abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133679515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef dobbey het volgende:

[..]

Wanneer heb je de punctie? Alvast heel veel succes! Ik hoop voor je dat het je er net zo fluitend doorheen wandelt als de rest van het traject ^O^
Morgenvroeg :) Ik hoop het ook. Heb nu behoorlijk wat last van mijn eierstokken, voel dat ze ontzettend vol zitten. Het is tijd om ze eruit te halen!
Moet vanavond eigenlijk nog trainen, maar ik weet niet of ik dat vol ga houden...
pi_133681980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Spannend mevrouw Cactus!

Ik heb een griepje te pakken, denk ik. :r
Ik sluit het hier ook niet uit. Echt heel min...
pi_133682769
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik sluit het hier ook niet uit. Echt heel min...
Alsof ik teveel gezopen heb.
pi_133682985
Spannend allemaal mevrouw Cactus!!

Ik zit middenin mijn vruchtbare dagen (net erna eigenlijk inmiddels) en ik heb ook al een paar dagen hoofdpijn en een zere keel... }:|
(toch nog wel ons best gedaan ;))
pi_133683147
Gaat ook wel een beetje rond geloof ik. Hoor het in mijn omgeving wel meer.
Ben moe, koud, m'n buik brobbelt de halve dag alsof ik ik weet niet wat heb gegeten en gewoon wat algemeen bleh..
pi_133683310
Ik heb het vorige week inderdaad gehad, Misselijk, buikpijn, alles wat je eet valt niet lekker... nu gelukkig weer een stuk beter.

Beterschap dames
S. 2014
J. 2016
pi_133683618
Buikpijn heb ik niet. Wel misselijk en hoofdpijn. Alsof ik een kater heb.
pi_133684101
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:

potverdorie, je bent ècht een soort paashaas :D Klinkt geweldig!
_O-

Heel veel succes mevrouw Cactus!

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef lunapuella het volgende:
Hoera MevrouwCactus! :D

Wat doen jullie met een onregelmatige cyclus?
Ik ben in juni met de pil gestopt. Eerste cyclus duurde 74 dagen, de tweede 45, en de derde is nu bezig en zit op dag 35. Ik test gewoon zo eens in de zoveel tijd, voor het geval dat. Heb een flinke voorraad testen ingeslagen via eBay, dus dan is het niet zo duur.

Net ook een bestelling geplaatst voor ovulatietesten. Omdat ik nog zulke lange cyclussen heb zal ik er daar vast ook een hoop van nodig hebben voordat ik m'n ovulatie vind.

Overigens hebben we vanmiddag wel een andere test gedaan die twee streepjes gaf :+ Mijn vriend heeft als kind de bof gehad en maakte zich wat zorgen. Maar volgens de thuistest is zijn vruchtbaarheid gewoon in orde. Zo'n thuistest geeft weliswaar geen 100% zekerheid, maar voorlopig is hij in ieder geval gerustgesteld.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:24:57 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_133684242
hoe werkt dat dan? Moet je dan zo'n stokje in een bakje kwak steken? :D

Knuffel aan de hele ziekenboeg :*
disclaimer
pi_133684883
Kwakje in het bakje, 20 minuten wachten, kwakje met een pipetje in een buisje met chemisch goedje, schudden, 2 minuten wachten, 6 druppels op de testcasette, 7 minuten wachten, en dan streepjes checken.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:44:01 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_133685072
wat een wetenschap O+
disclaimer
pi_133685444
Bedankt voor jullie opbeurende reacties <3 Tot nu toe nog niks geks, alleen wat wittig/doorzichtige afscheiding, maar dat lijkt me niks ernstigs ;) Gisteren eerste keer foliumzuur. Blijft gek!

Succes morgenochtend Mevrouw Cactus :*
pi_133687356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:39 schreef Ongeduldig het volgende:
Kwakje in het bakje, 20 minuten wachten, kwakje met een pipetje in een buisje met chemisch goedje, schudden, 2 minuten wachten, 6 druppels op de testcasette, 7 minuten wachten, en dan streepjes checken.
Wat een gedoe zo'n test :P

Ik snap goed dat het fijn is voor jullie geruststelling :)

maar van alleen de bof kan hij niet onvruchtbaar zijn geworden. (complicaties als een dubbelzijdige teelbalontsteking zorgen daar soms voor, maar dan zou ik het liever via de huisarts spelen dan met zo'n thuistest :+)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dyre op 27-11-2013 20:39:41 ]
pi_133687764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Dyre het volgende:

maar van alleen de bof kan hij niet onvruchtbaar zijn geworden. (complicaties als een dubbelzijdige teelbalontsteking zorgen daar soms voor, maar dan zou ik het liever via de huisarts spelen dan met zo'n thuistest :+)
Ik maakte me ook niet zoveel zorgen, maar als hij blij wordt van zo'n test vind ik het prima. Mocht ik over een half jaar nog steeds niet zwanger zijn dan gaan we sowieso langs de huisarts (want dan zijn we een jaar bezig), maar voorlopig is het zo wel best :)
pi_133688191
Ik ben hier degene die wel eens onzeker is eigenlijk. Heb wat familie met adoptiekinderen en hoewel ik eigenlijk niet weet wat daar de reden voor is ben ik wel eens bang dat het bij mij ook helemaal niet kan. Soms voelt het zo ontzettend onlogisch dat wij ooit een kindje zouden krijgen. Dan kan ik bij mezelf denken 'wat denk jij wel niet :') '

Rationeel is er (nog) geen enkele reden om dat te denken, maar goed, jllie kennen het denk ik :+
pi_133691417
Ik snap t wel IMA, hoewel wij allebei geen onvruchtbaarheid hebben in onze families. Op een zus van mijn vader na die DES-dochter is, kan ik me helemaal geen zwangerschap bij mezelf voorstellen. Het is nog heel abstract allemaal.
pi_133693978
*zucht*
"vriendin 2 maanden geleden": wij gaan voor een 2e...
Vanavond op fb: wij zijn in verwachting van de 2e....

Ik voel me nu echt: :{ :'( ;( :(
S. 2014
J. 2016
pi_133694042
:*
pi_133694178
Ik heb nu ook maar even gedaan of ik het nog niet heb gezien, morgen kan ik vast oprecht blij zijn
S. 2014
J. 2016
pi_133694381
Ohhhh dat is rot :*
pi_133694808
Lastig, blij voor iemand willen zijn maar het niet kunnen.
Als ik eerder zwanger zou raken dan de vriendin van mijn broer zou ik daar best moeite mee hebben. Omdat ik het zo zo erg gun. Maar ik vond het ook lullig dat wij eerder zijn getrouwd. Niet dat zij me iets kwalijk nemen maar toch. Is meer mijn eigen gevoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133694815
weet je, ik vind het best moeilijk om dit te zeggen, maar ik snap het écht niet, die gevoelens die sommigen van jullie hebben als een ander zwanger is "eerder dan ik" of "per ongeluk" :@

ik vind het ook een beetje naar overkomen, zo afgunstig. alsof je er meer recht op hebt dan een ander als je al langer bezig bent of als het moeilijk gaat :? ik krijg soms uit de reacties het gevoel dat je het recht niet hebt om moeder te worden als het een ongelukje is of een one night stand, of als je niet eerst met ovulatietesten in de weer bent geweest ofzo...

Geloof me, als je net een miskraam hebt gehad dan snap ik wel dat je even niet zit te wachten op de confrontatie met een zwangere hoor! Maar in alle andere gevallen: wat maakt het nou uit wat er bij een ander gebeurt? dat staat toch los van jou? het maakt jouw kansen niet slechter... Ja, het is vervelend als het al een jaar niet lukt, maar dan nóg snap ik niet waarom het geluk van een ander je dan verdriet doet. Ik denk echt niet dat het komt omdat ik nog niet zo lang bezig ben, volgens mij denk ik er over anderhalf jaar nog steeds zo over...

Sorry als ik mensen voor het hoofd stoot, maar ik vind het een onprettige vibe en ik zit er al langer op te broeden hoe ik er iets over kon zeggen zodat ik niet steeds op mn tong bijt en het topic weer wegklik als er weer zo'n serie reacties voorbijkomt

:@
Kwak
pi_133695002
Dat snap ik dan ook weer kwak. DIe :@ zijn nergens voor nodig, je zegt het heel netjes.

Ik ben raar, ik zou het moeilijker vinden als ik aan de andere kant zou staan, alsof je mensen kwetst met je zwangerschap.
  woensdag 27 november 2013 @ 22:58:22 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_133695074
Hmja, aan de ene kant vind ik dat je helemaal gelijk hebt kwak, aan de andere kant ben ik ook zo'n miskraampatient die dat even slecht trok en daar ook over gezeurd heeft, dus veel recht van spreken heb ik niet. :@
Anyway, ik snap ook wel weer dat het een jaloers gevoel kan geven als andere mensen wel zwanger worden en jij het nog niet bent, maar idd, dat sommige mensen minder pogingen nodig hebben en ze dat haast kwalijk nemen vind ik ook een beetje raar.

Het komt heus, voor iedereen! :*
disclaimer
pi_133695174
Ik hou op met typen, ik maak er maar een warrige brabbelboel van. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')