Zou je mij misschien in de lijst willen zetten?quote:
Nog van harte en ohhhhh nu alweer juli 2014quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Zou je mij misschien in de lijst willen zetten?
Misschien wat voorbarig, maar wel gezellig![]()
Voorlopige leverdatum op 29 juli 2014
Ja, ik zag Sugarsnap al voorbij komen met een datum in augustus. Bizar ideequote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nog van harte en ohhhhh nu alweer juli 2014! Juli kindjes zijn te gek!
Go Mabawa! Ik ben zo benieuwd!
Martine, gefeliciteerd met J!
Het is voorbij voor je het weetquote:Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja, ik zag Sugarsnap al voorbij komen met een datum in augustus. Bizar ideeEn het lijkt nog jaaaaren ver weg nu
Ook een zomerkindquote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is voorbij voor je het weet(mijn dochter is van 31 juli 2012)
Ik heb dat bij mijn eerste echt heel anders ervaren, die 9 maanden leken wel eeuwen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het is voorbij voor je het weet(mijn dochter is van 31 juli 2012)
Hahaha ik heb een kind gekregen midden in een hittegolf in meiquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ook een zomerkind
Och, zolang ik niet hoef te baren op de heetste dag van het jaar om 14:00 's middags ben ik blij, denk ik
Die mazzel had ik in ieder geval welquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ook een zomerkind
Och, zolang ik niet hoef te baren op de heetste dag van het jaar om 14:00 's middags ben ik blij, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |