Ik was ook al een paar uur wakkerquote:
 .
.-->quote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
Daar kun je alleen uit afleiden dat haar man het wel eens heeft gedaan
Zo, gefixt. Vind ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn onderzoek heb ik meegenomen dat jij hier hebt aangegeven dat jouw man geen seks meer MET JOU durft te hebben als je zwanger bent. Maw, het ís wel gebeurd geweest.

Twee weken tot je UD.
  Twee weken tot je UD.   Heb je alles al klaar voor de bevalling?
 Heb je alles al klaar voor de bevalling?

Mijn man is continu afgeleid en IK had gisteren een shirtje met wat diepere decoltee aan... daar heb ik maar een sjaaltje bij gedragen want anders zouden ze op het werk denken dat ik op een creatieve manier een vast contract probeer te regelen
 Mijn man is continu afgeleid en IK had gisteren een shirtje met wat diepere decoltee aan... daar heb ik maar een sjaaltje bij gedragen want anders zouden ze op het werk denken dat ik op een creatieve manier een vast contract probeer te regelen  Eerder kon ik dat shirt met goed fatsoen zonder sjaal dragen
 Eerder kon ik dat shirt met goed fatsoen zonder sjaal dragen  Ook maar eens kijken naar nieuwe bh's
 Ook maar eens kijken naar nieuwe bh's  Maar de pijn is gelukkig wel zo goed als weg, alleen wel blij als die bh s avonds uit kan.
 Maar de pijn is gelukkig wel zo goed als weg, alleen wel blij als die bh s avonds uit kan. 

Moooohquote:Op woensdag 27 november 2013 05:28 schreef ProjSkippy het volgende:
Echoooooo-ooooo-ooo-o!
De roddelpers voor vandaag na lange research enzo:
Maagdelijkheidspercentage in Z&G: 0 %.
Kersjes was een herkauwer.

Waarom draagt jouw man shirtjes met decolleté Chanty?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:
Hier had ik ook met vier weken gevoelige tieten en sindsdien zijn ze geexplodeerdMijn man is continu afgeleid en had gisteren een shirtje met wat diepere decoltee aan...

Jup! Ik ben klaar. Ook in mijn hoofd. Ik zie er niet tegenop en ben vooral benieuwd hoe mijn lijf het gaat doen. Ik ben nog niet klaar met de zwangerschap trouwens, geniet er nog steeds van.. wat dat betreft mag het ook nog wel even duren. Zeg ik nu.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Soempie het volgende:
Skip.Twee weken tot je UD.
Heb je alles al klaar voor de bevalling?

quote:Op woensdag 27 november 2013 13:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Waarom draagt jouw man shirtjes met decolleté Chanty?
--
Kwis! Meldplicht! Vertel, hoe ging het?
--
Jij alvast succes JJ!

OMG
 OMG  
  He kills me...
 He kills me...

Wat fijn dat alles goed was!!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef Kwisted het volgende:
12 weken echo was goed!!!
Hebben t ook in 3D gezien en ik heb fotos mee. Zal ze straks op de pc even uploaden.
Daarna met man en dochter gaan zwemmen, vandaar de late update.
Oh en mn placenta ligt achter (jeuj, vroeg voelen) en ik weet nu zeker dat ik hem al voel schoppen!!

quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef Kwisted het volgende:
12 weken echo was goed!!!
Hebben t ook in 3D gezien en ik heb fotos mee. Zal ze straks op de pc even uploaden.
Daarna met man en dochter gaan zwemmen, vandaar de late update.
Oh en mn placenta ligt achter (jeuj, vroeg voelen) en ik weet nu zeker dat ik hem al voel schoppen!!
 Woehoe!!! Maar voel je m nu al?
 Woehoe!!! Maar voel je m nu al?  

En wat voel je je kindje al snel.
 En wat voel je je kindje al snel.   
  Zelfs als je bedenkt dat de placenta achter ligt...
  Zelfs als je bedenkt dat de placenta achter ligt... 

Nee Skip dit kan écht niet. F is net geboren man! Ik word er serieus een beetje zenuwachtig vanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup! Ik ben klaar. Ook in mijn hoofd. Ik zie er niet tegenop en ben vooral benieuwd hoe mijn lijf het gaat doen. Ik ben nog niet klaar met de zwangerschap trouwens, geniet er nog steeds van.. wat dat betreft mag het ook nog wel even duren. Zeg ik nu.
--
Burdie, ga ik m'n best nog voor doen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |