SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, dat zal wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het goed faken
Plus dat kwak en ik een goede debatteerleerschool hebben gehad aan de dieetclub
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het goed faken
Plus dat kwak en ik een goede debatteerleerschool hebben gehad aan de dieetclub
Jamaar, ik zeg speciaal dat ik dat in dat geval wél snapquote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hmja, aan de ene kant vind ik dat je helemaal gelijk hebt kwak, aan de andere kant ben ik ook zo'n miskraampatient die dat even slecht trok en daar ook over gezeurd heeft, dus veel recht van spreken heb ik niet.![]()
Anyway, ik snap ook wel weer dat het een jaloers gevoel kan geven als andere mensen wel zwanger worden en jij het nog niet bent, maar idd, dat sommige mensen minder pogingen nodig hebben en ze dat haast kwalijk nemen vind ik ook een beetje raar.
Het komt heus, voor iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik haat haar niet, maar ja ik ben wel jaloers ja, heel fijn als jij dat niet kent, want in feite is het een loze emotie, maar ik ga mij (juist) hier niet inhouden.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Toen ik na twee jaar lessen te horen kreeg van de deskundige van het cbr dat ik mijn rijbewijs niet kon halen omdat ik een halve zool was* en mijn nichtje haar rijbewijs haalde en een auto kocht had ik daar wel even moeite mee. Ik heb haar toen gefeliciteerd maar ik had zelf ook zo graag gewild. Ik heb me daar wel overheen kunnen zetten omdat ik het mezelf daar heel moeilijk mee maakte. Ik werd er heel verdrietig van.
*Ach, rijden is iets dat júist de grootste halve zool (een echte, niet jij) kan leren blijkbaar. Als je ziet wat er rondrijdt op de wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is natuurlijk een kutopmerking van hem... Believe me, ik ben als vet varken vaak genoeg aangezien voor dom/sloom/vies om te weten hoe kut dat is. Maar dit is helemaal niet wat ik bedoel. Dit is begrijpelijke jaloezie, en geen afgunst, en je geeft zelf ook aan dat je er overheen bent gestapt.
Ik word gewoon een beetje moe van al die negatieve energie die hier voorbijkomt, maar misschien ben ik gewoon niet meelevend genoeg, dus laten we t er maar bij laten.Kwak
Oh, ik ben het hier zó mee eens! Deze vibe en daarnaast de kwaaltjesjachten 1 dag na ovulatie zorgen ervoor dat ik dit topic slecht trek momenteel...:@quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
weet je, ik vind het best moeilijk om dit te zeggen, maar ik snap het écht niet, die gevoelens die sommigen van jullie hebben als een ander zwanger is "eerder dan ik" of "per ongeluk"![]()
ik vind het ook een beetje naar overkomen, zo afgunstig. alsof je er meer recht op hebt dan een ander als je al langer bezig bent of als het moeilijk gaatik krijg soms uit de reacties het gevoel dat je het recht niet hebt om moeder te worden als het een ongelukje is of een one night stand, of als je niet eerst met ovulatietesten in de weer bent geweest ofzo...
Geloof me, als je net een miskraam hebt gehad dan snap ik wel dat je even niet zit te wachten op de confrontatie met een zwangere hoor! Maar in alle andere gevallen: wat maakt het nou uit wat er bij een ander gebeurt? dat staat toch los van jou? het maakt jouw kansen niet slechter... Ja, het is vervelend als het al een jaar niet lukt, maar dan nóg snap ik niet waarom het geluk van een ander je dan verdriet doet. Ik denk echt niet dat het komt omdat ik nog niet zo lang bezig ben, volgens mij denk ik er over anderhalf jaar nog steeds zo over...
Sorry als ik mensen voor het hoofd stoot, maar ik vind het een onprettige vibe en ik zit er al langer op te broeden hoe ik er iets over kon zeggen zodat ik niet steeds op mn tong bijt en het topic weer wegklik als er weer zo'n serie reacties voorbijkomt
Oh ik vind je niet lomp hoor! Nuchter, dat is alleen maar goedquote:Op donderdag 28 november 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
sorry dat ik heb zo lomp formuleer btw, maar zo rol ik(opgevoed door een militar.)
Wanneer heb jij dat zien gebeuren dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En t hypochonderen trek ik ook niet, net als t ja hoor een streep terwijl er niks te zien is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |