Je komt nu waarschijnlijk een stuk opwindender over op Alors.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Persoonlijkheden zijn wel vaker UI gebonden.
Dat kwam ik sowieso al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je komt nu waarschijnlijk een stuk opwindender over op Alors.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kan hij hiervoor eigenlijk geschorst worden?
aftertimen is voor mietjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 50 euro ingezet op Colombia makkelijk geld verdienen dit.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Zag je Ronaldo zijn gespierde torso net in het duel gebruiken. Die Zweed werd flink weggezet.
[ afbeelding ]
Dan zou ik beginnen met je zorgen te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dat is dan weer niet Alors gebonden, GGMM ziet mij ook wel zitten heeft hij mij in vertrouwen verteld.
Dit is opnieuw offtopic...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry dat ik ons geheim verklapt hebHet floepte er uit
Net als laatst.
Hij heeft me mijn adres ook al ontfutseldquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met je zorgen te maken.
Die buik ziet er uit als een slechte photoshop van een rottend varken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik JUICH voor Zweden
[ afbeelding ]
is dat nou een navelbreuk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen moet hij echter douchen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had erger gekund, deze man zou ook een cactus in zijn reet kunnen hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. En ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
Als het nu 1-0 wordt, hebben we dan verlenging?
Ow sjeez, not this shit again..quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
ctrl + w helpt ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef spiedermann het volgende:
[..]
alt-f4 geprobeerd? dan open je alle spoilers automatisch
Nee, want uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
Zeker een gekke vraag. Het antwoord ligt in het midden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Gekke vraag?
De keeper draagt geen helm. Wat nu?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want uitdoelpunten tellen dubbel.
Dan mag hij niet op de brommer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De keeper draagt geen helm. Wat nu?
hmm, kan ik die ergens zien op een open net?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef Freak188 het volgende:
Ondertussen is er tussen Frankrijk en Oekraine een lekkere veldslag aan de gang waar het betere gooi en smijtwerk niet wordt geschuwd.
woehahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan mag hij niet op de brommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij blauw kenteken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan mag hij niet op de brommer.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef spiedermann het volgende:
onder de spoiler beelden van een andere wedstrijdWat een mongool zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op France 1... ik zit nu in Frankrijk, dus ik kan het zienquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
hmm, kan ik die ergens zien op een open net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |