Ik ook analoog want dat is gratis en digitaal moet ik voor betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn dus nog mensen met analoog. Shockend.
Skere studentenleefquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn dus nog mensen met analoog. Shockend.
Ook volgende week tijdens de PC?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt tijdens het WK wel weer tevoorschijn.
Zometeen moet hij echter douchen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ronaldo doet zijn kunstje hier toch beter dan in het veld momenteel.
[ afbeelding ]
Toch gek. Heb digitale tv, en op beide kanalen 100% signaal (ber = 0 )quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Bij mij is SBS véél scherper.
........quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen moet hij echter douchen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Meh alleen voor mooie tv-toernooien. Kijk de kleinere toernooien/vloertoernooien bijna niet, druk genoeg met Feijenoord, Engels voetbal en studie.quote:
Je ziet hem al denken "RAWR I'M THE KING OF THE WORLD, FLEX FLEX"quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen moet hij echter douchen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb 50 euro ingezet op Colombia makkelijk geld verdienen dit.
Mooi onderbroekjequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ronaldo doet zijn kunstje hier toch beter dan in het veld momenteel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |