Vooral rustig aan doen! Ik heb al geleerd dat het vaak appels met peren vergelijken is. Mijn gyn roept niet dat ik niet mag werken, waar de 2e lijns kv vandaag riep, meld je maar ziek ( iig voor nu ). Ik voel me ook snel een tut, maar door dit feestje leer ik wel beter naar mezelf te luisteren. Das de belangrijkste tip die ik je mee kan geven. En kies: niet dingen en en en en willen, maar of of! Dat scheelt al een bak.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef StefanieV het volgende:
Kim ik mag niet werken dus ik vraag me dan steeds af of ik mij niet aanstel, als ik dan naar jouw situatie kijk. Ik ga vrijdag even afwachten en zien hoe ik me voel, ging vrijdag ook eindelijk voor winterschoenen kijken, moet even zien wat er lukt.
Top dat het er goed uit ziet!!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
12 weken echo was hier helemaal goed!
Wel een eikel van een gyn zeg.. Pfft
Mijn uitgerekende datum heeft ie trouwens verplaatst naar 10 juni..
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef Kwisted het volgende:
fotos:WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit al sinds de echo vanmorgen op een roze wolk. Ik ben écht écht ECHT zwanger![]()
![]()
![]()
lekker genieten meis!!
Kim, wat vervelend dat je nu opgenomen bent! Kunnen ze de lengte van je bmm niet via een echo meten? Doen ze bij mij wel. Dan heb je ook geen inwendig onderzoek nodig..quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Kimpossible het volgende:
Retesaai hier! Vriendlief is net naar huis, dus ik kan mooi even een fatsoenlijke bijleespost knutselen!
Kwis, wat een plaatje!geweldig!
Wisseldagen voor Klap, Nik, flower en Skip, met als kers op de taart D-day voor purple!![]()
Jammer dat je hebt moeten stoppen met werken klap, maar neem vooral je rust![]()
Nik, goed dat de harde buiken wat minder zijn
Gevoelige tetten voor tennishier ook erg gehad, zeker een week of 15. Ik vond het wel geruststellend haha.
Mo niet helemaal fit, jij ook rustig aan! Tis ook echt die meh-tijd van het jaar.
Burdie goed geslapen, das ook wel eens fijn!
Pvoesje wat zuur (letterlijk en figuurlijk). Dikke knuffel!![]()
2 dames voor Alixia
Linda, wat rot dat t niet helemaal perfect was. Hoop dat t vlug ingekaderd kan worden voor jullie.
Cadeauperikelen voor rfr, dat het met je lijstje maar wat evenwichtiger wordt!
En nog eenvoor kwaaltjes in zijn algemeenheid!
Reden van opname hier is overigens wederom bloed, maar het beleid is na 24 wk anders dan ervoor. Verder wat harde buiken, maar ctg en echo waren ok. Nog steeds niet inwendig gekeken ivm termijn, maar wie weet volgt dat morgen. Ik weet het niet. Ik hoop dat ik morgen naar huis mag (arme man en ons kitten is redelijk van z'n apropos nu), maar we zullen het wel even zien. Ik hoop dat ik wat kan slapen vannacht, want ik ben niet zon makkelijke slaper..
Ongetwijfeld wel, maar ze zijn er wat terughoudend in merk ik. Ik weet t ook moet zo goed? Zo lang ze t niet doen zal t wel oké zijn ofzo denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kim, wat vervelend dat je nu opgenomen bent! Kunnen ze de lengte van je bmm niet via een echo meten? Doen ze bij mij wel. Dan heb je ook geen inwendig onderzoek nodig..
In het ziekenhuis via de buik idd en bij de gyn-praktijk wel inwendig, maar die heeft ook niet zo'n goed echo-apparaatquote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij hebben ze de bmm ook gemeten maar wel met een inwendige echo. Doen ze dat bij jou gewoon extern Linda?
Dank je.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Alixia twee meisjesIk ben de uitzondering met twee jongens.
Alle andere tweelingen die onderweg zijn zijn meisjes volgens mij. En wat fijn dat alles zo goed gaat!
Ach Kim.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Kimpossible het volgende:
Hee ladies,
Mini update zonder bijlezen: ik word vannacht opgenomen.. Voorzorg ivm weer bloed.. Wat n kermis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |