abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133684320
12 weken echo was hier helemaal goed!

Wel een eikel van een gyn zeg.. Pfft :X

Mijn uitgerekende datum heeft ie trouwens verplaatst naar 10 juni..
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:29:21 #277
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133684430
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef StefanieV het volgende:
Kim ik mag niet werken dus ik vraag me dan steeds af of ik mij niet aanstel, als ik dan naar jouw situatie kijk. Ik ga vrijdag even afwachten en zien hoe ik me voel, ging vrijdag ook eindelijk voor winterschoenen kijken, moet even zien wat er lukt.
Vooral rustig aan doen! Ik heb al geleerd dat het vaak appels met peren vergelijken is. Mijn gyn roept niet dat ik niet mag werken, waar de 2e lijns kv vandaag riep, meld je maar ziek ( iig voor nu ). Ik voel me ook snel een tut, maar door dit feestje leer ik wel beter naar mezelf te luisteren. Das de belangrijkste tip die ik je mee kan geven. En kies: niet dingen en en en en willen, maar of of! Dat scheelt al een bak.

Kijk anders eens in t topic bloedverlies tijdens de zwangerschap, daar staan (op mijn verzoek haha) wat geruststellende verhalen. En bij mij zit ze ook nog goed binnen! :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133684619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
12 weken echo was hier helemaal goed!

Wel een eikel van een gyn zeg.. Pfft :X

Mijn uitgerekende datum heeft ie trouwens verplaatst naar 10 juni..
Top dat het er goed uit ziet!! *O*

En een :* omdat het een eikel was ;)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 27 november 2013 @ 19:35:51 #279
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133684733
Nikki fijn dat de harde buiken minder zijn!

Paars mijlpaal der mijlpalen! :o *O*

Angelatje wat naar ;( Succes bij de therapeut!

Skips 38weken! :D *G*

Chanty tieten, whihi :D En spannend morgen, succes!

Kwis wat heerlijk dat je echo goed was!! O+ :D
Ahww schopjes, zo cool!!
Ohh wat een mooie foto's O+

Kim oh bah wat naar weer een opname ;( Nouja beter zekere voor het onzekere idd.. maar niet leuk! Sterkte! :*

Flowerbox 34 weken! :D *O*

Klaprooss 26 weken *O* Jammer dat je moest stoppen met werken maar hopelijk helpt het idd met de vermoeidheid :*

JJ fijn dat je echo goed was.. en jammer van de gyn -O-

Hier weer een wat minder dagje. Eigenlijk niet veel gedaan, even naar het dorp om wat boodschapjes te doen op de markt. Maar had me toch last van mn bekken/benen daarna ;( Bah. En dan een sacherijnige dreumes helpt ook niet :') Denk dat ik misschien gister ook wat teveel gedaan heb en dat dat nu nog doorwerkt. Baal alleen wel dat ik nu al last heb van mn bekken. Het is nog niet zo heel vaak, nog niet dagelijks, maar ik moet gewoon nu al heel erg gaan opletten merk ik.. ;(
Oh, wel 13 weken vandaag trouwens :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133684979
JJ wat fijn een goede echo! *O*
pi_133686497
Kim, sterkte in het ziekenhuis! Vind je verhaal toch altijd wat meer indruk maken omdat we dezelfde termijn hebben. Hopelijk gaat het snel beter!

En idd een gave echo van Kwisted!

Ik heb echt niks te melden, behale rugpijn :P
pi_133686650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef Kwisted het volgende:

fotos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit al sinds de echo vanmorgen op een roze wolk. Ik ben écht écht ECHT zwanger :D O+ :'( :D
Wauw O+ lekker genieten meis!!
  woensdag 27 november 2013 @ 20:18:59 #283
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133686748
Aaaaaah! Lekker bijgelezen! :)
Hier gaat alles gemoedelijk en gewoon goed O+
Vandaag alweer 23 weekjes, dus weer een weekje verder *O* :)

Martine en Mabawa van harte met jullie mannetjes :) *O*
Soohr, welkom :)
RFR, ik vind de tip van NBN zo gek nog niet, en anders in onderling regelen wie wat geeft..:)
Alixia, fijn zo'n goede groei + controle, en wat leuk 2 meidjes O+ O+
Sterkte Pvoesss, balen dat het zo ruk gaat -O-
Hoera, voor Purple een goede controle en de 40 weken gehaald *O*
Bah Linda, dat wil je liever niet horen, sterkte! :*
Fijn dat het bij jou zo lekker gaat Nikki O+
Een goede echo voor Kwisted *O* en die foto O+
Klaproosje, hopelijk heb je snel wat meer energie :*
En Kim wordt opgenomen, gatsie zeg! Sterkte! :*
JJ vooruit gezet *O*
Enf, balen zo'n dagje.. komt wel goed 'schatje' :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133686755
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Kimpossible het volgende:
Retesaai hier! Vriendlief is net naar huis, dus ik kan mooi even een fatsoenlijke bijleespost knutselen!

Kwis, wat een plaatje! O+ geweldig!

Wisseldagen voor Klap, Nik, flower en Skip, met als kers op de taart D-day voor purple! *O*
Jammer dat je hebt moeten stoppen met werken klap, maar neem vooral je rust :*

Nik, goed dat de harde buiken wat minder zijn

Gevoelige tetten voor tennis *O* hier ook erg gehad, zeker een week of 15. Ik vond het wel geruststellend haha.

Mo niet helemaal fit, jij ook rustig aan! Tis ook echt die meh-tijd van het jaar.

Burdie goed geslapen, das ook wel eens fijn!

Pvoesje wat zuur (letterlijk en figuurlijk). Dikke knuffel! :*

2 dames voor Alixia *O*

Linda, wat rot dat t niet helemaal perfect was. Hoop dat t vlug ingekaderd kan worden voor jullie.

Cadeauperikelen voor rfr, dat het met je lijstje maar wat evenwichtiger wordt!

En nog een :* voor kwaaltjes in zijn algemeenheid!

Reden van opname hier is overigens wederom bloed, maar het beleid is na 24 wk anders dan ervoor. Verder wat harde buiken, maar ctg en echo waren ok. Nog steeds niet inwendig gekeken ivm termijn, maar wie weet volgt dat morgen. Ik weet het niet. Ik hoop dat ik morgen naar huis mag (arme man en ons kitten is redelijk van z'n apropos nu), maar we zullen het wel even zien. Ik hoop dat ik wat kan slapen vannacht, want ik ben niet zon makkelijke slaper..
Kim, wat vervelend dat je nu opgenomen bent! Kunnen ze de lengte van je bmm niet via een echo meten? Doen ze bij mij wel. Dan heb je ook geen inwendig onderzoek nodig..
Lotte!
Noah!
  woensdag 27 november 2013 @ 20:20:13 #285
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133686800
Kwisted, wat zijn die echoplaatjes ontzettend mooi! Echt wow! En het is echt! ;) Nogmaals van harte!
  woensdag 27 november 2013 @ 20:24:06 #286
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133686966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Kim, wat vervelend dat je nu opgenomen bent! Kunnen ze de lengte van je bmm niet via een echo meten? Doen ze bij mij wel. Dan heb je ook geen inwendig onderzoek nodig..
Ongetwijfeld wel, maar ze zijn er wat terughoudend in merk ik. Ik weet t ook moet zo goed? Zo lang ze t niet doen zal t wel oké zijn ofzo denk ik.

Oh en jullie zijn lief allemaal!

Jj een goede echo *O*
pi_133687069
Sterkte Kim!
pi_133687159
Bij mij hebben ze de bmm ook gemeten maar wel met een inwendige echo. Doen ze dat bij jou gewoon extern Linda?
  woensdag 27 november 2013 @ 20:32:20 #289
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133687308
Rijstbuiltje hihi :* ja is ook zo. Thx. :)
Fijn dat het met jou goed gaat! 23 weken *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133687393
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij hebben ze de bmm ook gemeten maar wel met een inwendige echo. Doen ze dat bij jou gewoon extern Linda?
In het ziekenhuis via de buik idd en bij de gyn-praktijk wel inwendig, maar die heeft ook niet zo'n goed echo-apparaat
Lotte!
Noah!
pi_133689269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Alixia twee meisjes O+ Ik ben de uitzondering met twee jongens. :D Alle andere tweelingen die onderweg zijn zijn meisjes volgens mij. En wat fijn dat alles zo goed gaat!
Dank je. :D We hebben ook geen gemengde tweelingen. Het is of twee meisjes of twee jongens. 8)7 :D

Meh, ik had een mooie kladblokpost gemaakt, gaat er iets mis met mijn browser en is mijn post weg... :{

Dan maar een algemene *O* voor behaalde mijlpalen, mooie echo's en ander goed nieuws. En veel sterkte wensen voor een ieder die het kan gebruiken.
pi_133689468
En bedankt voor jullie lieve reacties op mijn twee meiden en de goede controle. O+

Ik vond het best lastig om me hier in de groep te gooien, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet. :Y
pi_133690161
Kwis ik ben jaloers op de mooie echo! Nu al een knap kindje!

Enf ... ik weet niet hoe ver ik ben maar ik begin ook al aardig last van mijn bekken te krijgen. Stom he!? Kind weegt nog niks en het ergste moet nog komen....

O boy wat kijk ik uit naar maandag. Dan mag de hele wereld het weten. Manlief heeft al een mooie foto gemaakt die we op facebook gaan knallen. Eens kijken of de mensen iets in de gaten hebben dan ... :D
pi_133692760
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Kimpossible het volgende:
Hee ladies,

Mini update zonder bijlezen: ik word vannacht opgenomen.. Voorzorg ivm weer bloed.. Wat n kermis..
Ach Kim. :*
  woensdag 27 november 2013 @ 22:14:20 #295
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133692976
JJ fijn dat je een goede echo had *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133696701
Kim wat vervelend. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden :* .

Kwisted, wat een mooie echofoto's! Hij/zij is al echt 'af' hè O+

JJ ook een goede echo *O* . Wat was er mis met de gyn? Gewoon even stiekem knijpen als hij/zij niet kijkt.

Man, volgens mij heb ik nog wel wat dingen gemist :@ .. maar dat gaat niet expres! Ik heb alleen de concentratieboog van een goudvis de laatste tijd :') .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133698551
Gyn toonde totaal geen begrip voor de vragen die ik had. Ik kreeg behoorlijk denigrerende antwoorden, hij deed alsof m'n vriend en ik erg onwetend waren en kwam met de meest belachelijke antwoorden :S.

Ook de problemen met hartkloppingen wuifde hij weg alsof het niks voorstelde..

Mafkees, kan er nog steeds boos om worden :X

Wederom in het zelfde ziekenhuis trouwens als m'n opname...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 28 november 2013 @ 06:56:00 #298
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133701289
Morgen!

Onrustig nachtje hier. Mijn lijf heeft allemaal lieve verse babyhuiltjes opgevangen. Dan wordt je dus wakker met lektetten en een nat shirt :+ yay hormones!

Jj wat een nare vlegel! Gelukkig was wel alles goed!
pi_133701347
Meld! En verdere ff niks te melden, houd jullie even niet bij...
pi_133701600
Meld.

Jj fijn dat je een goede echo had. Wel vervelend dat de gyn je niet serieus neemt.

Kp lekker dan, dat de hormonen al zo goed hun werk doen.

Purple druk met andere dingen, dat je ons niet bij houdt? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')