Dan ga je toch lekker naar Italië, nep Nederlander.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In Italië krijg je veel kritiek als je niet meezingt en terecht. Ziet er zo ongeïnteresseerd uit anders.
Ik ben geen eens Nederlands.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar Italië, nep Nederlander.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
hafcfan maakt zichzelf wel compleet belachelijk
Depay is ook geen Nederlander net als ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan andere nep nederlanders noemen, rare jongen ben je.
Geboren in Nederland, Nederlandse ouder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Depay is ook geen Nederlander net als ik
Depay is in Nederland geboren en heeft een Nederlandse moeder en is dus net zo Nederlands als jij en ik. Ik bedoel alleen ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederlandse moeder, waar heb je het overquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dacht dat die uit Marokko kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geboren in Nederland, Nederlandse ouder.
Jij kan maar beter niet meer posten hier.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dacht dat die uit Marokko kwam.![]()
Fail
Terwijl we een paar minuten geleden nog riepen dat hij niet uit Marokko kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dacht dat die uit Marokko kwam.![]()
Fail
Ik lees niet alle post laat staan die van jou.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl we een paar minuten geleden nog riepen dat hij niet uit Marokko kwam.
Deze gast is ziek in zijn hoofd.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik lees niet alle post laat staan die van jou.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kan maar beter niet meer posten hier.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik lees niet alle post laat staan die van jou.
Het klinkt misschien hard, maar dan had hij maar beter naar dokter Corrie moeten luisteren en safe sex moeten doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zag Driessen er ooit levenslustig uit. Respect voor de OP-maker om er geen foto van hem in afgetakelde toestand te plaatsen. Aids is een verschrikkelijke ziekte als het eenmaal doorzet.
Kijk die trotse blik, dat hij aangetast als hij is die bal nog weet op te tillen.quote:
Hij heeft afgelopen week vrede met god gesloten dus het kan nooit heel lang meer duren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk die trotse blik, dat hij aangetast als hij is die bal nog weet op te tillen.
Bedankt Hansie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef TLC het volgende:
Nog niks aan de hand voor de Ijslanders, gewoon 1 keer scoren en als het dan zo blijft gaan ze door
Nou moet ik ook zeggen dat Zweden het enige land is dat echt iets te zoeken heeft op een WK, maar ik heb wel veel sympathie voor IJsland.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het zo door gaat, zijn er geen scandinavische landen op het WK
quote:
SPOILER: Kroatië 1-0 voorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden, als mensen de dood in de ogen kijken sluiten ze opeens de grote schepper weer in hun armen. Allemaal om hun plaatsje in de hemel veilig te stellen, nou dat kunnen ze wel vergeten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen week vrede met god gesloten dus het kan nooit heel lang meer duren.
[ afbeelding ]
Desondanks heeft hij zin in een goede pot.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen week vrede met god gesloten dus het kan nooit heel lang meer duren.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je aan 1 handdoekje genoeg hebt.quote:
Dat doen alleen pussiesquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden, als mensen de dood in de ogen kijken sluiten ze opeens de grote schepper weer in hun armen. Allemaal om hun plaatsje in de hemel veilig te stellen, nou dat kunnen ze wel vergeten.
Net of Kroatië veel te zoeken heeft op een WK, ze verliezen zelfs van België.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou moet ik ook zeggen dat Zweden het enige land is dat echt iets te zoeken heeft op een WK, maar ik heb wel veel sympathie voor IJsland.
Dat is zo mooi aan het katholieke geloof in tegenstelling tot de islam. Al denk ik dat Leo toch nog wel een aantal eeuwen zal moeten branden in het hellevuur voor al het leed aan ons gegeven met zijn commentaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden, als mensen de dood in de ogen kijken sluiten ze opeens de grote schepper weer in hun armen. Allemaal om hun plaatsje in de hemel veilig te stellen, nou dat kunnen ze wel vergeten.
Screenshot gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan 1 handdoekje genoeg hebt.
Meer dan Noorwegen, IJsland, Finland of Denemarken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Net of Kroatië veel te zoeken heeft op een WK, ze verliezen zelfs van België.
Modric, Mandzukic, Srna, Raketic. Best goed team.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Net of Kroatië veel te zoeken heeft op een WK, ze verliezen zelfs van België.
Vraag het in het feestdagenforum ofzo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het kruidnoten, maar ik weet het verschil niet tbh.
Elke keer als jij een domme opmerking maakt denk ik dat het Kun-Aguero isquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het kruidnoten, maar ik weet het verschil niet tbh.
Meh, zo benieuwd ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vraag het in het feestdagenforum ofzo.
Gelukkig gebeurt dat extreem weinig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer als jij een domme opmerking maakt denk ik dat het Kun-Aguero is
Dat heb ik altijd andersom bij die figuren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij wel gespecificeerd was in dit onderwerp?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vraag het in het feestdagenforum ofzo.
Ook als de wedstrijd niks is, vermaak jij je in ieder geval nog.quote:
Je had na de eerste 2 namen wel mogen stoppen. Die andere 2 zijn niets meer of minder dan onderkant subtop.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Modric, Mandzukic, Srna, Raketic. Best goed team.
Kun-Aguero bracht het niveau van Madvillain omhoog.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom, wallpaper van gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook als de wedstrijd niks is, vermaak jij je in ieder geval nog.
Gespecificeerd zijn in een onderwerp, lesje Nederlands gehad vandaag en niet helemaal goed opgelet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij wel gespecificeerd was in dit onderwerp?
gespecificeerdquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij wel gespecificeerd was in dit onderwerp?
Rakitic is bovenkant van de subtopquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had na de eerste 2 namen wel mogen stoppen. Die andere 2 zijn niets meer of minder dan onderkant subtop.
[..]
Kun-Aguero bracht het niveau van Madvillain omhoog.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rakitic is bovenkant van de subtop
Noem 5 betere RB dan Srna.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had na de eerste 2 namen wel mogen stoppen. Die andere 2 zijn niets meer of minder dan onderkant subtop.
[..]
Kun-Aguero bracht het niveau van Madvillain omhoog.
Moet je hier eens kijken, heb jij voorlopig wallpapers genoeg: http://www.soccerwallpape(...)ic-Wallpaper-Galleryquote:
Die ken ik jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken, heb jij voorlopig wallpapers genoeg: http://www.soccerwallpape(...)ic-Wallpaper-Gallery
Nou ja de vrouwelijke variant dan hequote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een flinke schoppartij.
Nah die andere is lelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van homo-erotische foto's?
[ afbeelding ]
Ik zie het nu ja, lekker dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
Vuurwerk in Roemenië in de buurt van de keeper van Griekenland.. leuk daar.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Hoe krijg je het ook voor elkaar
quote:Regel 12 van de Spelregels (die zijn uitgegeven door de International Football Association en worden gebruikt door het besturend instituut FIFA) somt de redenen op waarvoor een speler uit het veld kan worden gezonden. Vrij vertaald zijn dit :
Ernstig gemeen spel. Hierbij kan worden gedacht aan een tackle die de veiligheid van de andere speler in gevaar brengt.
Het verrichten van een gewelddadige handeling. Een elleboogstoot, trappen en slaan behoren ook tot deze categorie.
Een tegenstander of ander persoon bespuwen.
Een tegenstander een doelpunt of duidelijke scoringskans ontnemen door het spelen van de bal met de hand. In de spelregels wordt hierbij vermeld dat dit niet geldt voor de doelverdediger (keeper) binnen zijn eigen strafschopgebied.
Een tegenstander, die zich in de richting van het doel van zijn tegenstander begeeft, een duidelijke scoringskans ontnemen door middel van een overtreding waarvoor een vrije schop of strafschop gegeven moet worden.
Het gebruiken van grove, beledigende taal, scheldwoorden en/of gebaren.
Het ontvangen van een tweede gele kaart in dezelfde wedstrijd.
Wat is het voor onzin dat Ties de hele tijd 'Spoiler!' roept als ik iets over die wedstrijd zeg, en niet bij de rest?quote:
ké...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet de "xD" nu denken mensen dat je het oprecht een leuke grap vind.
*vindtquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet de "xD" nu denken mensen dat je het oprecht een leuke grap vind.
TT: Zweden - Portugalquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het voor onzin dat Ties de hele tijd 'Spoiler!' roept als ik iets over die wedstrijd zeg, en niet bij de rest?Sowieso, kijk hier dan niet als je niets van de wedstrijd wil weten. Gejank zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic gaat niet over Kroatië.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het voor onzin dat Ties de hele tijd 'Spoiler!' roept als ik iets over die wedstrijd zeg, en niet bij de rest?Sowieso, kijk hier dan niet als je niets van de wedstrijd wil weten. Gejank zeg.
Nounou wat een commentaar weer zegquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De taak om Ties in bedwang te houden rust op mijn schouders, dat hoef jij niet te doen hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen topic over Kroatië - IJsland. Bovendien, het gebeurt standaard dat in livetopics andere wedstrijden ook hier en daar genoemd worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Kroatië.
Die worden gepost in een spoiler. Dat doe jij niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen topic over Kroatië - IJsland. Bovendien, het gebeurt standaard dat in livetopics andere wedstrijden ook hier en daar genoemd worden.
Ja, in spoilersquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen topic over Kroatië - IJsland. Bovendien, het gebeurt standaard dat in livetopics andere wedstrijden ook hier en daar genoemd worden.
Je voelt je te goed om een apart topic te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. In spoiler.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een algemene kwalificatie topic.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen topic over Kroatië - IJsland.
VBL / [WK 2014] Match Centre #3: Siggy gaat shinenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een corrupte restaurantmedewerker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Pepe's nieuwe look niet echt geslaagd
echt in heel Heerenveen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik walg ook van die belletjes in Heerenveen welke luiden als er in een ander stadion is gescoord. SPOILERS OMG
Ik dacht aan een tweedehands automonteur maar dit kan ook jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een corrupte restaurantmedewerker.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een corrupte restaurantmedewerker.
jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Waarom heeft hij nou weer Memphis op zijn shirt ipv Depay? Is dat bij PSV ook?
Je mag hem geen Depay noemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Iets met zijn jeugdquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Speelt Depay voor Portugal of Zweden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Speelt 'ie bij zweden of portugal?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Jonge juffrouw, waarom kijkt u naar een onzinnige vriendschappelijke interland en post u dan ook nog eens in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Stomme vraag, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Depay voor Portugal of Zweden?
Dat is anders jankbal. Onder CL- en internationale wedstrijden wordt er in het live topic alleen maar over de uitgezonden wedstrijd gepraat, omdat daarna meestal samenvattingen volgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik walg ook van die belletjes in Heerenveen welke luiden als er in een ander stadion is gescoord. SPOILERS OMG
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Speelt Mandzukic voor Portugal of Zweden?
Ga maar gewoon de afwas doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef alors het volgende:
Oh verkeerde topic![]()
Ik heb twee tabs openstaan
Dat ligt aan jou. Bij mij is SBS véél scherper.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:03 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit van het beeld stukken beter dan dat oefenpotje van oranje op sbs6?
Hoewel ik het daar ook niet heb kan ik het dan nog begrijpen, maar met deze wedstrijden... Maar ik wens de mensen hier geluk met hun samenvatting van anderhalve minuut bij de NOS vanavondquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is anders jankbal. Onder CL- en internationale wedstrijden wordt er in het live topic alleen maar over de uitgezonden wedstrijd gepraat, omdat daarna meestal samenvattingen volgen.
Bij mij is het juist andersom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:03 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit van het beeld stukken beter dan dat oefenpotje van oranje op sbs6?
Waar is je BMI UI, toen was je leuker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Meer tijd over om de man op andere manieren te behagen.
fap fapquote:
Persoonlijkheden zijn wel vaker UI gebonden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is je BMI UI, toen was je leuker.
Koekoekquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is je BMI UI, toen was je leuker.
Ik ook analoog want dat is gratis en digitaal moet ik voor betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn dus nog mensen met analoog. Shockend.
Skere studentenleefquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn dus nog mensen met analoog. Shockend.
Ook volgende week tijdens de PC?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt tijdens het WK wel weer tevoorschijn.
Zometeen moet hij echter douchen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ronaldo doet zijn kunstje hier toch beter dan in het veld momenteel.
[ afbeelding ]
Toch gek. Heb digitale tv, en op beide kanalen 100% signaal (ber = 0 )quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Bij mij is SBS véél scherper.
........quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen moet hij echter douchen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Meh alleen voor mooie tv-toernooien. Kijk de kleinere toernooien/vloertoernooien bijna niet, druk genoeg met Feijenoord, Engels voetbal en studie.quote:
Je ziet hem al denken "RAWR I'M THE KING OF THE WORLD, FLEX FLEX"quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terechte reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb 50 euro ingezet op Colombia makkelijk geld verdienen dit.
Mooi onderbroekjequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ronaldo doet zijn kunstje hier toch beter dan in het veld momenteel.
[ afbeelding ]
Je komt nu waarschijnlijk een stuk opwindender over op Alors.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Persoonlijkheden zijn wel vaker UI gebonden.
Dat kwam ik sowieso al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je komt nu waarschijnlijk een stuk opwindender over op Alors.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kan hij hiervoor eigenlijk geschorst worden?
aftertimen is voor mietjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 50 euro ingezet op Colombia makkelijk geld verdienen dit.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Zag je Ronaldo zijn gespierde torso net in het duel gebruiken. Die Zweed werd flink weggezet.
[ afbeelding ]
Dan zou ik beginnen met je zorgen te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dat is dan weer niet Alors gebonden, GGMM ziet mij ook wel zitten heeft hij mij in vertrouwen verteld.
Dit is opnieuw offtopic...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry dat ik ons geheim verklapt hebHet floepte er uit
Net als laatst.
Hij heeft me mijn adres ook al ontfutseldquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met je zorgen te maken.
Die buik ziet er uit als een slechte photoshop van een rottend varken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik JUICH voor Zweden
[ afbeelding ]
is dat nou een navelbreuk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het had erger gekund, deze man zou ook een cactus in zijn reet kunnen hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. En ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
Als het nu 1-0 wordt, hebben we dan verlenging?
Ow sjeez, not this shit again..quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
ctrl + w helpt ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef spiedermann het volgende:
[..]
alt-f4 geprobeerd? dan open je alle spoilers automatisch
Nee, want uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
Zeker een gekke vraag. Het antwoord ligt in het midden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
De keeper draagt geen helm. Wat nu?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want uitdoelpunten tellen dubbel.
Dan mag hij niet op de brommer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De keeper draagt geen helm. Wat nu?
hmm, kan ik die ergens zien op een open net?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef Freak188 het volgende:
Ondertussen is er tussen Frankrijk en Oekraine een lekkere veldslag aan de gang waar het betere gooi en smijtwerk niet wordt geschuwd.
woehahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan mag hij niet op de brommer.
Tenzij blauw kenteken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan mag hij niet op de brommer.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef spiedermann het volgende:
onder de spoiler beelden van een andere wedstrijdWat een mongool zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op France 1... ik zit nu in Frankrijk, dus ik kan het zienquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
hmm, kan ik die ergens zien op een open net?
Pics van je zus?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik van mijn zus gejat.
Haha de grootste RTL7 hooligan is dr ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk René, dat wist je toch.
moet je stront in je ogen smeren, kan je het ruikenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Op France 1... ik zit nu in Frankrijk, dus ik kan het zien
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef spiedermann het volgende:
[..]
alt-f4 geprobeerd? dan open je alle spoilers automatisch
werkt nietquote:
Dit dus. Wat een held.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwestie van tijd voor Portugal de 0-1 maakt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige wedstrijd was toch portugal thuis,tegen zweden en 1-0 ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want uitdoelpunten tellen dubbel.
Waarom vraag je het als je het antwoord weet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd was toch portugal thuis,tegen zweden en 1-0 ?
Zo'n dubbele nul wordt bij de 1 opgeteld, dat is toch logisch.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd was toch portugal thuis,tegen zweden en 1-0 ?
Net als je piemel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
hehe dit topic een accordeon, hij wordt elke keer kleiner en groter
xDquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
Seau jij schudt ze wel even uit je mouw hequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
Mijn UI speelt ook accordeon maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
remove kebabquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn UI speelt ook accordeon maar dat geheel terzijde.
Het doelpunt lijkt niet al te lang meer te duren.
Jij bent waarlijk de koning van de beeldspraak.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
behalve op de spitspositie wordt Zweden op elke positie overtroefd door Portugakl normaal gesprokenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef hafcfan het volgende:
Ibra laat ook niks zien en Gijp maar zeggen dat het vanavond zou gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |