Nounou wat een commentaar weer zegquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het voor onzin dat Ties de hele tijd 'Spoiler!' roept als ik iets over die wedstrijd zeg, en niet bij de rest?Sowieso, kijk hier dan niet als je niets van de wedstrijd wil weten. Gejank zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De taak om Ties in bedwang te houden rust op mijn schouders, dat hoef jij niet te doen hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het voor onzin dat Ties de hele tijd 'Spoiler!' roept als ik iets over die wedstrijd zeg, en niet bij de rest?Sowieso, kijk hier dan niet als je niets van de wedstrijd wil weten. Gejank zeg.
Er is geen topic over Kroatië - IJsland. Bovendien, het gebeurt standaard dat in livetopics andere wedstrijden ook hier en daar genoemd worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Kroatië.
Die worden gepost in een spoiler. Dat doe jij niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen topic over Kroatië - IJsland. Bovendien, het gebeurt standaard dat in livetopics andere wedstrijden ook hier en daar genoemd worden.
Ja, in spoilersquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen topic over Kroatië - IJsland. Bovendien, het gebeurt standaard dat in livetopics andere wedstrijden ook hier en daar genoemd worden.
Je voelt je te goed om een apart topic te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. In spoiler.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een algemene kwalificatie topic.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is geen topic over Kroatië - IJsland.
VBL / [WK 2014] Match Centre #3: Siggy gaat shinenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een corrupte restaurantmedewerker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Pepe's nieuwe look niet echt geslaagd
echt in heel Heerenveen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik walg ook van die belletjes in Heerenveen welke luiden als er in een ander stadion is gescoord. SPOILERS OMG
Ik dacht aan een tweedehands automonteur maar dit kan ook jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een corrupte restaurantmedewerker.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een corrupte restaurantmedewerker.
jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Waarom heeft hij nou weer Memphis op zijn shirt ipv Depay? Is dat bij PSV ook?
Je mag hem geen Depay noemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
Iets met zijn jeugdquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |