijst. No worries, alles gaat nog steeds goed hier :) Ik lees ook nog altijd mee maar ben niet echt actief qua posten. En ik zou het vervelend vinden om uiteindelijk de 1e plek in te pikken van iemand die wel heel actief is :)
Zwanger!
pi_133611556
Mag ik ook in de lijst? Wss 11 juli O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_133611578
Mabawa toch ook richting ziekenhuis en Martine al thuis, woohoo *O*

Jj fijn voor je dat je thuis bent, sluit me wel aan bij de andere berichten sar uk het raar vind met jou klachten...

Hier echt een mega rustige dag, veel slapen en ontspanning. Soms wat voorwerk, maar niks zet echt door. En ik sta nu ineens wel heel hoog op de lijst!
pi_133611636
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nog van harte en ohhhhh nu alweer juli 2014 :o! Juli kindjes zijn te gek!

Go Mabawa! Ik ben zo benieuwd!

Martine, gefeliciteerd met J!
Ja, ik zag Sugarsnap al voorbij komen met een datum in augustus. Bizar idee :D En het lijkt nog jaaaaren ver weg nu :o
pi_133611711
Ik vind het ook zo raar :D Ik leef ook nog in augustus ofzo :D
pi_133611776
Martine gefeliciteerd met J.
Mabawa zet hem op.
pi_133612094
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef Linda2205 het volgende:
Van harte Martine!

Mabawa zet m op!
Oh en ik mag op 2 juli erbij!
pi_133612102
Ben nu mobiel en onderweg! Doe wijzigingen zo thuis :*
Lotte!
Noah!
pi_133612126
En Martine gefeliciteerd!

Zo thuis even op de laptop bijlezen...
  maandag 25 november 2013 @ 16:16:37 #14
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133612204
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ja, ik zag Sugarsnap al voorbij komen met een datum in augustus. Bizar idee :D En het lijkt nog jaaaaren ver weg nu :o
Het is voorbij voor je het weet :) (mijn dochter is van 31 juli 2012)
pi_133612396
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ook een zomerkind O+
Och, zolang ik niet hoef te baren op de heetste dag van het jaar om 14:00 's middags ben ik blij, denk ik :D
pi_133612455
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik heb dat bij mijn eerste echt heel anders ervaren, die 9 maanden leken wel eeuwen. :D
pi_133612503
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ook een zomerkind O+
Och, zolang ik niet hoef te baren op de heetste dag van het jaar om 14:00 's middags ben ik blij, denk ik :D
Hahaha ik heb een kind gekregen midden in een hittegolf in mei :D en 1 tijdens de donkerste en koudstste maand november. Enige wat je buiten zag was sneeuw :o En zowel de hitte als de kou is compleet aan mij voorbij gegaan :D
  maandag 25 november 2013 @ 16:26:02 #18
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133612550
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ook een zomerkind O+
Die mazzel had ik in ieder geval wel :D, het was toen nog geen mooi weer, een week later 35 graden! Maar, daar merk je tijdens het bevallen niet veel van hoor. Denk ik tenminste :+
pi_133612628
Ja, daar moet ik jullie maar op vertrouwen denk ik :P
pi_133612768
Ik vond het zo raar dat mijn moeder helemaal bezweet thuis kwam van het boodschappen doen voor mij.
Zo warm was het nou ook weer niet. Konden de kraam en mijn moeder erg om lachen :@ :')
pi_133613175
Martine! Gefeliciteerd meid!! Geniet lekker :)

Mabawa succes!
♥ J & S
pi_133613218
Mabawa succes :% :%
pi_133613230
Proficiat Martine met de geboorte van Jesse! *O*

JJ terug uit het ziekenhuis, het klinkt wel vaag allemaal zeg. Hopelijk gaat het je nu goed!
pi_133613529
Ik ben 2 keer in augustus bevallen en kan me weinig meer heugen van het weer tijdens de bevalling. Van de bloedhitte tijdens de laatste loodjes wel, trouwens. ;)

Gefeliciteerd verse zwangeren! Mooi om die lijst onder mij te zien groeien. *O*
pi_133614103
Zo, volgens mij moeten alle wijzigingen zo kloppen. Had Sugersnap al een concrete datum?
Lotte!
Noah!
  maandag 25 november 2013 @ 17:10:13 #26
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_133614269
Ja Linda, voorlopig voor mij 3 augustus
pi_133614430
Martine, gefeliciteerd! *O*

Mabawa, you go girl! Heb het gemist, was de inleiding gepland?

En augustus... Mijn kind is bijna een jaar geleden verwekt :o
Home is where the O+ is...
pi_133614593
Mabawa! :%
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 25 november 2013 @ 17:25:52 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133614746
Het is toch nu net pas augustus :?
KuikenGuppy
pi_133615111
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:25 schreef Burdie het volgende:
Het is toch nu net pas augustus :?
Ze is eind augustus geboren :). Augustus lijkt dus nog heel kort geleden, maar er zijn al mensen uitgerekend in augustus 2014!
Home is where the O+ is...
pi_133615148
Martine, gefeliciteerd met jullie zoon! *O* geniet van je kraamweek.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 25 november 2013 @ 17:41:02 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133615152
Het gaat allemaal veel te hard :P
KuikenGuppy
pi_133615267
Even in aparte post; wow, al augustus babies!

Dan is mijn frummel al 8 maanden oud. :o

Vandaag naar dokter geweest en nu stevig ingezwachteld. Voelt wel beter zo.
pi_133616412
Mabawa... succes!!
  maandag 25 november 2013 @ 18:25:50 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133616424
Martine wat fijn dat je weer lekker thuis bent! O+

Mabawa ben benieuwd! Hoop dat je snel je beeb in je armen hebt! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133616452
Grmbl ik wil toch even iets delen..
Ik geef net allemaal bloed over waren meer bloedproppen maar lekker was het niet.
Ik ben het spugen zo enorm zat :(
pi_133616617
Bloedproppen spugen klinkt niet echt goed. Misschien even overleggen met je vk?
pi_133617220
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, volgens mij moeten alle wijzigingen zo kloppen. Had Sugersnap al een concrete datum?
Doe eens een uitgebreide update over jezelf en je dames?
pi_133617229
Oh gatver Pvoesss, lijkt me ook best eng om bloed te spugen. Kunnen ze er niks aan doen? :? Het is een beetje langs me heengegaan wat er nu precies aan de hand was?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133617346
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Lelie81 het volgende:
Ik mag wel uit de lijst. No worries, alles gaat nog steeds goed hier :) Ik lees ook nog altijd mee maar ben niet echt actief qua posten. En ik zou het vervelend vinden om uiteindelijk de 1e plek in te pikken van iemand die wel heel actief is :)
Ah jammer, maar misschien post je straks wel meer als je bijvoorbeeld verlof hebt of als het echt dichtbij komt. Was/ is bij mij bijvoorbeeld wel het geval. In elk geval fijn dat het goed gaat! ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 25 november 2013 @ 19:20:11 #41
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133618260
Augustus! :o

Ik heb de opnames overleefd, was super leuk om te doen. Ben benieuwd wat ze er van maken.

Ik zou vanavond ook nog een fotoshoot hebben maar die gaat (weer) niet door.. Ik denk niet dat het er nog van komt. ;(

Nou ja, dan ga ik zelf met Kix wel hobbyen.
  maandag 25 november 2013 @ 19:20:51 #42
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133618283
En jeej Mabawa, toch een update! Zet hem op! O+
pi_133618403
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef ProjSkippy het volgende:
Augustus! :o

Ik heb de opnames overleefd, was super leuk om te doen. Ben benieuwd wat ze er van maken.

Ik zou vanavond ook nog een fotoshoot hebben maar die gaat (weer) niet door.. Ik denk niet dat het er nog van komt. ;(

Nou ja, dan ga ik zelf met Kix wel hobbyen.
Er moet wel iets heel gruwelijks gebeuren wil je een zwangerschapsshoot afzeggen :o

Spannend Mabawa!!! *O*
pi_133618411
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Grmbl ik wil toch even iets delen..
Ik geef net allemaal bloed over waren meer bloedproppen maar lekker was het niet.
Ik ben het spugen zo enorm zat :(
Dat klinkt me toch niet helemaal gezond :o
pi_133618428
Martine!! Ik had het nog niet gezien, je hebt een Jesse! *O* en bent lekker thuis. Gefeliciteerd!

Mabawa, zet 'm op :%

Ik zie jullie wel gauw he, in het babytopic!

En Pvoesss :X dat klinkt niet lekker, waar zouden zulke proppen vandaan kunnen komen?!
pi_133618436
Martine alweer thuis! Oost West thuis best. Lekker genieten van je gezinnetje!

Ik heb vandaag mijn directe collega in vertrouwen genomen. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn mond nog langer te houden nadat ik zijn vakantieplanning voor volgend jaar heb gezien. Precies in de periode waarin ik verlof denk te hebben wil hij op cruise gaan. Hij pakte het heel goed op gelukkig en zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Volgende week na de echo met lood in mijn schoenen mijn baas inlichten. Buikje is voor mijn gevoel nu al niet meer te verbergen ondanks winterslobvertruien. Hoop dat hij het ook goed oppakt want het is zo fijn om te mogen werken daar! Fingers crossed.
pi_133618939
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef WupWup het volgende:

[..]

Doe eens een uitgebreide update over jezelf en je dames?
Maar natuurlijk!

29+3 nu een de dames doen het goed. Ze groeien mooi volgens schema, de onderste ligt netjes met dr hoofdje naar beneden en de andere er overdwars bovenop. Morgen weer een uitgebreide echo in het ziekenhuis en ook meteen het intakerondje daar op de verlosafdeling.

Met mijzelf gaat het mwah. Opzich mag ik niet klagen, op een protesterend bekken en maagzuur na heb ik geen kwaaltjes, maar ik voel me gewoon mega-hoogzwanger. Iedereen kijkt me ook heel vreemd aan als ik zeg dat ik nog 3 maanden moet. Een tripje naar de opvang en weer terug is eigenlijk al genoeg qua dagbesteding. Helaas blijft het daar niet bij en heb ik ook gewoon een peuter en een kleuter om voor te zorgen.

Ik ben gister enorm verrast door vriendinnen met een babyshower, het kamertje is op de ophang-dingen na klaar, de drogerwasjes zijn gedaan en de eerste lading kleertjes draait as we speak. Nu alleen nog een hoop papiergeregel, maar dat schuif ik kop-in-het-zand al heel lang voor me uit... :X

Dusse. Zoiets. Alles prima hier O+
Lotte!
Noah!
pi_133618956
Van harte Martine met Jesse *O*!
Hopelijk ook snel jompelen voor Mabawa, succes!

Klinkt niet goed Pvoesss. Sterkte.

Lees wel geregeld mee, maar nog niet in de mood om mee te schrijven. Ook al is week 15 ondertussen begonnen, onzekerheid is nog flink aanwezig helaas. Zelfs nu er iets vorm begint te komen bij m'n buik, maar voel me eigenlijk eerder een dikke pad. Bweh. Zou toch juist positief zijn dat er iets zichtbaar wordt, maar het lukt me nog niet zo goed. Verder nog steeds heel erg moe.
  maandag 25 november 2013 @ 19:42:36 #49
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133619139
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:24 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Er moet wel iets heel gruwelijks gebeuren wil je een zwangerschapsshoot afzeggen :o

Spannend Mabawa!!! *O*
Een vriendin zou het doen. Ze heeft migraine en is moe van een drukke week. Vorige keer en de keer daarvoor weet ik niet meer wat er was. Vind het echt jammer want had er zin in.

Jij zin om langs te komen? :P
pi_133619584
Martine gefeliciteerd *O*
pi_133620111
Mabawa houdt het wel spannend!

Flower, nu ook rustig aan doen hoor! Voetje omhoog en laat de man maar slepen.

Pvoes, dat klinkt niet goed hoor. Heb je nog met de vk gebeld?

Twinkle, waarom vind je het zo spannend om het je baas te zeggen? Bang voor een negatieve reactie? (Of heb je dat al verteld en ben ik het vergeten? :@ )

Linda een babyshower, leuk hoor :) .

Ik heb een raar probleem :{ :
Mijn schoonouders hebben de neiging héél veel te kopen. Elke keer als we daar zijn of als zij bij ons komen, nemen ze iets mee. Dat zit er nu eenmaal in, ik kan honderd keer zeggen dat ze de volgende keer als ik schoonmama zie, ze niks mee mag nemen, maar het helpt niks.

Nu was ik gisteren bij mijn ouders en we hadden het over de baby-uitzet. Opeens zei mijn zusje nogal boos: "Je moet maar tegen je schoonmoeder zeggen dat ze niks meer zomaar mag kopen, want ik heb al drie keer iets moeten terugbrengen omdat ik van jou hoorde dat zij het al had gekocht. Dat is niet eerlijk."
Nu snap ik dat het vervelend is om iets terug te moeten brengen als je het met veel liefde hebt uitgezocht, maar het is niet alsof ik daar een aandeel in heb.
En mijn schoonmoeder kan haar blijdschap alleen maar uitdrukken in geld en cadeautjes, volgens mij zit dat in de opvoeding want de hele familie doet het. Als ik haar dit ga proberen uit te leggen, zal zij horen: "Ja mag niks meer kopen want ik vind het niet leuk/jij doet het niet goed/jij koopt niet de juiste dingen." Ze zal mijn zusje's standpunt niet kunnen snappen.

Hoe leg ik dit nou uit zonder dat iemand zich gekwetst voelt? Ik weet bijvoorbeeld nu dat mijn ouders aan het kijken zijn naar een box, maar het kan best zijn dat mijn schoonouders morgen aan de deur staan met een box, bij wijze van spreken nog vol cadeautjes ook.
First world problems :{ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133620755
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!

29+3 nu een de dames doen het goed. Ze groeien mooi volgens schema, de onderste ligt netjes met dr hoofdje naar beneden en de andere er overdwars bovenop. Morgen weer een uitgebreide echo in het ziekenhuis en ook meteen het intakerondje daar op de verlosafdeling.

Met mijzelf gaat het mwah. Opzich mag ik niet klagen, op een protesterend bekken en maagzuur na heb ik geen kwaaltjes, maar ik voel me gewoon mega-hoogzwanger. Iedereen kijkt me ook heel vreemd aan als ik zeg dat ik nog 3 maanden moet. Een tripje naar de opvang en weer terug is eigenlijk al genoeg qua dagbesteding. Helaas blijft het daar niet bij en heb ik ook gewoon een peuter en een kleuter om voor te zorgen.

Ik ben gister enorm verrast door vriendinnen met een babyshower, het kamertje is op de ophang-dingen na klaar, de drogerwasjes zijn gedaan en de eerste lading kleertjes draait as we speak. Nu alleen nog een hoop papiergeregel, maar dat schuif ik kop-in-het-zand al heel lang voor me uit... :X

Nou ja, je bént natuurlijk ook gewoon hoogzwanger. Je voert intern een dubbel huishouden, je buik is anderhalf keer zo groot en daarmee ook een beste belasting voor je lijf. Ik denk dat je het zo heel netjes doet en een beetje klagen mag iedereen toch? En we moeten niet nog drie maanden, maar twee en een beetje :7
Wat fijn dat de dames het zo goed doen!
pi_133620842
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!

Bij tweelingzwangerschapppen wordt ook vaak geadviseerd om met uiterlijk 28 weken met verlof te gaan (ziektewet dus, maar bijvoorbeeld de NVOM maakt zich hard voor verlof vanaf 28 weken). Dat geeft wel aan dat je nu echt wel hoogzwanger bent. En met nog 2 kinderen om voor te zorgen extra heftig. Fijn dat je kindjes het goed doen :*
pi_133621594
Rfr ik ben uitzendkracht vadaar ;)

We zullen zien :)
pi_133622544
Kursor :*

RFR, kan je niet aangeven dat jouw familie ook probeert leuke cadeau's te kopen en wellicht samen bespreken welke zaken ze niet halen. Dan kunnen zij hun gang gaan, maar met de beperkingen die jij oplegt en dezelfde afspraak maken met jouw familie? Hebben beide een soort van uitzetlijst waar ze uit kunnen kiezen zonder risico weer terug naar de winkel te moeten.

Verder net eerste avond zwangerschapscursus. Zij die geen conditie hebben groeten u!
pi_133623229
RFR jou familie heeft dezelfde leuke rechten! Zelf als ze dan 'mindere' dingen kopen, moet je schoonma daar ook begrip voor tonen. Jammer dat het allemaal zo gevoelig ligt.

Ik heb tijdens mijn zwangerschap 2 dingen geleerd: sommige dingen moet je gewoon laten gebeuren en over andere moet je HEEL duidelijk zijn. Pick youre battles!

Je mag best een aantal items doorgeven aan je schoonma die jou familie voor hun rekening neemt!

Verder zag ik een bericht over een beloofde MC en dat daar maar geen duidelijkheid over kwam. Lastig als je iets kado krijgt! Misschien een idee om samen naar een winkel te gaan? Met als smoes: gezellig / hij moet wel in de auto of op de kinderwagen passen....?

Verder blijf ik bij mn eerste advies, laat het een beetje gebeuren..dan maar dingen dubbel of iets minder leuk...bij ons gaan de oma's oppassen en hebben daarvoor ook spullen nodig. Ik ben van plan de dubbele spullen dan gewoon die kant weer op te schuiven.
  maandag 25 november 2013 @ 21:20:42 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133623494
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:14 schreef Purple010 het volgende:
Verder zag ik een bericht over een beloofde MC en dat daar maar geen duidelijkheid over kwam. Lastig als je iets kado krijgt! Misschien een idee om samen naar een winkel te gaan? Met als smoes: gezellig / hij moet wel in de auto of op de kinderwagen passen....?
Dat was ik ook van plan, maar mijn ouders wonen aan de andere kant van het land, dus gewoon 'zomaar' even gezellig shoppen is misschien wat raar. Nouja, ik verzin er wel wat op ;).

RFR, misschien beide families onderling laten overleggen wat ze cadeau willen geven? Kennen ze elkaar?
KuikenGuppy
  maandag 25 november 2013 @ 21:21:13 #58
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133623520
RFR is het een idee om een lijstje te maken via lijstje.nl ofzo, zodat iedereen wat kan afstrepen.
En ik zou aangeven dat je pas wat wil hebben als de kleine er is.
pi_133623867
Martine gefeliciteerd met jullie zoon *O*

Mabawa :%
pi_133624244
Net de eerste les zwangerschapsyoga achter de rug. Was in het begin een beetje wennen (stijve hark alert!), maar uiteindelijk best ontspannen.
  maandag 25 november 2013 @ 21:39:29 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133624387
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:36 schreef Butterflower het volgende:
Net de eerste les zwangerschapsyoga achter de rug. Was in het begin een beetje wennen (stijve hark alert!), maar uiteindelijk best ontspannen.
Heb je ook een leuk clubje?
KuikenGuppy
pi_133624785
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je ook een leuk clubje?
Denk het wel. Was voor mij pas de eerste keer he. En ik heb het idee dat de groep niet elke keer hetzelfde is. Waren nu bijvoorbeeld nog 3 anderen, 2 hadden afgebeld. En ze zijn allemaal wat verder in de zwangerschap.
pi_133624865
Wij lopen door ons geouwehoer standaard een half uur uit. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133625326
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Kursor het volgende:
Van harte Martine met Jesse *O*!
Hopelijk ook snel jompelen voor Mabawa, succes!

Klinkt niet goed Pvoesss. Sterkte.

Lees wel geregeld mee, maar nog niet in de mood om mee te schrijven. Ook al is week 15 ondertussen begonnen, onzekerheid is nog flink aanwezig helaas. Zelfs nu er iets vorm begint te komen bij m'n buik, maar voel me eigenlijk eerder een dikke pad. Bweh. Zou toch juist positief zijn dat er iets zichtbaar wordt, maar het lukt me nog niet zo goed. Verder nog steeds heel erg moe.
De onzekerheid blijft hier ook hoor, ik denk dat het normaal is..

Hier net terug van de gyn, alles was goed, baby zwaaide naar ons. Combinatietest was in orde,bloedverlies komt van de zijwand. Volgende controle 23 december!
pi_133625566
Goed bericht Stefanie! Beetje geruststelling.
pi_133625649
Fijn steef! Nog steeds rustig aan doen? Of mag je langzaam nu weer aan t werk?

Ik ben te moe om mijn bed uit te stappen om t licht uit te doen zodat ik kan slapen.... :O
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 25 november 2013 @ 22:13:50 #67
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133626081
Fijn steef dat alles goed is *O*

Skips balen dat de shoot weer niet doorging, kun je niet last minute nog een prof regelen? t is dat je niet om de hoek woont, anders had ik het graag voor je gedaan.

Pvoesss ik vind het ook maar eng klinken, zou zeker even bellen. Kan natuurlijk dat er gewoon iets beschadigd is door het vele overgeven, maar toch...

RFR helaas geen tips maar ik zou inderdaad een lijstje maken voor beide partijen waar ze uit kunnen kiezen :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133627147
Mabawaaaaaa :%
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133627653
Mo nog steeds thuis en rustig aan doen.. Misschien na de volgende controle weer gaan werken..
  dinsdag 26 november 2013 @ 04:56:30 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133632971
Nog geen mabawababynieuws? Hopelijk ligt ze al te knuffelen O+ (of lekker te slapen).

(Andere nachtbrakers waar zijn jullie? Zijn er nog roddels? :P)
KuikenGuppy
  dinsdag 26 november 2013 @ 05:29:16 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133633028
Mabawa, ik ga er vanuit dat jullie je zoon aan het bewonderen zijn nu O+ Hoop dat alles goed gaat met jullie!
pi_133633254
Mogguh, hoop dat Mabawa op een blauwe wolk zit en totaal geen zin heeft om te posten!

Hier een rustige nacht, geen bijzonderheden.
pi_133633282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 05:29 schreef GotC het volgende:
Mabawa, ik ga er vanuit dat jullie je zoon aan het bewonderen zijn nu O+ Hoop dat alles goed gaat met jullie!
+1

Stefanie wat een fijn nieuws dat alles goed is. Al kan ik me goed voorstellen dat je onzeker blijft door het bloedverlies. :*

En heeft JJ inmiddels al wat meer duidelijkheid?

Kursor, een :* voor jou. Lastig hè om de roze/blauwe wolk te vinden na alle teleurstellingen van afgelopen jaren. Ik hoop dat je bijvoorbeeld na de 20 weken echo toch een beetje kunt gaan genieten.
pi_133633391
Mabawa, ik hoop dat jullie nu gewoon veel te druk zijn met het bewonderen en knuffelen van jullie kindje. :*
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:43:42 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133633834
Wat een rotnacht zeg. Ik werd steeds wakker met een harde buik, en op een gegeven moment kwamen ze elke twee minuten. Ik ben uiteindelijk maar onder de douche gaan staan, en daardoor gingen ze weg. Daarna nog een uur kunnen slapen en toen was het ochtend :r.
KuikenGuppy
pi_133633909
Oei, dat heb ik vorige week ook gehad 's nachts, gelukkig waren ze de dag erna weg. Met Julian nooit harde buiken gehad dus vond het wel een beetje eng, was al bang voor weeen. Het is een teken dat je misschien wat rustiger aan moet doen burdie!
pi_133633925
En hoe is het met mawaba, hopelijk aan het genieten van de kleine nu. ;)
pi_133634020
He zand niet lekker!

Hier had Sjaak een nachtmerrie ook niet leuk. Arme knuf helemaal overstuur
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133634296
Goedemorgen en meld!

Nog geen babynieuws van Mabawa?? -O- hopelijk is alles achter de rug en ligt ze al lekker te knuffelen..

Harde buiken lijken me idd niet fijn en al helemaal niet als ze regelmatig komen }:|
pi_133634820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 04:56 schreef Burdie het volgende:
Nog geen mabawababynieuws? Hopelijk ligt ze al te knuffelen O+ (of lekker te slapen).

(Andere nachtbrakers waar zijn jullie? Zijn er nog roddels? :P)
Nee, een keer geen nachtbraken! *O* 1 keer om 3 uur wakker geweest maar gelijk weer in slaap gevallen :z .

Met als gevolg dat ik en de kinderen pas 7.30u wakker werden en als een vliegende reporter naar school moesten. Maar wel echt even uitgerust van vannacht. ^O^

Dus geen roddels hier, Zand euh Burdie :P .

Mabawa zich al laten zien? :) Is vast heerlijk aan het babyknuffelen.

Wij zijn gisteren naar zo'n info avond van het zkh geweest. Ik werd gewoon wat emo bij een filmpje over de geboorte. :') :'(
pi_133635371
Au! Jaap doet gemeen! :'(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:11:30 #82
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133635436
Pvoes he jeetje, bloed braken? ;( Das niet goed!

Skips leuk dat de opnames goed gingen! :D
Wat jammer van de fotoshoot! :( Kan je het nog ergens anders laten doen?

TWink fijn dat je collega iig goed reageerd! Moeilijk he om het verborgen te houden :* succes!

Linda klinkt idd zwaar, zo zwanger van een tweeling en dan nog 2 kids om voor te zorgen.. Heb je ook wat hulp van je omgeving?

Kursor :*

RFR jeetje wat lastig... Je kunt het ook niet met ze op een normale manier bespreken, zo van; we vinden het enorm lief van jullie dat jullie zo betrokken zijn, maar anderen willen ook wat dingen kopen? Overleg erover etc?

Stefanie fijn!

Burdie wat een vervelende nacht zeg, bah -O-
Fijn dat ze wel weggingen met een douche want dit is idd wel een beetje vroeg!

Ah Flowerbox wel een goeie nacht gehad O+

Hier gaat het gelukkig al wat beter. Heb me weer beter gemeld op mn werk en ga vanmiddag weer naar een cursus. Nog maar 2x gelukkig, ben die drukke weken wel zat.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133636539
Mijn uk is erg druk in m'n buik trouwens, af en toe snelle herhaalde bewegingen of ie aan het boksen is ofzo. :')
Denk niet dat het de hik is, daar is het te snel en onregelmatig voor. En te hard.
pi_133636909
Jouwes ook al NZ! Die van mij is niet zozeer druk, alswel al mijn ingewanden aan het naar buiten trappen ofzo. Ik vond het zo een schatje, zo lief en rustig. Maar vandaag..... >:)

O+ O+ O+ O+ O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133637161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:11 schreef Enfermera het volgende:

RFR jeetje wat lastig... Je kunt het ook niet met ze op een normale manier bespreken, zo van; we vinden het enorm lief van jullie dat jullie zo betrokken zijn, maar anderen willen ook wat dingen kopen? Overleg erover etc?

Zoiets zou ik ook proberen. :Y

Heb hier hetzelfde 'probleem' gehad, maar bespreken werkte helaas niet. Ik had aangegeven dat ze in elk geval bij grote cadeaus beter even konden overleggen voor er iets gekocht zou worden, zodat er niet dubbel werd gekocht (ging toen vooral over een verjaardagscadeau). De volgende dag kreeg ik een berichtje dat ze een driewieler hadden gekocht. Kon ik mijn bestelling ook annuleren. :')

M'n lesje 'loslaten' en laten gebeuren (zoals Purple aangeeft) heb ik wel geleerd de afgelopen 2 jaar. :D
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:33:08 #86
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133637438
Aan-de-late-kant-meld!

Net terug van de VK, weer helemaal goedgekeurd. Nog even de belinstructies doorgenomen etcetera, het komt nou toch wel echt dichtbij. O+

Ik duik nog weer even mijn bed in. Geen denderende nacht gehad. Sorry Burdie dat ik er ondanks dat toch niet was voor de roddelclub. Overigens heb ik vannacht wel cavia's aan de borst gehad, dus ik ben wel een beetje geïnspireerd geweest door je. :')

Reageer straks verder! :z
pi_133637921
Heerlijk gedoucht, toch nog even wat aan de Bush gedaan....kan het danwel niet zien maar een oerwoud wordt niemand blij van. Ga zo beetje huishouden (lees machines aanzwengelen) en broodbakken.

Aan het einde van de middag weer een rondje Vk. Zal wel niks spannends uitkomen. Morgen mijn UD en van mij mag die kleine komen, heb het wel een beetje gehad met de fysieke beperkingen en het lange wachten. Veel te nieuwsgierig naar m'n kleine man!
pi_133638136
Hi,hi, heb ook zo'n moeite met m'n bush. Ben echt bang dat ik me dan snij en bloed enzo....
Doe het dus wel maar echt supernetjes lukt het me niet.

En er zat daarna nog scheerschuim in m'n lies (aangekoekt), had ik ook niet gezien.

Kan me wel voorstellen hoe dikke mannen met zo'n afdak zich voelen. :D
pi_133638279
Ik doe mee met de late meld, geen puf om te reageren.
Ga even rusten en hopelijk vanmiddag een lagere bloeddruk bij de controle.
pi_133639025
Mababy?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133639262
T is ernstig stil he :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133639295
Ik denk idd dat ze haar baby aan het knuffelen is. Ik hoop het!
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:54:52 #93
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133641400
Wat is het hier rustig, dames, dat is niks voor jullie. Stilte voor de storm?
pi_133641447
Ik denk dat iedereen gewoon wacht op nieuws van mabawa :)
Ik wel in ieder geval.. van zulke stilte word ik erg ongerust :@
pi_133641481
Het maakt mij ook een beetje stil :X
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:01:41 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133641564
Ik denk dat ze eerst een hoop anderen aan het inlichten is voordat ze het ergens online knalt. :)

Of dat ze echt compleet uitgeput ligt te wezen, want ik heb wel begrepen dat het langzaam ging. Dat was rond 23 uur.

:*
pi_133642369
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik denk dat ze eerst een hoop anderen aan het inlichten is voordat ze het ergens online knalt. :)

Of dat ze echt compleet uitgeput ligt te wezen, want ik heb wel begrepen dat het langzaam ging. Dat was rond 23 uur.

:*
O+

Beide een beetje. En verder lig ik vooral heeeeel verliefd te wezen. Vannacht om iets voor 2 is ons mannetje geboren. Hij is prachtig O+ O+ O+
Toch nog ruim 7 pond dus harstikke netjes!!!
Partus was errug pittig :X verhaal komt nog. Voor nu ben ik gewoon heeel moe maar ook aan t genieten van dit prachtkind O+
Ik twijfel nog even of ik verdere specs en foto neerzet.
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:32:05 #98
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133642407
Van harte gefelicteerd Mabawa! Een goed herstel gewenst van je bevalling en heel veel geluk samen! Geniet van je kraamperiode O+
pi_133642411
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_133642412
Yeeeeey!!!

Gefeliciteerd!! O+ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')