Dat heb ik altijd andersom bij die figuren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer als jij een domme opmerking maakt denk ik dat het Kun-Aguero is
Ik had gedacht dat jij wel gespecificeerd was in dit onderwerp?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vraag het in het feestdagenforum ofzo.
Ook als de wedstrijd niks is, vermaak jij je in ieder geval nog.quote:
Je had na de eerste 2 namen wel mogen stoppen. Die andere 2 zijn niets meer of minder dan onderkant subtop.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Modric, Mandzukic, Srna, Raketic. Best goed team.
Kun-Aguero bracht het niveau van Madvillain omhoog.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer als jij een domme opmerking maakt denk ik dat het Kun-Aguero is
Daarom, wallpaper van gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook als de wedstrijd niks is, vermaak jij je in ieder geval nog.
Gespecificeerd zijn in een onderwerp, lesje Nederlands gehad vandaag en niet helemaal goed opgelet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij wel gespecificeerd was in dit onderwerp?
gespecificeerdquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij wel gespecificeerd was in dit onderwerp?
Rakitic is bovenkant van de subtopquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had na de eerste 2 namen wel mogen stoppen. Die andere 2 zijn niets meer of minder dan onderkant subtop.
[..]
Kun-Aguero bracht het niveau van Madvillain omhoog.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rakitic is bovenkant van de subtop
Noem 5 betere RB dan Srna.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had na de eerste 2 namen wel mogen stoppen. Die andere 2 zijn niets meer of minder dan onderkant subtop.
[..]
Kun-Aguero bracht het niveau van Madvillain omhoog.
Moet je hier eens kijken, heb jij voorlopig wallpapers genoeg: http://www.soccerwallpape(...)ic-Wallpaper-Galleryquote:
Die ken ik jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken, heb jij voorlopig wallpapers genoeg: http://www.soccerwallpape(...)ic-Wallpaper-Gallery
Nou ja de vrouwelijke variant dan hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |