SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
Heb geprobeerd 't op de foto te zetten maar dat blijkt best moeilijk. In het echt is het duidelijker!zo eentje heb ik ook gehad; en het resultaat is inmiddels 2,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Tennisballetje het volgende:
Heb geprobeerd 't op de foto te zetten maar dat blijkt best moeilijk. In het echt is het duidelijker!Jij bent gewoon zwanger hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- nee, je ziet er helemaal geen biet van op de foto![]()
Ik zie gewoon een 2e streepje, en die krijg je echt niet zomaar. En die kv-testen zijn echt wel te vertrouwen. Voor je nod is het streepje altijd vaag.
dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Ik zie hem echt gewoon best wel duidelijk. Geen twijfel over mogelijk!quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zie echt helemaal niks... mobiel niet, en nu op de laptop ook niet, Maar ik hoop natuurlijk dat dit aan mij ligt tennisballetje!
gewoon morgen nog een keerquote:Op maandag 18 november 2013 19:46 schreef Tennisballetje het volgende:
Hahaha, ik snap het wel hoor, als je niks ziet. Ook als je het wel ziet, maar het ligt aan welke monitor. Ik zie het op mijn prive laptop ook beter dan op mijn werklaptop. Het is met het blote oog wel duidelijk en tegen de lamp zelfs helemaal.
Maar goed, ik houd even een slag om de arm, wil niet te vroeg juichenGewoon woensdag nog een keer!
gelukkig is er verder geen drukquote:Op maandag 18 november 2013 19:49 schreef Kwisted het volgende:
[..]
gewoon morgen nog een keerEn niet teveel drinken vanavond, zodat je urine geconcentreerd is
ik ben geen goeie voor dit topicquote:Op maandag 18 november 2013 19:50 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
gelukkig is er verder geen druk![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef Dyre het volgende:
Een goed gekalibreerde monitor is echt essentieel om mee te mogen posten in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De streep is wel duidelijker geworden. Maar ik ben er toch nog niet echt van overtuigd aangezien ik ook testen heb van 123zwangerschapstest.nl en die slaan nauwelijks uit. Er staan wel streepjes maar die zijn zo onmogelijk licht dat je ze alleen ziet tegen de lamp aan.
Er heeft dus wel een bevruchting plaatsgevonden maar ik heb een beetje het idee dat het niet doorzet. Dus, terug in de wachtmodus en kijken of ik wel/niet ongesteld word en echt over een paar dagen maar weer eens kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja? Vanaf welke cyclusdag werden dipsticks bij jou goed zichtbaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:53 schreef Dot. het volgende:
Goede streep hoorDie dipsticks reageerden bij mij ook pas erg laat, terwijl de Kruidvat test al goed zichtbaar was, dus
Uhhh, volgens mij was het al zichtbaarder op mijn NOD, maar ik ben 2 dagen na mijn positieve KV-test 10 dagen naar het buitenland geweest, dus heb pas weer getest toen ik terugkwam en toen waren ze erg positiefquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:14 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja? Vanaf welke cyclusdag werden dipsticks bij jou goed zichtbaar?
En tnx allemaalIk vind het zelf nog een beetje eng dus ik hou nog even mijn kop in het zand, goed?
Dan blijf ik hier wel even meegluren voor meer streepjes
Ga eens testen danquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor Tennisballetje, dat is een streep! Gefeliciteerd!
Hier nog geen bloed, IMA!
hield mij ook niet tegenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sommige mensen moeten werken..
Oeh! Spannond!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor Tennisballetje, dat is een streep! Gefeliciteerd!
Hier nog geen bloed, IMA!
Ha Tennisballetje, lekker twee streepjes. Die gaan natuurlijk alleen maar duidelijker worden.quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Risu het volgende:
Tennisballetje: Lastig he afwachten. Ik vind dat ook moeilijk. Gelukkig heb ik straks 4 dagen Rome om mezelf even bezig te houden.(maar ja dan moet ik ook nog een heel weekend en een paar dagen)
Maar het lijkt erop dat je woensdag wel gewoon 2 streepjes gaat plassen. Jammer dat ik er dan niet ben om te feliciteren. Maar die hou je dan nog van me tegoed.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stelletje opjutters.. Hartstikke negatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat ben ik ff kwijt.
Ja, gister. Ik maakte me helemaal niet druk, maar nu vind ik het stom.quote:
maar heb jij dan helemaal geen seks gehad vorige maand tussen je menstruatie en je val??quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Ggirl het volgende:
Leuk Tennisbal!
Ik zit nog steeds op de bank hoor.. Met vriendlief afgesproken dat we zaterdag gaan testen als er dan nog geen rode draak in het land is..
Ben er eigenlijk zeker van dat mijn lichaam me voor de gek houd.. Maar waarom? Joehoe stom lijf ik geloof echt niet dat hij me zwanger geknuffeld heeft.. Ik wil door!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodeng
[ Bericht 30% gewijzigd door Tennisballetje op 20-11-2013 08:25:26 ]
reken jij je eisprong uit? Of test je dat?quote:Op woensdag 20 november 2013 07:33 schreef Rana83 het volgende:
Ongesteld.. Ineens maar ronde van 29 dagen, terwijl het eerder steeds 32 was. Baal even als een stekker - maar opkrabbelen en weer doorgaan.
Puur uit nieuwsgierigheid hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 08:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gefeliciteerd Tennis!!! Die tests zijn om in te lijsten!
Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met het spuiten van de eerste hormonen. Iedere dag een spuit om ervoor te zorgen dat ik zoveel mogelijk potentiële eitjes ontwikkel (ik voel me net de paashaas). Gister had ik mijn eerste echo om te zien hoeveel ik er heb en ik kreeg het mooie getal 18 te horen. Vanaf vrijdag krijg ik een tweede hormoon erbij en maandag moet ik weer terug voor de tweede echo. Als het goed is, heb ik eind volgende week ergens de punctie en een paar dagen daarna de terugplaatsing. Ik vind het reuze spannend allemaal.
18quote:Op woensdag 20 november 2013 08:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gefeliciteerd Tennis!!! Die tests zijn om in te lijsten!
Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met het spuiten van de eerste hormonen. Iedere dag een spuit om ervoor te zorgen dat ik zoveel mogelijk potentiële eitjes ontwikkel (ik voel me net de paashaas). Gister had ik mijn eerste echo om te zien hoeveel ik er heb en ik kreeg het mooie getal 18 te horen. Vanaf vrijdag krijg ik een tweede hormoon erbij en maandag moet ik weer terug voor de tweede echo. Als het goed is, heb ik eind volgende week ergens de punctie en een paar dagen daarna de terugplaatsing. Ik vind het reuze spannend allemaal.
Nietquote:Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Djezus.. Mail van bol.com of ik al door mijn voorraad Mama compleet pillen ben en dat ik heel makkelijk nieuwe kan bestellen. Fijn die gepersonaliseerde reclame..
Sensitest vind ik echt heel naar met mailenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet![]()
Ben benieuwd of ik over een paar maanden ook mails krijg van sensitest dan"Ben je al door je testen heen en nog niet zwanger? Hier, pak die korting!
"
Gefeliciteerd! Ik kan je wel vertellen dat je dit na je NOD ook nog hebt.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:41 schreef Tennisballetje het volgende:
Tip: test niet voor je NOD, haha wat een onzekerheid geeft dat
Heb een paar maanden getemperatuurd om inzicht te krijgen. Deze maand alles even losgelaten, helaas zonder resultaat. Komende ronde maar eens aan de slag met ovulatietesten. Maar eerst maar even bekomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
reken jij je eisprong uit? Of test je dat?
misschien wel handig als je een onregelmatige cyclus hebt/ gaat krijgen..
Ja, de helft van wat er geoogst (quote:Op woensdag 20 november 2013 10:50 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
18wat goed! Jij ging ook eicellen doneren toch?
Ik gebruik nu Fostimon 300 en vanaf vrijdag krijg ik er iets met Centi erbij. Weet die naam niet. Ze houden me goed in de gaten hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 10:26 schreef dobbey het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoorWelke hormonen spuit je?
Oeps te vroeg op verzenden geklikt..... 18 is al een fiks aantalHouden ze wel in de gaten dat je geen overstimulatie krijgt? In ieder geval heeel veel succes met de punctie!
Wat cool dat je donor bent!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, de helft van wat er geoogst () wordt straks doneer ik.
[..]
Ik gebruik nu Fostimon 300 en vanaf vrijdag krijg ik er iets met Centi erbij. Weet die naam niet. Ze houden me goed in de gaten hoor
En nee, ik word geen octomomEr wordt maar 1 embryo tegelijkertijd terug geplaatst. Gelukkig maar...
Nee, echt nooit.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Arme arme dagennachtman! Die krijgt zowat tranen in zijn ogen als ik hem "alweer" probeer mee te lokken naar boven. Hebben jullie soms ook moeite jullie vermoeide mannen zo ver te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeequote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer Rana, ik snap dat je echt overdonderd bent als het veel vroeger dan verwacht losbarst
Mooi rijtje tennisEn nu wegwezen hier
quote:Op woensdag 20 november 2013 08:14 schreef Tennisballetje het volgende:
En ik denk dat mijn kop echt uit het zand moetJaaaaaaaaaa, nu zie ik 'm wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodeng![]()
Je raekt an de dinge geweun.
Was met een knipoog hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Okee
Maar ik blijf wel meespieken en duimen en juichen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad in E'dorp. Wij vinden het een fijne kliniekquote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef dobbey het volgende:
[..]
Wat cool dat je donor bent!Doe je aan wederkerigheid in E'dorp? of doe je wisseldonatie?
De Fostimon ken ik die andere is me onbekendHou er wel rekening mee dat de follikels die ze aanprikken niet allemaal gevuld te hoeven zijn
![]()
Ben heel benieuwd naar het resultaat straks!
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb 'm hier keigroot en keiroze op de TV staan tennisbal!Gefeliciteerd!!
uitgaan van de gemiddelde 28 dagen, en dan niet direct wegdromen als je op dag 30 nog niet ongesteld bent... sowieso heb ik ontdekt dat je cyclus de 1e maanden enorm kan wisselen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Elsendorp is een ontzettend fijne kliniek alhoewel wij er met gemengde gevoelens zijn weggegaan! Gelukkig overheersen de goede verhalen. Vind het echt super tof dat jullie de helft af staan! Ben helemaal lyrisch maar goed dat komt omdat wij zelf afhankelijk zijn van een eiceldonor!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Inderdaad in E'dorp. Wij vinden het een fijne kliniek![]()
Natuurlijk weet ik dat ze niet allemaal gevuld hoeven te zijn, maar ik ben hier al blij mee
Dat. Ik vertrouw nu nog steeds niet op mn nod. Klopt toch nooit hier.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
uitgaan van de gemiddelde 28 dagen, en dan niet direct wegdromen als je op dag 30 nog niet ongesteld bent... sowieso heb ik ontdekt dat je cyclus de 1e maanden enorm kan wisselen!
Dank je :-D . Je mag ze zo hebben hoor :-)quote:Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef dobbey het volgende:
[..]
Elsendorp is een ontzettend fijne kliniek alhoewel wij er met gemengde gevoelens zijn weggegaan! Gelukkig overheersen de goede verhalen. Vind het echt super tof dat jullie de helft af staan! Ben helemaal lyrisch maar goed dat komt omdat wij zelf afhankelijk zijn van een eiceldonor!
Heel veel succes de komende tijd.
hier word ik blij vanquote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dank je :-D . Je mag ze zo hebben hoor :-)
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dit is zo lief!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
we (ik) volg(en) je toch welquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:
[..]Dat moet je niet zeggen nu loop ik te janken op mijn werk
Zit ook bomvol hormonen momenteel omdat ik in de proefcyclus zit. Wij zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis met een bekende donor en hebben net alle gesprekken achter de rug. 12 december krijgen we te horen dat we door zijn en dan gaan we in januari beginnen
![]()
En nu ren ik weer hard het topic uit, hoor hier niet echt
zo nu en dan hier posten mag prima! Je wacht tenslotte ook op streepjesquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:
Zit ook bomvol hormonen momenteel omdat ik in de proefcyclus zit. Wij zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis met een bekende donor en hebben net alle gesprekken achter de rug. 12 december krijgen we te horen dat we door zijn en dan gaan we in januari beginnen
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 21 november 2013 12:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
we (ik) volg(en) je toch welben heel benieuwd en het is zo gegund!
Dan mag jij ze niet hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef dobbey het volgende:
![]()
Ik heb dat zelf wat korter, 1 a 2 dagen, maar ik reken eigenlijk vanaf het moment dat ik echt een tampon vol heb zeg maar (sorry, weet niet hoe ik het smakelijker kan omschrijvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn borsten doen niet aan standje groot.. Maar ik duim voor jullie, IMA!
Wat rekenen jullie trouwens als eerste dag van de menstruatie? Ik heb nu sinds woensdagochtend zo af en toe wat bruinverlies (alleen oud bloed dus), maar nog geen helderrood bloed. Ik geef wel op m'n app aan dat het afgelopen woensdag is begonnen, maar is dat dan eigenlijk wel zo? Ik heb dit trouwens eigenlijk elke maand wel. Misschien is mijn cyclus dus eigenlijk wel langer dan ik steeds denk, als dit nog niet meetelt?
ik heb altijd sluizen gelijk open ofzo.. dus als ik iets zie of voel is het ook gelijk dramatisch veel... voor mijn idee.... mja dat is drie dagen... en de vierde dag is het amper wat...quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat rekenen jullie trouwens als eerste dag van de menstruatie? Ik heb nu sinds woensdagochtend zo af en toe wat bruinverlies (alleen oud bloed dus), maar nog geen helderrood bloed. Ik geef wel op m'n app aan dat het afgelopen woensdag is begonnen, maar is dat dan eigenlijk wel zo? Ik heb dit trouwens eigenlijk elke maand wel. Misschien is mijn cyclus dus eigenlijk wel langer dan ik steeds denk, als dit nog niet meetelt?
Ik had eigenlijk bijna elke maand een paar dagen voordat ik ongesteld werd van die donkerbruine vliesjes bij het afvegen, ook soms een veeg helderrood bloed. Als de echte bloeding kwam 1 a 2 dagen later, was dat wel voor mij cyclusdag nummer 1.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit dus.. Ook ik ga aan de ovulatietesten..quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goeie score, Cactus!
Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus mag mijn NOD op 23 december? . Veilig ruim. Ik ga wel ovulatietesten doen. Ben hier veel te pragmatisch voor..
Zeg ik dat?quote:Op zondag 24 november 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, je cyclus wordt toch niet langer als je de eerste dag menstruatie anders rekent? Of denk ik nu gek
omdat je je NOD nu 35 dagen vooruit zet. Of is je cyclus sowieso 35 dagen?quote:
Euh, 32 dagen zet ik 'm vooruit (dag 1 24 november, dag 1 volgende cyclus 27 december). Mijn cyclus is zo ongeveer gemiddeld (quote:Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je je NOD nu 35 dagen vooruit zet. Of is je cyclus sowieso 35 dagen?
Oh, maar dat de wens er is lach ik ook niet weg. Maar in mijn omgeving is wel een redelijke babyboom gaande en betekenen vragen daarover ook impliciet 'wannneer?' En ik lach dat een beetje weg als 'jaja, ooit wel' en denk ondertussen 'je moest eens weten' ;-)quote:Op zondag 24 november 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet je dat weglachen? Waarom wil je niet dat andere mensen weten dat je een kinderwens hebt? Je hoeft toch niet meteen je ovulatieschema door te seinen
Kijk, ik snap dat je niet wil antwoorden dat je al gericht aan het batsen bent, maar gewoon toegeven dat de wens er heus wel is, is voor mij geen issue.
ja, die verrassing is me wat minder waard, dat is een korte momentopname van misschien een uur. Nu kan ik tenminste mijn ei gewoon kwijt in deze spannende periode.quote:Op zondag 24 november 2013 17:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Juist bij mensen die dichtbij staan heb ik nu nog zoiets van: ik wil het vertellen als het echt zo is, zodat het dan nog een verrassing is.
Maar goed, als we langer bezig zijn is dat misschien wel anders.
Maar jij bent toch nog geen jaar bezig? Volgens de opp pas in april... Waarom nu al een verwijzing?quote:Op zondag 24 november 2013 21:58 schreef Risu het volgende:
Onze ouders weten ervan. En mijn zusje, maar weet niet of broertje het weet. Maakt niet uit, denk dat niemand verrast zal zijn.
Maar vooralsnog kunnen we niet zien of dat klopt. Ik verwacht eind deze week gewoon ongesteld te worden. Geen symptomen, dus meh. Nog 1 ronde en dan verwijzing vragen voor gyn.
En verwachtingen, ik had altijd gehoopt voor mijn 30ste moeder te worden. Maar dat lukt niet meer, tenzij deze ronde wel lukt en het kindje veel te vroeg komt. En dat wil ik echt niet (wie wel), dus accepteer het maar.
Mijn broertje viert binnenkort zijn verjaardag. Hoop niet teveel vragen te krijgen. Kan het niet zo heel goed meer hebben. Van de week namelijk weer een zwangere op facebook. Das nummer 3 dus al. Geduld, geduld.
Bron: http://www.ntvg.nl/public(...)eel-problee/volledigquote:De derde generatie.
Bij muizen is aangetoond dat intra-uteriene blootstelling aan DES in de vrouwelijke lijn ook afwijkingen kan veroorzaken bij de derde generatie. Het gaat daarbij dus om DES-kleindochters en -kleinzonen; bij deze dieren ontstond een verhoogd aantal tumoren van de genitalia in vergelijking met een controlegroep, bijvoorbeeld adenocarcinoom van de uterus en tumoren van de rete testis.59 60 Terwijl bij de tweede generatie blootgestelde muizen (de DES-dochters) ook de fertiliteit verminderd was, bleek dat bij de derde generatie niet het geval te zijn. Het feit dat bij het dierexperiment een carcinogeen effect tot in de derde generatie kan worden doorgegeven, roept uiteraard vragen op over de gezondheid van nakomelingen van DES-dochters en -zonen. Onderzoek daarnaar is nodig, maar niet eenvoudig.
Wat spannend!!quote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij mogen vandaag weer naar de kliniek, eitjes tellenZe gaan kijken naar de grootte van de eitjes en wanneer ze de punctie gaan doen. Ik vind het nu alweer spannend en we gaan vanmiddag pas. Het komt nu allemaal heel dichtbij
Ik quote jou er ff tussen uit omdat het iets makkelijker is.... Bij de fertiliteitskliniek is een van de vragen of DES in de familie voorkomt bij moeders/oma. Het word dus wel degelijk meegenomen in de evaluatie. Dat je een jaar bezig moet zijn voor een doorverwijzing is ook niet altijd van toepassing. Wij zijn 3 mnd na start doorverwezen naar de gyn en deze heeft ons na 4 mnd doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek mede doordat ik heel duidelijk heb aangegeven dat het niet "goed zat" bij ons. Op zijn vraag waarom heb ik eerlijk gezegd dat ik het niet wist maar dat ik wel zeker wist dat er iets was. (dat het zover mis zou zitten was ik ook niet van uitgegaanquote:Op maandag 25 november 2013 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar je moeder was een DES-dochter, en uit onderzoek dat tot dusver is gedaan blijkt de fertiliteit bij de derde generatie dus juist niet verminderd te zijn.
Maar doe waar je je prettig bij voelt, dat is hoe dan ook het belangrijkste denk ik.
Ik ben zo benieuwd! Succes en mijn duimen draaienquote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij mogen vandaag weer naar de kliniek, eitjes tellenZe gaan kijken naar de grootte van de eitjes en wanneer ze de punctie gaan doen. Ik vind het nu alweer spannend en we gaan vanmiddag pas. Het komt nu allemaal heel dichtbij
Spannend!! Succes en de duimen draaienquote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Superspannend! Veel 'plezier' straks.quote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
potverdorie, je bent ècht een soort paashaasquote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
In plaats van de beloofde 18 eitjes heb ik er opeens 20, waarvan 1 al groot genoeg en de rest mag nog een paar dagen bakken. Donderdag heb ik de punctie, 's ochtends. Maandag de terugplaatsing (of zaterdag, maar dat is net te snel waarschijnlijk). Ik ging helemaal glimlachend naar buiten!
Ik weet hetquote:Op maandag 25 november 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
potverdorie, je bent ècht een soort paashaasKlinkt geweldig!
Dat is dan weer jammer. Maar alles voor het goede doel!quote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik weet hetHet begint nu wel wat pijn te doen hoor, het drukt op mijn heupen zeg maar. Niet heel comfortabel. Ik heb al 3 dagen het idee dat ik aan het ovuleren ben, dat gevoel, maar dan pijnlijker.
Jaaaaahaaaaaaquote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
In plaats van de beloofde 18 eitjes heb ik er opeens 20, waarvan 1 al groot genoeg en de rest mag nog een paar dagen bakken. Donderdag heb ik de punctie, 's ochtends. Maandag de terugplaatsing (of zaterdag, maar dat is net te snel waarschijnlijk). Ik ging helemaal glimlachend naar buiten!
Om echt goed te vergelijken is dat wel beter, maar goed, als je piekt zie je dat toch wel, dat loopt niet op een paar uurquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:48 schreef Cholula het volgende:
Wow MevrCactus!
Potverdorie, ik ben mijn ovutest voor vandaag kwijtgeraakt. Gelukkig ga ik vanavond naar huis dus doe ik m daar wel. Maar wat ik me afvroeg: moet je die testen standaard rond dezelfde tijd doen?
Helpt beter voor wat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nee, echt nog geen test hoor! Zeker niet voor NOD en misschien nog wel later (mits nodig). Maar vind dit gevoel wel verdachter dan hoofdpijn oid, vandaar dat ik 'm toch even deel als hypochonder-symptoom![]()
En een beetje hoop moet kunnen. Volgens Oprah helpt dat beter dan jezelf overtuigen dat er niks is ()
tampons oid een idee?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:20 schreef Risu het volgende:
Teveel geklust misschien?![]()
Hier is het bijna zeker niet raak. Morgen het zwemmen maar weer afzeggen![]()
Jammer, want ik ben vorige week ook niet gaan zwemmen.
Cactus, wat goed ineens 2 meer. Spannend allemaal zeg.
Om te bereiken wat je wilt!quote:
Ja, gewoon weer als vanouds, spotting en hele lichte krampjes. Dat heb ik elke cyclus rond 2 tot 3 dagen voor de NOD.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
nou, de afgelopen dagen niet eerlijk gezegd
Dat zou wel jammer zijn! Voel je al dingen dat je dat denkt?
Heb ik een keer geprobeerd, maar dat vind ik echt niks. Ja, tampons zijn wel ok, maar ermee zwemmen vind ik niks. Bovendien is het niet relaxed even dobberen, maar echt actief enzo. Maakt niet uit, volgende week maar weer.quote:
15 jaar lang! Vanaf mijn, ik vermoed, vijfde of zesde keer ongesteld zijn (ik was dus 11 of 12) wegens migraines en altijd ziek zijn. Af en toe een maandje gestopt maar ik heb echt geen ideeeee wat mijn normale cyclus inhoudt. Dus here's to een 2e hormoonloze dag!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ook spannend Bloesem! Hoe lang heb je de pil geslikt? Kan me voorstellen dat je dan steeds nog het idee hebt dat je iets vergeet
Ik voel me nogal brak, maar ook wel intensief weekend gehad. Vroeg naar bed vanavond
Ja, of de antichrist is onderwegquote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gisteravond Pregnyl gespoten, een hormoon waardoor alle follikels loslaten. Daar zit veel zwangerschapshormoon in en ik heb vanmorgen voor de grap getest. Beetje generale repetitie. En jawel, twee streepjes :-D Vrouw en ik moesten lachen. Over een paar weken testen we voor het echie.
Wanneer heb je de punctie? Alvast heel veel succes! Ik hoop voor je dat het je er net zo fluitend doorheen wandelt als de rest van het trajectquote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gisteravond Pregnyl gespoten, een hormoon waardoor alle follikels loslaten. Daar zit veel zwangerschapshormoon in en ik heb vanmorgen voor de grap getest. Beetje generale repetitie. En jawel, twee streepjes :-D Vrouw en ik moesten lachen. Over een paar weken testen we voor het echie.
Morgenvroegquote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef dobbey het volgende:
[..]
Wanneer heb je de punctie? Alvast heel veel succes! Ik hoop voor je dat het je er net zo fluitend doorheen wandelt als de rest van het traject
Ik sluit het hier ook niet uit. Echt heel min...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Spannend mevrouw Cactus!
Ik heb een griepje te pakken, denk ik.
Alsof ik teveel gezopen heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik sluit het hier ook niet uit. Echt heel min...
quote:Op maandag 25 november 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
potverdorie, je bent ècht een soort paashaasKlinkt geweldig!
Ik ben in juni met de pil gestopt. Eerste cyclus duurde 74 dagen, de tweede 45, en de derde is nu bezig en zit op dag 35. Ik test gewoon zo eens in de zoveel tijd, voor het geval dat. Heb een flinke voorraad testen ingeslagen via eBay, dus dan is het niet zo duur.quote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef lunapuella het volgende:
Hoera MevrouwCactus!
Wat doen jullie met een onregelmatige cyclus?
Wat een gedoe zo'n testquote:Op woensdag 27 november 2013 19:39 schreef Ongeduldig het volgende:
Kwakje in het bakje, 20 minuten wachten, kwakje met een pipetje in een buisje met chemisch goedje, schudden, 2 minuten wachten, 6 druppels op de testcasette, 7 minuten wachten, en dan streepjes checken.
Ik maakte me ook niet zoveel zorgen, maar als hij blij wordt van zo'n test vind ik het prima. Mocht ik over een half jaar nog steeds niet zwanger zijn dan gaan we sowieso langs de huisarts (want dan zijn we een jaar bezig), maar voorlopig is het zo wel bestquote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Dyre het volgende:
maar van alleen de bof kan hij niet onvruchtbaar zijn geworden. (complicaties als een dubbelzijdige teelbalontsteking zorgen daar soms voor, maar dan zou ik het liever via de huisarts spelen dan met zo'n thuistest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, dat zal wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het goed faken
Plus dat kwak en ik een goede debatteerleerschool hebben gehad aan de dieetclub
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het goed faken
Plus dat kwak en ik een goede debatteerleerschool hebben gehad aan de dieetclub
Jamaar, ik zeg speciaal dat ik dat in dat geval wél snapquote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hmja, aan de ene kant vind ik dat je helemaal gelijk hebt kwak, aan de andere kant ben ik ook zo'n miskraampatient die dat even slecht trok en daar ook over gezeurd heeft, dus veel recht van spreken heb ik niet.![]()
Anyway, ik snap ook wel weer dat het een jaloers gevoel kan geven als andere mensen wel zwanger worden en jij het nog niet bent, maar idd, dat sommige mensen minder pogingen nodig hebben en ze dat haast kwalijk nemen vind ik ook een beetje raar.
Het komt heus, voor iedereen!
Ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik haat haar niet, maar ja ik ben wel jaloers ja, heel fijn als jij dat niet kent, want in feite is het een loze emotie, maar ik ga mij (juist) hier niet inhouden.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Toen ik na twee jaar lessen te horen kreeg van de deskundige van het cbr dat ik mijn rijbewijs niet kon halen omdat ik een halve zool was* en mijn nichtje haar rijbewijs haalde en een auto kocht had ik daar wel even moeite mee. Ik heb haar toen gefeliciteerd maar ik had zelf ook zo graag gewild. Ik heb me daar wel overheen kunnen zetten omdat ik het mezelf daar heel moeilijk mee maakte. Ik werd er heel verdrietig van.
*Ach, rijden is iets dat júist de grootste halve zool (een echte, niet jij) kan leren blijkbaar. Als je ziet wat er rondrijdt op de wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is natuurlijk een kutopmerking van hem... Believe me, ik ben als vet varken vaak genoeg aangezien voor dom/sloom/vies om te weten hoe kut dat is. Maar dit is helemaal niet wat ik bedoel. Dit is begrijpelijke jaloezie, en geen afgunst, en je geeft zelf ook aan dat je er overheen bent gestapt.
Ik word gewoon een beetje moe van al die negatieve energie die hier voorbijkomt, maar misschien ben ik gewoon niet meelevend genoeg, dus laten we t er maar bij laten.Kwak
Oh, ik ben het hier zó mee eens! Deze vibe en daarnaast de kwaaltjesjachten 1 dag na ovulatie zorgen ervoor dat ik dit topic slecht trek momenteel...:@quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind het best moeilijk om dit te zeggen, maar ik snap het écht niet, die gevoelens die sommigen van jullie hebben als een ander zwanger is "eerder dan ik" of "per ongeluk"![]()
ik vind het ook een beetje naar overkomen, zo afgunstig. alsof je er meer recht op hebt dan een ander als je al langer bezig bent of als het moeilijk gaatik krijg soms uit de reacties het gevoel dat je het recht niet hebt om moeder te worden als het een ongelukje is of een one night stand, of als je niet eerst met ovulatietesten in de weer bent geweest ofzo...
Geloof me, als je net een miskraam hebt gehad dan snap ik wel dat je even niet zit te wachten op de confrontatie met een zwangere hoor! Maar in alle andere gevallen: wat maakt het nou uit wat er bij een ander gebeurt? dat staat toch los van jou? het maakt jouw kansen niet slechter... Ja, het is vervelend als het al een jaar niet lukt, maar dan nóg snap ik niet waarom het geluk van een ander je dan verdriet doet. Ik denk echt niet dat het komt omdat ik nog niet zo lang bezig ben, volgens mij denk ik er over anderhalf jaar nog steeds zo over...
Sorry als ik mensen voor het hoofd stoot, maar ik vind het een onprettige vibe en ik zit er al langer op te broeden hoe ik er iets over kon zeggen zodat ik niet steeds op mn tong bijt en het topic weer wegklik als er weer zo'n serie reacties voorbijkomt
Oh ik vind je niet lomp hoor! Nuchter, dat is alleen maar goedquote:Op donderdag 28 november 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
sorry dat ik heb zo lomp formuleer btw, maar zo rol ik(opgevoed door een militar.)
Wanneer heb jij dat zien gebeuren dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En t hypochonderen trek ik ook niet, net als t ja hoor een streep terwijl er niks te zien is....
Een aantal topics terug, ik weet niet meer van wie, maar er werd gejubeld en gejuicht op onzichtbare ( en later bleek onbestaanbare) 2e streep.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dat zien gebeuren dan?
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekkenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een aantal topics terug, ik weet niet meer van wie, maar er werd gejubeld en gejuicht op onzichtbare ( en later bleek onbestaanbare) 2e streep.
Maar goed ik fail in het afstand nemen, ga nu t topic echt ff ontwijken
Ik ga niet weg door de discussie hoor,quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekkenAls mensen zich hier ergeren aan bepaald gedrag is dat niet enkel tegen jou gericht een ook niet tegen alles wat jij zegt of doet.
En 't is FOK, dat blijf je toch wel houden, het is een complex sociaal gebeuren met veel mensen met veel verschillende achtergronden en opvattingen. Neem maar van mij aan dat als jij straks een kindje hebt en daar over gaat posten in allerlei topics, je ook daar onenigheid gaat krijgen. Niet omdat jij stom bent, maar omdat verschillende mensen nou eenmaal verschillende dingen denken.
Kortom, kop op, niks aan de hand en blijf gewoon meeposten![]()
![]()
Dan is 't goedquote:Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ga niet weg door de discussie hoor,meer omdat ik er minder mee bezig wil zijn, een discussie op zn tijd kan geen kwaad
Dat is ook heel begrijpelijk, en daar moet je ook gewoon je tijd voor nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik weet sowieso nooit zo goed wat hier te zeggen. Wil niemand kwetsen of moeilijk laten voelen. En wat betreft streepjes jagen ben ik mezelf sinds de elfde nog steeds een beetje kwijt. Wilde alleen zeggen dat jullie allemaal lieverds zijn!
Hihi, hier moest ik om lachenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel heel prettig dat het mij niet zo raakt wie of wat er allemaal zwanger wordt maar ik kan me ook voorstellen dat je het zelf ook niet fijn vindt dat het je zo raakt.
'Niet gepland' hoeft niet te betekenen 'van 1 x onbeschermde sex' hequote:Op donderdag 28 november 2013 09:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Verder heb ik laatst een opmerking gemaakt over 'per ongeluk', over dat programma op TLC waaruit bleek dat de helft van de zwangerschappen in de VS niet gepland is. Dat verbaast me dan gewoon oprecht. Juist nu we het bewust proberen denk ik: hoe krijg je het voor elkaar om van 1x onbeschermde seks acuut zwanger te raken?
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
kijk, je kan wel zien wie er al langer in OUD komen, wat een monsterpost, repscet![]()
Dan is je eisprong wel geweest, heb ik ook, mijn ovulatietest werd alleen zo donker als de controlestreep toen ik zwanger was. Geen zorgen om maken! Bij niet iedereen slaat die test even sterk uit!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:05 schreef Cholula het volgende:
Over ovulatietesten.... Waarom liet dat stomme ding op zondag en maandag een steeds donker wordende (2e) streep zien en dinsdag en woensdag opeens veel lichter? En vandaag is ie gewoon weg. Maar dat streepje is niet net zo donker geweest als de controlestreep. Heb ik dan mijn eisprong gemist, haalt mijn lichaam een grapje uit of doe ik het fout? Volgende ronde maak ik elke dag een foto en dan kan ik het verloop misschien beter zien.
De meeste ziekenhuizen plaatsen terug na 3 dagen dan is het 8 cellig. Als de kwaliteit van mindere kwaliteit is dan willen ze het wel eens doorschuiven naar 4 of 5 dagen om te zien of de cel deling door zet en of het goed genoeg is om terug te plaatsen.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:05 schreef Cholula het volgende:
Wat intensief mevr Cactus! Hoeveel dagen gaan er ongeveer over heen voor dat een embryo wordt terug geplaatst? (Ik ben echt een nitwit op dat gebied)
Dus in het geval van Cactus in het weekend of net erna. En wat gebeurt er met die andere eitjes die bevrucht zijn (niet die voor de donatie bestemd zijn)?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:23 schreef dobbey het volgende:
De meeste ziekenhuizen plaatsen terug na 3 dagen dan is het 8 cellig. Als de kwaliteit van mindere kwaliteit is dan willen ze het wel eens doorschuiven naar 4 of 5 dagen om te zien of de cel deling door zet en of het goed genoeg is om terug te plaatsen.
het heeft eigenlijk niet zo veel zin meerquote:Op donderdag 28 november 2013 18:25 schreef Cholula het volgende:
Fijn, opheldering! Ik zat gelukkig niet in de stress, ik vond het vooral vreemd. Is het heel raar als ik nog een week blijf testen?
Zondag in ieder geval niet. Het wordt zaterdag of maandag.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:28 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dus in het geval van Cactus in het weekend of net erna. En wat gebeurt er met die andere eitjes die bevrucht zijn (niet die voor de donatie bestemd zijn)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |