Je komt nu waarschijnlijk een stuk opwindender over op Alors.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Persoonlijkheden zijn wel vaker UI gebonden.
Dat kwam ik sowieso al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je komt nu waarschijnlijk een stuk opwindender over op Alors.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kan hij hiervoor eigenlijk geschorst worden?
aftertimen is voor mietjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 50 euro ingezet op Colombia makkelijk geld verdienen dit.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Zag je Ronaldo zijn gespierde torso net in het duel gebruiken. Die Zweed werd flink weggezet.
[ afbeelding ]
Dan zou ik beginnen met je zorgen te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dat is dan weer niet Alors gebonden, GGMM ziet mij ook wel zitten heeft hij mij in vertrouwen verteld.
Dit is opnieuw offtopic...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry dat ik ons geheim verklapt hebHet floepte er uit
Net als laatst.
Hij heeft me mijn adres ook al ontfutseldquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met je zorgen te maken.
Die buik ziet er uit als een slechte photoshop van een rottend varken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik JUICH voor Zweden
[ afbeelding ]
is dat nou een navelbreuk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik JUICH voor Zweden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen moet hij echter douchen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |