Pics van je zus?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik van mijn zus gejat.
Haha de grootste RTL7 hooligan is dr ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk René, dat wist je toch.
moet je stront in je ogen smeren, kan je het ruikenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Op France 1... ik zit nu in Frankrijk, dus ik kan het zien
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef spiedermann het volgende:
[..]
alt-f4 geprobeerd? dan open je alle spoilers automatisch
werkt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Wat een held.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwestie van tijd voor Portugal de 0-1 maakt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige wedstrijd was toch portugal thuis,tegen zweden en 1-0 ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want uitdoelpunten tellen dubbel.
Waarom vraag je het als je het antwoord weet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd was toch portugal thuis,tegen zweden en 1-0 ?
Zo'n dubbele nul wordt bij de 1 opgeteld, dat is toch logisch.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd was toch portugal thuis,tegen zweden en 1-0 ?
Net als je piemel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
hehe dit topic een accordeon, hij wordt elke keer kleiner en groter
xDquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
Seau jij schudt ze wel even uit je mouw hequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
Mijn UI speelt ook accordeon maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
remove kebabquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn UI speelt ook accordeon maar dat geheel terzijde.
Het doelpunt lijkt niet al te lang meer te duren.
Jij bent waarlijk de koning van de beeldspraak.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef spiedermann het volgende:
behalve op de spitspositie wordt Zweden op elke positie overtroefd door Portugakl normaal gesprokenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef hafcfan het volgende:
Ibra laat ook niks zien en Gijp maar zeggen dat het vanavond zou gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |